Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
941/59562 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnan muutoksia 3 

Outoa, Mooseen tulee Aki ja Kristian ilman Henrikkiä. Ja ne poistuu sieltä yhdessä. Sitten kuitenkin seuraavassa kuvaotossa Aki on Henrikin kanssa ilman Kristiania. 

Henrik ihmettelee Akin fiilistä. Henrik itse on kuin ei mitään isoa olisi sattunut. Luulisi että Henrik kihisi raivosta kun Moose meni sivu suun ja vieläpä Jp haltuun. Mutta ei. Luulisi myös että Henrik jälleen kinuisi Akin apua, että meidän täytyy kostaa tämä jp:lle.

Akin käytös on myös outoa. Luulisi että olisi soittanut Jerelle, että mitä helvete, että sun piti myydä tää mulle eikä kenellekään muulle. Tämä kuvio on tosi hämärä. Yhtäkkiä kaikki Moosessa on jiipeen ja Marjan an, ihan kaikki. Avaimia ne tosin ei ole pyytänyt Henrikiltä ja Kristianilta. Mistä ne muuten itse sai avaimet. 

Vierailija
942/59562 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteeni hieman huvitti, kun Mariannan "vankilaa" näytettiin ja hetkeä myöhemmin Ismo ja Dahlia on kaapannut Aaron samalla tavalla huoneeseen ja Dahliasta se on kuin mikä tahansa kepeä asia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/59562 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään montaakin yksityiskohtaa kaappauksesta. Huoneessa ei taida olla lukkoa. Miksi Aaro ei pyrkinyt ulos aikaisemmin? Vaan löysi Ismon pesäpallomailan pimeässä ja kolautti Ismoa. Miten Aaro ei esimerkiksi ollenkaan katsonut ulos ja nähnyt olevansa Pihlajakadulla tai tajunnut sitä Ismon huoneeksi. Ihan erikoinen kuvio taas :D

Vierailija
944/59562 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ton Nellan käytös on falskia. Yksi suurimmista mielen muutoksista, samassa jaksossa. Rupesi oikein ärsyttää. Nella ansaitsee, opetuksen!

Joonatanin ei olisi tarvinnut antaa potkuja Evalle vaan siirtää uuteen kohteeseen. No, äitee Tamminen saa kohta unelmapestin tuolla koulutuksella. Pääsee laittamaan arkistoinnin uudelleen Nellan söhellyksen jäljiltä. 

Aaton ja Dahlian treffit. Mikä on mun mielipide asiasta. Okei. Tulee tässä. Oletko valmis? Tadaaaa.... 🤣😂🤣😂🤣🤪👎😂🤣😂🤣👎

Aaro on oikein alfa, heti toiset treffit perää samana päivänä. Mitä mieltä olen. No tätä mieltä, tadaaaaaa... 🤣😂🤣😂🤣😂👎🤣😂🤣😂🤣😂👎

Aaron kaappaus. Ei jumal... 🤪🤭

Vierailija
945/59562 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin huvitti, että Noel oli ostamassa kortsuja Delismossa ja veljen tyttärensä myymässä :D

Mistä lähtien salkkareissa aikuiset on käyttänyt kortsuja. Eiks nää kortsujutut ole kirjoitettu aika nuorisolle by Leo ja Laila. 

Vierailija
946/59562 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin huvitti, että Noel oli ostamassa kortsuja Delismossa ja veljen tyttärensä myymässä :D

Mistä lähtien salkkareissa aikuiset on käyttänyt kortsuja. Eiks nää kortsujutut ole kirjoitettu aika nuorisolle by Leo ja Laila. 

Silloin kun sattuu sopimaan kuvioon, mutta luulisi kaikkien parien käyttävän jonkinlaista ehkäisyä. Paitsi ehkä homosuhteissa ei jos on todettu ettei ole tauteja ja saman kumppanin kanssa ollaan, kun raskaudenriskiä ei ole.

Vierailija
947/59562 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä aikaisemmin nähtyä psykiatrian lavastetta hyödynnetään luomalla Mariannalle (ja JP:lle) myöhemmin taustatarina ja mahdollinen lovestory, kun molemmat ovat melkoisen psykoja.

Vierailija
948/59562 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Dahlian ja Ismon Aaro case ei ainostaan ole naurettava vaan myös vulgaari. Mautonta ja väärän signaalin lähettävää viihteellistä hauskaksi jipoksi toisen ihmisen laiton vangitseminen. Ihme kun Aaro ei ole kussu housunsa ja saannut puistonpenkkihalvausta käsiin ja jalkoihin, toista vuorokautta istuvaltaan samassa asennossa. 

Vierailija
949/59562 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pettynyt siihen kun Mariannan kohtaloa ja selviytymistä merestä ei avattu mitenkään. Totesi vain olleensa vankimielisairaalassa ja se siitä. Olis ollut kiva kun olisi ollut takaumia jossa näytetty kuinka pelastui ym

Vierailija
950/59562 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavissa ennakoissa Susu onkin palannut vanhoihin ympyröihin. Jos kuvista pitäisi päätellä niin Susu taitaa autosta käsin kytätä Lailaa ja Erikaa (?) menossa sairaalaan ja Kalle varmaan soittaa Mikille, että tyttö on maisemissa. Sopivasti Susu on turhaan huolissa Lailasta ja Miki tulee hakemaan Lailaa. No ihan hyvä ettei sitä pitkitetä montaa viikkoa.

Vierailija
951/59562 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pettynyt siihen kun Mariannan kohtaloa ja selviytymistä merestä ei avattu mitenkään. Totesi vain olleensa vankimielisairaalassa ja se siitä. Olis ollut kiva kun olisi ollut takaumia jossa näytetty kuinka pelastui ym

Sama mutta ehkä siihen jotenkin palataan. Ei taida kukaan muu vielä tietää Mariannan elossa olemisesta kuin Moosen porukka. 

Vierailija
952/59562 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä vielä tiedä, vaikka tähän vielä palattaisiin. Kuitenkin vasta Aki on näistä Mariannan vanhoista tutuista nähnyt Mariannan.

Vierailija
953/59562 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi Nella kyl tosi lapsellinen. Itse hän mokas aiheuttaen Evalle aihettomasti potkut. Ja seuraavaksi haukkumassa Eva siitä, että Eva olisi vienyt Nellan työpaikan.

Vierailija
954/59562 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, alapeukuttaja löysi tiensä tännekin! 🤭

Vierailija
955/59562 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toi Nella kyl tosi lapsellinen. Itse hän mokas aiheuttaen Evalle aihettomasti potkut. Ja seuraavaksi haukkumassa Eva siitä, että Eva olisi vienyt Nellan työpaikan.

Nellan Eva raivo kasvaa. Ihmettelen sitä, miks Nella ei vihaa myös Juttaa, Juttahan se Evan palkkasi. 

Vierailija
956/59562 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa tuntua siltä, että Nellan hahmo on poistumassa sarjasta ja poistumisen syynä on "opiskelu". Varsinkin kun Nella puhuu omasta asunnosta ja elämästä. Nella, eli Emma Nopanen on ylioppilas mutta nyt ilmeisesti hänellä edessä ne opiskelut miksi hän haluaa valmistua. Saattaa olla jopa opiskelun tentit odottamassa.

Violan oikis heittoon en usko. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö hän voisi päätyä Axelsson Companyn sopimusjuristiksi. :D

Vierailija
957/59562 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä vielä tiedä, vaikka tähän vielä palattaisiin. Kuitenkin vasta Aki on näistä Mariannan vanhoista tutuista nähnyt Mariannan.

Olen katsonut ensiviikon jaksot. Mariannan kohdalla vanhan kuvallista takaumakertomusta. Lähinnä kaappaukset ja yliajot. Mutta ei sitä, kuinka sitten joutui sinne vankila mielisairaalaan. Eikä mitään kuinka tapasi jp Kokon. 

Tämä on vähän omituinen juttu, että jos jp tapasi Mariannan vuosi sitten, miksi siitä ei mitään sanallista viitettä ja mitä jp halusi Hanista ja kertooko Hani Mariannalle sen ja jp suhteesta ja jos, mitä siitä seuraa. 

Me odotamme kaikki että sieltä palaa jälleen paha ja hullu Marianna. Tullaan pettymään. Muistelkaahan mitä me odotettiin ja mitä saatiin koomasta heränneeltä Camillalta. 

Vierailija
958/59562 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallan suussa Tukku saa varmaasti vielä monenmonta lempinimeä. Tuksu tuppuliini, Tukku-pukku pööpelipöö, Äidin oma pieni Tukku-ruttulainen, Tuksu-höpsiäinen, Tui tui Tukkuliini, Tukku-töksö-höpsöpööpiäinen, jne. Kaverit ehkä kutsuu poikaa nimellä Tuke?

Salla vois painua Tukkuun, siis Turkuun sen lapsensa kanssa.

Vierailija
959/59562 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaakohan Aaro nyt pois Laiteloilta kun tämä kaappushomma tuli ilmi? Dahlia ja Ismo olivat Aaron sieppauksen takana ja parivaljakon tarkoitus oli pitää Aaro piilossa siihen asti kunnes Rajala lähtee työmatkalle. Tarkoitus oli myös että Dahlia "sattumalta" pelastaa Aaron kidnappaajan kynsistä muistaakseni seuraavana päivänä. Toki homma meni pieleen kun Aaro pääsi vapaaksi, iski Ismon tainnoksiin ja hyökkäsi pesäpallomailan kanssa Laiteloiden olohuoneeseen, keskelle Kallen, Sampon ja Hanin ruokailua. :D. Varmaan tämän jälkeen Aaro päätyy valitsemaan Rajalan tai sitten Jutan. Toivoisin kyllä Aaron ja Dahlian päätyvän vielä joskus taas yhteen.

Haluaisin Dahlialle muitakin juonikuvioita kuin suhdedraamaa Aaron kanssa. Kartanon remontti ihan unohdettu, eikä palvelijaakaan tai limusiinia tunnu kaipaavan.

Vierailija
960/59562 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Henrikin sisko sarjan viime vuosien väsynein uusi hahmo? Todella väkinäinen uusi nuorison edustaja.

Kaikki nuo Lailan ja Ollin pakoilut jne tooooodella tylsiä.

Koko sakki, eli Laila, Matias, Olli ja Erika on kaikki todella tylsiä.

Ketju on lukittu.