Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Mahatma Sievinen on nykyään tosi ärsyttävä. 🥴
Kaikki on ärsyttäviä!
Missä Sampo asuu? Jos Amandassa, jääkö palkasta mitään käteen? Tuskin ilmaiseksi asuu, niin mukava ja solidaarinen Salla ei kyllä ole.
Koska Viola poistuu? Poistuuko Ilo myös?
Vierailija kirjoitti:
Koska Viola poistuu? Poistuuko Ilo myös?
Toivottavasti pian vaikka huonompiakin on Kajanderin perheessä esim.
Vierailija kirjoitti:
Missä Sampo asuu? Jos Amandassa, jääkö palkasta mitään käteen? Tuskin ilmaiseksi asuu, niin mukava ja solidaarinen Salla ei kyllä ole.
Amandassa hyvinkin. Näytetty huone pariin kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on ärsyttäviä!
Paitsi Dahlia ja Kikkis.
No kai se Joonatankin välillä runkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on ärsyttäviä!
Paitsi Dahlia ja Kikkis.
Ja Saga, Camilla, toimittaja ja Tamara.
Voi olla tylsät ja mielikuvituksettomat hahmot. Palstallakin on paremmat kirjoittajat.
Kuinkahan paljon näyttelijät itse päivittelevät tiettyjen juonikuvioiden epäloogisuuksia kulissien takana? Lindan näyttelijä Monika päivitteli yhdessä Instagram-livessä sitä, kuinka hyvissä väleissä Aaro ja Linda nykyään ovat, vaikka Aaro tappoi Antonin, järjesti Lindan vankilaan sekä aiheutti epäsuorasti myös Violan isän kuoleman. Saakohan Aaro muuten koskaan muistiaan takaisin? Syksyllä tulee täyteen jo viisi vuotta muistinmenetyksestä. Entä jos muisti joskus palautuu, kuinka kauan menee ennen kuin kukaan tajuaa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon näyttelijät itse päivittelevät tiettyjen juonikuvioiden epäloogisuuksia kulissien takana? Lindan näyttelijä Monika päivitteli yhdessä Instagram-livessä sitä, kuinka hyvissä väleissä Aaro ja Linda nykyään ovat, vaikka Aaro tappoi Antonin, järjesti Lindan vankilaan sekä aiheutti epäsuorasti myös Violan isän kuoleman. Saakohan Aaro muuten koskaan muistiaan takaisin? Syksyllä tulee täyteen jo viisi vuotta muistinmenetyksestä. Entä jos muisti joskus palautuu, kuinka kauan menee ennen kuin kukaan tajuaa mitään?
Aaro on nykyään höpsösti kirjakieltä puhuva kyllä kyllä mies 🤭
https://www.is.fi/viihde/art-2000010284033.html
Nyt selvisi lopullisesti että tämä Jesse on homo. Toki se oli jo selvää alusta asti mutta nyt se on 100 selvää. Kuinkas tämä Antti?
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000010284033.html
Nyt selvisi lopullisesti että tämä Jesse on homo. Toki se oli jo selvää alusta asti mutta nyt se on 100 selvää. Kuinkas tämä Antti?
Kuvan asetelma kertoo että Jesse on bottom homo.
Mä olen tän firman toimitusjohtaja. Alkaa olla kulunut johtaja huoh! 🙄 Saga saisi vapauttaa hänet toimitusjohtajan tehtävästä.
Saga ja Pipsa antavat yhdessä potkut tuhmalle ja ilkeälle Noel-sedälle.
Kikkis voisi tehdä valituksen Jutasta ja Evasta. Työajalla vaan piiloudutaan siivouskomeroon ja puhutaan jonninjoutavuuksia Ismosta ja Lassesta.
Ahdistaa tuleva seksiviikko. On varmasti kiusallista. Tämäkö on tuotannon tarkoitus, ajaa ihmisiä pois sarjan ääreltä?
Pappa hei! Mun täytyy puhua Papan kanssa! Mä en voi mennä sinne kun Pappa on siellä. Nyt Pappa hiljaa! Kiitti Pappa! 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa tuleva seksiviikko. On varmasti kiusallista. Tämäkö on tuotannon tarkoitus, ajaa ihmisiä pois sarjan ääreltä?
Henrik sanoo aah! Se ääntely toteutui mutta ei JP:n kanssa.
Laatuperse laatuperse sano!