Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Aurinkolahden rannalta on löytynyt ruumis. Toivon ettei se ole Sagan näyttelijä kun asuu siellä. Ei ole someen päivittänyt mitään pariin päivään.
Toivottavasti ei. Tunnistan kyllä tämän ajatuksen. Monesti onnettomuuksista lukiessa hiipii ajatus, jos tietää jonkun näyttelijän olevan vaikka sieltä päin tai reissussa ja miettii kunpa mitään ei olisi käynyt. Muistan joskus oli jonkun verran keskustelua, kun varjoliitäjä kuoli ja ne speksit sopi Kallen näyttelijään. Sekään ei todellakaan ole kovin turvallinen harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkolahden rannalta on löytynyt ruumis. Toivon ettei se ole Sagan näyttelijä kun asuu siellä. Ei ole someen päivittänyt mitään pariin päivään.
Toivottavasti ei. Tunnistan kyllä tämän ajatuksen. Monesti onnettomuuksista lukiessa hiipii ajatus, jos tietää jonkun näyttelijän olevan vaikka sieltä päin tai reissussa ja miettii kunpa mitään ei olisi käynyt. Muistan joskus oli jonkun verran keskustelua, kun varjoliitäjä kuoli ja ne speksit sopi Kallen näyttelijään. Sekään ei todellakaan ole kovin turvallinen harrastus.
En ole nähnyt Susannan harrastavan uimista somen perusteella ja vuorikiipeilyt ne on paljon vaarallisempaa. Tiedossa vain oli aikuisen ruumis ja paikasta tuli heti mieleen että asuu siellä. Se voi olla kuka tahansa, mutta huonolla tuurilla on joku saanut yö tai aamu-uinnillaan kohtauksen vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä kuolee joka päivä. Ei mitään uutta auringon alla.
Ei ole mutta huolestuu sitä vähän jos tietää jonkun asuvan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa koko ketju.
Alkaa olla sairasta settiä.
Päinvastoin. Normaalit jutut ovat tylsiä. Toivottavasti ketju säilyy vielä pitkään.
Jos ei säily niin sitten tulee uusi. Hiljentynyt Miks Salkkareissa löytyy vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä kuolee joka päivä. Ei mitään uutta auringon alla.
Tietenkin, mutta inhimillistä tuntea huolta tuntemattomastakin. Ja tuntea surua, jos julkisuudessa ollut menehtyy. Kyllä mäkin itkin Jasminin tapauksella ja pitkään pyöri mielessä harmituksena, vaikka ymmärrän itse ja muutkin, ettei sitä voi mitenkään verrata siihen, mitä he tuntevat, jotka olivat oikeasti Jasminin läheisiä.
Heiskanen törmäsi Ismoon moottorikelkalla. Kunpa Ismo olisi kuollut. Olisi jäänyt Kristiinat yms. turhat juonikuviot.
Aku Sipola ei itse hypännyt vaneriseinästä ulos. Siihen tarvittiin stuntti.
Ihan samalla tavalla surettaa todella paljon nuo kaksi tyttöä, jotka kuolivat Jätkäsaaressa. En heitä millään tunne.
Vierailija kirjoitti:
Heiskanen törmäsi Ismoon moottorikelkalla. Kunpa Ismo olisi kuollut. Olisi jäänyt Kristiinat yms. turhat juonikuviot.
Miksei Ismo kuollut siihen syöpään? Sopivaan kohtaan loppu.
Vierailija kirjoitti:
Tekikö nukke stuntin?
Kulta tamppaatko samalla ton eteisen maton? Meidän Heli ei oo lesbo eikä sitä siihen suuntaan yllytetä.
Faija, mä oon homo. Kuorippa perunat niin väsätään makkarasoppa.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa tunnutaan olevan yltiötarkkoja, ettei näyttelijöille käy mitään. Mun mielestäni joskus näkyi kengissä pohjassa joku liukueste tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa tunnutaan olevan yltiötarkkoja, ettei näyttelijöille käy mitään. Mun mielestäni joskus näkyi kengissä pohjassa joku liukueste tms.
Ismon ja Lassen näyttelijät harjoittelivat patjalle hyppimistä "Dahlian kartanon parvekkeella".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekikö nukke stuntin?
Pitää kysyä Roopelta.
Vaikka tykkään Salkkareista, niin kyllähän mäkin kritisoin sarjaa välillä. En vain sillä tavalla ilkkumalla ja nauramalla kaikelle. Syksyllä nähtävät poliisin tutkimukset ovat aivan varmasti vedetty huonosti. Ei mitään järkevää selviä. Ihan varmasti heti katsottaisi kaikki lähiseudun liikennekamerat, josta voisi paljastua Aaron auto. Sehän oli omalla liikenteessä tai ainakin sama musta, jota Dahlia seurasi. Juttuhan pitäisi olla piece of cake homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tykkää kenenkään kommentista.
Tämä on pahempi asia kuin joukkomurha.
Hurmaava joukkoitsemurha. Camillan näyttelijä oli siinä.
Mistä vetoa, että Jiri syyttää Evaa pettämisestä. Kuinka Eva on hänet houkutellut :D Parasta, että Evahan on oikeasti sinkkuna eli vain Viitamäki syyllistyi petokseen.
Ite uskon syksyllä käyvän siten, että Anniina ja Kristian eksyvät sänkyyn. Ainakin kuntosalin saunassa ovat olleet kuvaamassa. Onko siellä muuten sekasauna?
No mä en edes jaksa kirjoittaa, kun meno on tämä. Katsotaan joskus toisten uudelleen.