Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
55881/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vihannut mun jokaista aviomiestä. Ehkä just siks mä jaksoin jyystää niitä niinkin kauan.

Vierailija
55882/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evan nillitystä ei jaksa. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55883/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuoruudessa Joanin mies raiskannut Joannan. Niin miten Joannan rikokseen tappaa ex miehensä 20v vanha ahdistelu liittyy tai Joannan raskauden keskeytyminen ja tuleva lapsettomuus mitenkään ex miehen syy. Eikö Joanna tunkeutunut luvatta ex miehen kotiin ja työntänyt miehen alas rappusilta.

Jotenkin hämmästyttävää että sarja esittää Joannan teon jotenkin "oikeutettuna". Ja sitten tämä. Joanna sanoo Henrikille, mä tapoin mun exän. Sitten melkein seuraavassa vaiheessa se onkin vahinko ja hätävarjelun liioittelua, kuten itse asian muotoili.

Mä olen täysin varma että kun Joanna saa vapauttavan tuomion oikeudesta näytetään Joannan pirullinen ilme kun se muistelee kuinka se koko juttu meni oikeasti, eikä se ollut mikään vahinko eikä itsepuolustusta. 

Vierailija
55884/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuoruudessa Joanin mies raiskannut Joannan. Niin miten Joannan rikokseen tappaa ex miehensä 20v vanha ahdistelu liittyy tai Joannan raskauden keskeytyminen ja tuleva lapsettomuus mitenkään ex miehen syy. Eikö Joanna tunkeutunut luvatta ex miehen kotiin ja työntänyt miehen alas rappusilta.

Mäkään en ymmärtänyt, miksi Joanna haki syntipukkia uuteen tapaukseen eksältään, mutta muuten tämä viesti menee jälleen ääripäähän. Joanna ei tunkeutunut luvatta, vaan selvästi Vesa avasi oven Joannalle. Toiseksi Vesa yritti tehdä sen taas, raahasi Joannaa kohti makuuhuonetta tai sohvaa tms. Mitä siinä olisi pitänyt tehdä? Antaa kaiken tapahtua uudelleen? Ihan luonnollista ottaa ensimmäinen kättäpidempi ja yrittää päästä tilanteesta pois. Portaiden osuminen samaan kohtaan oli silkkaa sattumaa.

Vierailija
55885/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä Joanna unohtaa, että hän ei ole ainut uhri Vesan rikoksesta myös Mirakin on myös uhri, koska hän syntyi siitä rikoksesta ja myöhemmin Mira oli myös Matin uhri

Vierailija
55886/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin naisena ällöttää tapauksen vähättely. Syykin on varmaan selvä eli ihmiset eivät pidä Joannasta ja kääntävät asian vain Joannan syyksi. Hetkeäkään en usko että kukaan ajattelisi jos roolit olisi eri päin. Jos Valtteri Elovirta tulisi sarjaan, ystävystyisi jonkun Kristianin tai Henrikin kanssa, jonka yrittäisi r-iskata ja tapaus johtaisi itsepuolustuksessa kuolemaan. Kukaan ei tulisi vinkumaan kuinka tässä voimaannutaan. Henrik olisi Äijä.

Vierailija
55887/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moosessa kahvintilaus on myös kummallista. Kalle pyysi kaksi kahvia ja Aki lupasi tuoda ne pöytään. Mut entä miten ne juodaan? Vai pitääkö asiakkaan kuitenkin nousta hakemaan itse maito ja sokeri jos niitä käyttää?

Vierailija
55888/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moose konkurssipesä. Lavasteet kaatopaikalle vaan.

Vierailija
55889/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Gröönroos on myös ollut tänään studiolla. Jotain kuvataan selkeesti.

Vierailija
55890/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis kivajos Eeva lähtisi sarjasta, ei sit osaa näytellä yhtään. 

Huokaus. Sitä taas hiljaa mielessään sisäistää, kuinka on tullut valinneeksi aivan väärin ammattinsa. Kun amatöörinäyttelijä saa pitää työnsä yli kymmenenkin vuotta vaikka ei osaa. Mun alalla jos tekee huonosti, kun ei osaa, niin se on loparit ja piiiiiitkä työttömyys, jolle ei sitten loppua näy. Mutta kun oot jonkun näköinen näyttelijä ja näyttelet huonosti, niin työt ne jatkuu vaan. Mitään ei ole kyllä kovin tasaisesti jaettu. 

Se, että et tykkää hahmosta ei tee kenestäkään huonoa näyttelijää. Päinvastoin hahmo herättää tunteita, mikä tarkoittaa, että näyttelijä tee hyvin työnsä. 

Vierailija
55891/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne Gröönroos on myös ollut tänään studiolla. Jotain kuvataan selkeesti.

Mikko Parikka kanssa, mutta vitsaili samalla aiheella et on lomalla ja työpaikalla.

Vierailija
55892/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumitilanne vaihtelee rankasti näissä jaksoissa. Jossain ei ole ollenkaan ja toisessa maa ihan valkoisena.

Vierailija
55893/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Henrik poika oli niin ylevää ja itsevarmaa! 😎

Mutta toi sängyllä makaava partahyypiö on 🤢🤮

Vierailija
55894/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrikiä panetti ihan selvästi.

Vierailija
55895/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse on söpö kun se esittää että exitus tulee ihan juuri nyt 🤣

Vierailija
55896/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrikin kauhea panetus. Iso kunnon seisokki myös.

Vierailija
55897/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemämme mukaa voimme olettaa että Aki ja Henrik eivät ole Mariannan vainoojat maskeissa kun kävivät keskustelua vain jostain Joannasta. 

Tosin en ylläty vaikka ne lopulta esitettäisiin maskeihin pukeutuneiksi tyypeiksi Moosessa. 

Vierailija
55898/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat traumat iski päälle, joten Joanna oli shokissa.

Vierailija
55899/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Henrik rehvasteli Nellalle että se näki sen exän, niin Nella, älyn jättiläinen kysyi kenet? Henrikin ainoa ex on Daniela ja Nellan pitäs tietää se. Joanna ei ole Henrikin ex vaikka se niin sano. Henrik oli Joannan pano. 

Vierailija
55900/59562 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo nukkui pipo päässä.😬🙄

Ketju on lukittu.