Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Mä odotan jo mitä Kerttu keksii. Vaikuttaa sen verran vittumaiselts tyypiltä, että saisi jäädä pidempäänkin.
https://www.mtvuutiset.fi/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.mtvuutiset…
Lenitan eli Danielan hiusten väri muuttui heti kun Daniel Pauli kuvio oli saatu pakettiin. Kun Daniela palasi töihin, hiusten väri oli muuttunut.
En ole nyt 2 kuukauteen saanut katsoa jaksoja. En ymmärrä, miksi sisareni ei vaan voi antaa käyttööni niitä MTVKatsomo+:n tunnuksia kun olen luvannut maksaa tuon sisarelleni ihan rahalla. Sisareni otti toki itselleen HBO Maxin ja oikein kehtasi kehuskella tällä kun olen itse pyytänyt, että saisin vihdoin katsoa taas Salattuja elämiä. Elämäni on todella vaikeaa ja ilonaiheet vähissä ja nyt se viimeinenkin mukava asia on ilmeisesti lopullisesti viety. Muutenkin sisareni pitää ihan pilkkanaan monellakin tavoin ja nyt vielä tämä. Sisareni ei muutenkaan pidä enää juurikaan yhteyttä. Taidan oikeasti katkaista välit kokonaan tai sisareni on ilmeisesti sen jo ainakin osittain tehnyt. Syy saattaa kuulostaa naurettavalta, mutta tämä on vaan viimeinen pisara. Taustalla on kaikkea muutakin. Mittari on vaan nyt lopullisesti täynnä kaikkea sitä vähättelyä, pilkkaa ja ulkopuolelle ja ilman apua jättämistä. Sisareni ei esim. ole kutsunut koskaan juhliinsa, esitellyt ystävilleen tai pyytänyt lapsensa kummiksi.
Vierailija kirjoitti:
En ole nyt 2 kuukauteen saanut katsoa jaksoja. En ymmärrä, miksi sisareni ei vaan voi antaa käyttööni niitä MTVKatsomo+:n tunnuksia kun olen luvannut maksaa tuon sisarelleni ihan rahalla. Sisareni otti toki itselleen HBO Maxin ja oikein kehtasi kehuskella tällä kun olen itse pyytänyt, että saisin vihdoin katsoa taas Salattuja elämiä. Elämäni on todella vaikeaa ja ilonaiheet vähissä ja nyt se viimeinenkin mukava asia on ilmeisesti lopullisesti viety. Muutenkin sisareni pitää ihan pilkkanaan monellakin tavoin ja nyt vielä tämä. Sisareni ei muutenkaan pidä enää juurikaan yhteyttä. Taidan oikeasti katkaista välit kokonaan tai sisareni on ilmeisesti sen jo ainakin osittain tehnyt. Syy saattaa kuulostaa naurettavalta, mutta tämä on vaan viimeinen pisara. Taustalla on kaikkea muutakin. Mittari on vaan nyt lopullisesti täynnä kaikkea sitä vähättelyä, pilkkaa ja ulkopuolelle ja ilman apua jättämistä. Sisareni ei esim. ole kutsunut koskaan juhliinsa, esite
Katsomon ilman plussaa näkee ilmaiseksi, ei siihen rahaa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Ismon ja Magnuksen romanttinen suhde. Siinä tanner tömisee ja kutvana soi.
Kumma juttu. Juhan erektiosta näki painajaisen.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan työntekijöistä jaksaa kuunnella Sallan jatkuvaa kimitystä päivästä toiseen?
Joutaisi pois koko sarjasta.
Ressu Mattila oli Sallan espanjan tuliainen.
Olinkin unohtanut kun Jutalla ja Aarolla oli se kun liimasivat niitä tarroja. Lapsellista Juttaa no ei yllätä.
Alissa tietää millaista on olla hevosten ja lannan hajun keskellä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.mtvuutiset…
Henrik kuulee salaa, että Noelilla on asiakkaanaan Joanna. Hän päättää toimia.
Toi yllä oleva kuva liittyy taatusti tuohon selostukseen ja varmaan jaksossa Exää tiedä?
Henrik harmistuu kuullessaan, että Nella on tavannut Alexin. Nella puolestaan harmistuu kuullessaan Joannan paluusta.
Tuota. Tuliko Henrikin ja Joannan suhde koskaan Nellan tietoon? Mielestäni ei. Vai käykö nyt niin että Henrik itse kertoo tästä Nellalle?
Henrikillä tietysti joku typerä päähän.. Häähänpisto joka menee.. Arvasit... Perseelle.
Tuli tietoon, mutta Lassen korviin se ei kantautunut.
Kallen näyttelijä taitaa työntää kohtaukset ja repliikit päässään roskiin, kun uusia opetellaan. Jossain livessä kysyttiin alkoholismin synnystä ja sanoi Kososen kuoleman liittyneen siihen.. Sehän alkoi ennen kuin Kosonen oli edes sarjassa. Jostain syystä hän ei ole kovin hyvä muistamaan asioita.
Kallenkin näyttelijä olisi varmasti pystynyt luomaan ihan täysillä uutta uraa politiikassa, jos olisi halunnut. Ehkä sitten on vihdoin ehdolla seuraavissa eduskuntavaaleissa. Varmasti pääsisi ehdolle, jos haluaisi. En ole vihreä, oletettu vaalipiiri Uusimaa on eri kuin omani, enkä muutenkaan tätä äänestäisi kun omat poliittiset mielipiteeni ovat kovin erilaiset kuin tällä, mutta jotenkin olen silti vaan tätä ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Kallenkin näyttelijä olisi varmasti pystynyt luomaan ihan täysillä uutta uraa politiikassa, jos olisi halunnut. Ehkä sitten on vihdoin ehdolla seuraavissa eduskuntavaaleissa. Varmasti pääsisi ehdolle, jos haluaisi. En ole vihreä, oletettu vaalipiiri Uusimaa on eri kuin omani, enkä muutenkaan tätä äänestäisi kun omat poliittiset mielipiteeni ovat kovin erilaiset kuin tällä, mutta jotenkin olen silti vaan tätä ihmetellyt.
Jep, nähtäväksi jää lähteekö mukaan. Itse tiedän vain tuon että on Vihreä, sen syvemmin en tiedä hänen mielipiteistä. Miten hän aikoisi ajaa ihmisten asioita kansanedustajana tai mitä muita asioita haluaa edistää. Oishan se aika hassua nähdä Kalle Laitela eduskunnassa 😁
Loppukohtaus: et voinut sitten ulkolavasteen eteen ajaa?
Lähettelivötkö Jutta ja Aaro toisillensa niitä lapsellisia siivouslappuja? 😁
Kaikki sarjassa tietää, Jutta on sottapytty joka ei korjaa jälkiään kuten rintsikat ja pikkarit.
Ne jotka ovat jo nähneet kaikki tämän viikon jaksot, mitä osaisitte sanoa näiden naamiohenkilöiden olemuksesta. Onko toinen selkeästi pidempi toista. Onko ns. hoikat vartalot? Henrik on Akia aika lailla pidempi ja molemmat hoikkia vartaloiltaan.
Tosin Olli on myös aika pitkä, Akia pidempi, Henrikin pituinen.
Muistatteko kun Ismo ajoi prätkällä poliisia karkuun kun oli kosimassa Sallaa?
Eihän Pete halua eduskuntaan. On sanonut ihan suoraan, ettei koko kansan sylkykupin asema kiinnosta ja koulutustakaan hänellä ei varsinaisesti ole mihinkään. Alun perin lähti politiikkaan mukaan halusta säilyttää Porvoon kyläkoulu. Muistaakseni näin joskus jonkun liven Emma Karin kanssa, jossa kertoi Ville Niinistön soittaneen ja pyytäneen mukaan kuntapolitiikkaan. Ilmeisestihän Pete on nyt jättänyt ne ajat taakseen. Ei ainakaan enää keväällä edes ollut ehdolla. Edellisen kauden oli varavaltuutettuna ja jossain lautakunnassakin jäsenenä.
Eva vauhdissa, Jiri ei.