Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Toisin sanoen tuo Piritta vaikuttaa itsekin hiukan ongelmalliselta ja helposti ohjailtavalta persoonalta.
Mitä jos Aaro Bad Somerjoen Ikkunaprinssi on Gunnar? Aaro näkee ikkunasta Gunnarin. Yllättäen Gunnar kääntää päänsä Aaroon päin ja iskee tälle silmää, joka viestii siitä, että Gunnar on tietoinen Aaron juonitteluista.
Terapeutti ja panee kaikkien kanssa xD tosiaan olisi itsekin jonkun terapian tarpeessa
Gunnarin näyttelijä on ainakin nähty normaalina kuvauksissa. Kyllä tuosta tokenee mutta kenties tuotakin viivytellään vähintään päätösjaksoon asti. Kumma ettei vieläkään kukaan kohdista epäilyjä Aaroon. Mietin voisiko Aaro luulla Monican vieneen Gunnarin? Piritta ei tainnut nähdä Sallaa kuin vilaukselta ettei edes kokoa pystynyt kommentoimaan.
Mitäpä lottootte; kuinka monta kertaa mysteerinaisella on kasvojen paljastumisen jälkeen mustat suorat housut ja punaiset korkonilkkurit? Itse veikkaan että hyvin harvoin vaikka nyt vaikuttaa käyttävän joka päivä :D
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä lottootte; kuinka monta kertaa mysteerinaisella on kasvojen paljastumisen jälkeen mustat suorat housut ja punaiset korkonilkkurit? Itse veikkaan että hyvin harvoin vaikka nyt vaikuttaa käyttävän joka päivä :D
Punaiset kengät jäävät heti pois kuvioista kun henkilöllisyys varmistuu. Ihan kuten Sabrinan vainooja lopetti maskin käytön kun paljastettiin että vainooja oli hammalääkäri Lauri Rossi.
Mysteerinainen=Helena; asuu Pihlajakadun vieressä, jotta voi tarkkailla Mariannaa.
Vainoajat: Sebastian ja Sergei. Sopivat Helenan kanssa yhdessä tällaisesta pelijaosta.
Päätösjaksossa selviää näihin liittyen jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mysteerinainen=Helena; asuu Pihlajakadun vieressä, jotta voi tarkkailla Mariannaa.
Vainoajat: Sebastian ja Sergei. Sopivat Helenan kanssa yhdessä tällaisesta pelijaosta.
Ihan potentiaalinen kuvio. Jos Sebastian tosiaan liittyy vainoamiseen jotenkin, toivottavasti tulisi vihdoin ilmi se että Marianna aikoinaan raiskasi Sebastianin eikä koskaan jäänyt siitä kiinni. Helenan paluu olisi siinä mielessä nostalginen, että tänä vuonna tulee loppuvuodesta kymmenen vuotta täyteen Helenan poistumisesta. Lukuunottamatta Pihlajasatu-visiittiä viiden vuoden takaa.
Kuulat palaavat sarjaan päätösjaksossa.
Kertokaas joku mulle, että miten se Ingvar oli alunperin saanut päähänsä että Gunnarin tapaukseen liittyy jotain hämärää? Mulla mennyt ihan ohi, että miten se tietäisi mistään mitään ku siellä Sveitsissä hoitolaitoksessa asuu. Nääkö lähti varta vasten Sveitsiin kertomaan että veljensä makaa lähes kasvina jossain hoitolaitoksessa ja Ingvar alkoi heti epäilemään jotain? No oli miten oli, nii oon iloinen että tää kuvio tulee kohta päätökseen. Ja mä todella toivon, että Gunnar on oikeasti tolkuissaan (jättänyt lääkkeet syömättä tai jotain) ja esittää vaan tiedotonta, koska punoo kostoa Aarolle.
Helenalla on uusi lakupyssy :)
MÄ en kyllä usko, että Hellu asuisi Pihliksellä jos olisi vainoomassa. Korkkarinaisella ei ole mitään tekemistä näiden muiden vainojen kanssa. Pikemmin on joku sairaalan Romppainen tai Lusin Liisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan potentiaalinen kuvio. Jos Sebastian tosiaan liittyy vainoamiseen jotenkin, toivottavasti tulisi vihdoin ilmi se että Marianna aikoinaan raiskasi Sebastianin eikä koskaan jäänyt siitä kiinni. Helenan paluu olisi siinä mielessä nostalginen, että tänä vuonna tulee loppuvuodesta kymmenen vuotta täyteen Helenan poistumisesta. Lukuunottamatta Pihlajasatu-visiittiä viiden vuoden takaa.
Mitenkäs, kun Aki asuu Pihlajakadulle ja Helenahan lähti karkuun silloin, kun ampui Akia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs, kun Aki asuu Pihlajakadulle ja Helenahan lähti karkuun silloin, kun ampui Akia?
Siis Pihlajakadulla.
Mua edelleen harmittaa, miten Petrin osuus unohdettiin. Poliisi sulki tutkimuksen vaikka olihan siinä selvästi ympärillä kokonainen verkko. Olisivat voineet saada muita pikkutekijöitä kiinni. Kalleakaan ei kuultu koskaan vaikka sovittiin, että tulee kuultavaksi asemalle. Yhtä hyvin Kalle olisi voinut olla mukana toiminnassa. Katsotaan jos Joanna vapautuu vankilasta niin ehkäpä palaa vanhaan työpaikkaansa Mooseen ja siinä sivussa peiteduunina tutkii huumekeissiä.
Uutisissa on ollut paljon pohjalaisen perheen myötä omavaltaisesta huostaanotosta, niin käytännössä Elina syyllistyi tähän. Ymmärrän että Innan mammaloman takia Elinan piti lähteä sarjasta, mutta poliisikaan muka ei tehnyt yhtään mitään. Noelilla on oikeus nähdä omaa lastaan vaikka sitten valvotusti, vaikka Elina saikin yksinhuoltajuuden. Itse asiassa Elina syyllistyi vakaviin rikoksiin lääketieteen opiskelijana sairaalalla.
Joko Kari ja Salla eivät ehdi Gunnarin kanssa lähtemään pihasta, kun ne jo saadaan kiinni, tai sitten poliisi pysäyttää ne ambulanssin pimeänä olevan etulyhdyn takia ja sitten ruvetaan setvimään ja se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mua edelleen harmittaa, miten Petrin osuus unohdettiin. Poliisi sulki tutkimuksen vaikka olihan siinä selvästi ympärillä kokonainen verkko. Olisivat voineet saada muita pikkutekijöitä kiinni. Kalleakaan ei kuultu koskaan vaikka sovittiin, että tulee kuultavaksi asemalle. Yhtä hyvin Kalle olisi voinut olla mukana toiminnassa. Katsotaan jos Joanna vapautuu vankilasta niin ehkäpä palaa vanhaan työpaikkaansa Mooseen ja siinä sivussa peiteduunina tutkii huumekeissiä.
Ite veikkaan Petrin tulevan joskus takaisin rakkauden takia ja lopulta jää kiinni poliisille.
Minkä takia vainoamisen kohteen pitää olla aina sellainen hahmo/hahmot, joilla on rikosllista taustaa tai muuten persoonina sellaisia, joilla kuvittelee olevan paljon vihamiehiä? Mielestäni olisi joskus kiintoisempaaa jos sellaista vainotaan, jolla ei pitäisi olla mitään erityistä syytä joutua vainon kohteeksi.
Aarolla oli lemmekäs suhde Pirittaan.
Kuten Sebastianillakin 😂