Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Joko se kolmen jakson ajan Taalasmaan asuntoa pakoillut Salla palasi pompottelemaan Karia?
Niin, miksi Salla ei tullut katsomaan appivanhempiaan?
Vierailija kirjoitti:
Joko se kolmen jakson ajan Taalasmaan asuntoa pakoillut Salla palasi pompottelemaan Karia?
Kun jakson nimi on Taalasmaat: The next generation niin revi siitä! Valitettavasti...
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko oikeasti pakko puhua muista aina tyhminä tai jotenkin halventavasti? Saa sitä olla mitä mieltä tahansa ilman että pitää pelätä tulevansa haukutuksi. En ainakaan itse enää viitsi puolustaa kun tulee vain paha mieli jos lähtee sille raiteille jossa mua pidetään tyhmänä idioottina kun jaksan sarjaa katsoa. Mielipidettä ei arvosteta oli se mikä tahansa.
Etpä sinäkään meille vitsailijoille ole aina niin ystävällinen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi Salla ei tullut katsomaan appivanhempiaan?
Salla ei pidä Ullasta, mutta toihan oli täysin suunnitellusti kirjoitettu vain ja ainoastaan Taalasmaiden og-porukan kesken juhlajaksoon. Haluttiin vain Ulla, Seppo ja Kari. Sekä heidän paras kaveri Ismo mukaan. Muilla hahmoilla ei ollut tässä mitään osaa tai arpaa. Mielestäni oli hyvä juttu. Ei mitään Sallan ja Ullan nokitteluja olisi edes pitänyt tuoda tohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko oikeasti pakko puhua muista aina tyhminä tai jotenkin halventavasti? Saa sitä olla mitä mieltä tahansa ilman että pitää pelätä tulevansa haukutuksi. En ainakaan itse enää viitsi puolustaa kun tulee vain paha mieli jos lähtee sille raiteille jossa mua pidetään tyhmänä idioottina kun jaksan sarjaa katsoa. Mielipidettä ei arvosteta oli se mikä tahansa.
Ja muistutan heti että mun yhdellä aijaa-linkillä oli reippaasti yli 50 klikkiä hetkessä. Tässä ketjussa on aikas paljon porukkaa mutta pieni osa ilmeisesti keskustelee ja suurin osa vain lukee. En yleistänyt viestissäni yhtään ketään vaan puhuin yleisesti ikävästä puheesta koko ketjussa. Etkä voi olettaa, että minä olen aina valittamassa tai aukomassa päätä täällä. Nimittäin en tosiaankaan ole. Lähinnä asiallisesti ja siksi mua harmittaakin, kun saan vastaukseksi kuinka tyhmä olen tai muuta. Menee pienestä into sanoa mitään, kun ajatellaan että olen tyhmä...
5508 jatkaa sen verran, että myönnän olevani vähän liiankin hc-fani sarjalle. Tiedonjano sarjaa kohtaan on suuri. Googlesta koluttu läpi lehtijutut, kirjaston lehden, kuvauspaikat, somet ja niin edelleen. Seuraan erittäin tarkkaan someja ja kirjoitan viikottain jotakin nippelitietoa ketjuun. Sarja jaksaa kiinnostaa laadusta huolimatta. En voi sanoa häpeäväni tätä, mutta tiedostan huonoja suhtautumisia ja siksi tulee suojeltua itteään siitä, mitä puhuu kasvotusten. Nämä ketjut ovat olleet suojapaikkoja. Voin anonyymistä puhua lempisarjasta loputtomiin ja auttaa muita kertomalla kaikkea. Enkä todellisuudessa tiedä kiinnostaako ketään edes kuulla mitään. Viime aikoina muu keskustelu on ollut kohtalaisen negatiivispainotteista. Toivon etten saa tähän nyt ainakaan mitään ikävää palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Ja muistutan heti että mun yhdellä aijaa-linkillä oli reippaasti yli 50 klikkiä hetkessä. Tässä ketjussa on aikas paljon porukkaa mutta pieni osa ilmeisesti keskustelee ja suurin osa vain lukee. En yleistänyt viestissäni yhtään ketään vaan puhuin yleisesti ikävästä puheesta koko ketjussa. Etkä voi olettaa, että minä olen aina valittamassa tai aukomassa päätä.
En usko että kukaan pitää just sua tyhmänä. Ja toisekseen sun kirjoitystyyli on hyvin tunnistettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muistutan heti että mun yhdellä aijaa-linkillä oli reippaasti yli 50 klikkiä hetkessä. Tässä ketjussa on aikas paljon porukkaa mutta pieni osa ilmeisesti keskustelee ja suurin osa vain lukee. En yleistänyt viestissäni yhtään ketään vaan puhuin yleisesti ikävästä puheesta koko ketjussa. Etkä voi olettaa, että minä olen aina valittamassa tai aukomassa päätä.
En usko että kukaan pitää just sua tyhmänä. Ja toisekseen sun kirjoitystyyli on hyvin tunnistettava.
Samoin muutaman muun tyyli täällä. Ihan hauskaa siis huomata jos samat kirjottelee.
Miksi Linda nimitti Hannea Hani Laitelaksi vaikka oikea nimi on Hanne ja kutsumanimi Hani.
Ei hemmetti! Miestä on ammuttu vatsaan 9mm aseella, ehkä peräti magnum luodilla joka tuolta etäisyydeltä läpäisisi Joonatanin kehon ja mies on pari tuntia leikkauksen jälkeen lähdössä sairaalasta. Noway!
Huusiko Salla jes jes kun kuuli että Ulla on lähtenyt takaisin Malagaan?
Vattu mikä miniä! 😡
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti! Miestä on ammuttu vatsaan 9mm aseella, ehkä peräti magnum luodilla joka tuolta etäisyydeltä läpäisisi Joonatanin kehon ja mies on pari tuntia leikkauksen jälkeen lähdössä sairaalasta. Noway!
Mistä Joonatan sai uuden puseron sairaalaan? Eikä se takki ollut yhtään veressä vaikka oikeasti olisi ollut. Oikeasti Joonatan pystyisi hädintuskin kivutta hengittää, puhumattakaan kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Huusiko Salla jes jes kun kuuli että Ulla on lähtenyt takaisin Malagaan?
Vattu mikä miniä! 😡
Salla pitäisi kirjoittaa ulos ja Saga tai Pipsa tilalle.
Pipsan ja Sallan tappelu sopisi hyvin sarjaan. Sen jälkeen Salla voi poistua.
Just joo. Salla kerkinyt lyhentää sukunimensäkin muka jo Mattila-Taalasmaasta vaan Taalasmaaksi. Valehteli! 😡
Montakohan kertaa ketjussa on puitu Karin ja Kallen peräkammarin poikuutta ja nostettu esille ulkomailla asuminen.
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Salla kerkinyt lyhentää sukunimensäkin muka jo Mattila-Taalasmaasta vaan Taalasmaaksi. Valehteli! 😡
Onhan se voinut pistää hakemuksen vetämään. Eikö tuon voi ihan netissä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
En tarkoittanut eilisellä Inkeriä koskevalla kommentilla sitä, että Inkeri tai kukaan muukaan näyttelijä olisi vastuussa sarjan laadusta. Meinasin lähinnä sitä, kun joskus myös haukutaan sitä kuinka näyttelijät voi olla tässä mukana. Kun samaan aikaan vaaditaan Dahlialle parempaa ja haukutaan roskaa. Tiedän ettei nämä ole yksi ja sama henkilö, mutta antaa hyvinkin ristiriitaisen mielikuvan. Sarja on huono ja epälaadukas roska, mutta Dahlian hahmon pitäisi silti saada jatkaa ja ansaita parempaa mutta parempaa ei ole tulossa. Ps. Inkerikin katsoo ihan Salkkareita myös.