Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Mä annan nämä mun sihteerilleni. Hän saa kirjoittaa nämä heti puhtaaksi.
Kimppakämpässä on kyllä nykyään ihan erilainen wc tila, erityisesti isot laatat. Ja eikös raskaustesti tehdä aamuvirtsasta? Tosin sillä ei ole merkitystä koska Eva tietää tuloksen jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Kimppakämpässä on kyllä nykyään ihan erilainen wc tila, erityisesti isot laatat. Ja eikös raskaustesti tehdä aamuvirtsasta? Tosin sillä ei ole merkitystä koska Eva tietää tuloksen jo etukäteen.
Saga heittää Evan asunnostaan ulos. Saga osti asunnon Akilta.
Mä mä mä annan nämä mun mun mun sihteerilleni 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Alissa omista tuon kimppakämpän?
Miten tuotanto kehtasi pilata Veera Hakkaraisen vai unohtivat että Ismolla oli saman näyttelijän esittämä nettideitti 20v sitten 😡 sitä odotellessa että Saga vaihtuu toisen nimiseen hahmoon tai ehkä eivät sitä kehtaa tehdä kun Sagalla on fanikanava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se selvinnyt että Aki omistaa asunnon nykyisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se selvinnyt että Aki omistaa asunnon nykyisin?
Silloin kun siitä hissin korjauksesta väännettiin, Aki sanoi hänellä olevan valtakirja kimppakämppään, mutta Alissa edelleen omistaa asunnon.
Julkkisten tietotoimistosta kuvataan varmaan uusi kausi, koska Janni Hussilla tänään aamulla storyyn laitettu kuva Salkkareiden maskipenkistä.
Vierailija kirjoitti:
Ismo suree naisettomuuttaan Tukulle, jota hoitaa. Pian naiset alkavat vilkuilemaan häntä Tukun ansiosta.
Arvaa. Ismo on Tukun kanssa leikkipuistossa tai kauppakeskuksessa. Luultavasti puistossa. Näkyyköhän punaiset kengät missään tai mystinen nainen lierihatussa.
Toimiiko tämmönen oikeesti? Muistan kun Kallekin oli ollut Iljan kanssa leikkipuistossa ja selitti sitä Larille kuinka naiset parveili ympärillä ja heterona olisi voinut vain valita parhaimmat päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo suree naisettomuuttaan Tukulle, jota hoitaa. Pian naiset alkavat vilkuilemaan häntä Tukun ansiosta.
Arvaa. Ismo on Tukun kanssa leikkipuistossa tai kauppakeskuksessa. Luultavasti puistossa. Näkyyköhän punaiset kengät missään tai mystinen nainen lierihatussa.
Toimiiko tämmönen oikeesti? Muistan kun Kallekin oli ollut Iljan kanssa leikkipuistossa ja selitti sitä Larille kuinka naiset parveili ympärillä ja heterona olisi voinut vain valita parhaimmat päältä.
Karikin halusi joskus hoitaa Iljaa jotta löytäisi naisseuraa. :D
Sarjaan oli tulossa myös 35-45 v mies. Vielä ei tietoa ehtiikö tulla ennen päätösjaksoa.
Milloin on tulossa Sagan paluu?
Joko se Ismo sai sitä namurakoa, entä Kalle joko homppeli porukka teki junan?
Ismo voisi eksyä vaikka Gay baariin...
Tuskin Akilla on mitään tekemistä Mariannan vainon kanssa. Joko Mariannalla on oikea vainoaja tai sitten yksinkertaisesti kuvittelee kaiken. Onkohan oletus miehestä toimittajan vai ihan tietoa? Hehän näkevät jaksoja etukäteen ja saattavat hyvinkin kirjoitella sen pohjalta. Mökin ikkunan takana olleen vaatetus oli sen verran väljä, että siihen olisi nainenkin sopinut. Eri asia jos on tiukka vaatetus jolloin rinnat tai niiden olemattomuus paistaa läpi.
Mariannan vainot. Huoh. Riittää jo!! 😡
No, se että minä sain palata takaisin oli kyllä kieltämättä aika yllättävää, mutta pörssikurssi lähti jyrkkään nousuun.