Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Joanna teki aika pahasti Henrikille, että ei kertonut raskaudesta Henrikille ennen poistumista, koska hänellä olisi ollut oikeus tietää, mutta nytten on enään myöhäistä kertoa, koska vauvakin kuoli tästä syystä uskon Joanna ansaitsi menettää lapsen
Musta tää on tosi brutaalia ajattelua. Joo tietty tv-sarja mutta en sit tiedä jos ajatellaan näin todellisessa elämässä, että jonkun on ok menettää lasta kun ei kertonut isälle raskaudesta.
Onko brutaalia hekumoida, kun Salme kuoli? Entä Kriston kuolemalla? Kaikkien pahisten kuolemilla? Taitaa olla väärin tehdä niin, koska sama kuitenkin toistuu oikeassa elämässä.
Luulen että og kirjottaja on nainen, jolla on oma trauma keskenmenosta. Ne on valitettavan yleisiä ja
Sama pätee esim. rikossarjoihin tai true crimeen. Vasta sitten kun menettää jonkun rikoksen uhrina saattaa kokea, ettei sarjat enää ole hauskoja tai pidä että tapausta ruoditaan ympäri nettiä.
Mikä teistä on hauskin Salkkarit kohtaus? Minusta ehdottomasti se, kun Oonan koululeffaprojektin ensi-ilta koitti. Dvd-levyt meni sekaisin ja ensi-illassa näytettiinkin Karin ja Isabellan kotivideoita.. Kari ja Isabella salasi suhteensa silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ees tiedä miksi mulla menee pahasti tunteeseen toi, että puhutaan Joannalle olleen oikein menettää lapsi. Vihaan hahmoa mutta jostain käsittämättömästä syystä tekee mieli itkeä noille kommenteille.
Ootko sä ihan kunnossa?
Mitäpä lottoot? Salkkarit imee mun elämänilon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ees tiedä miksi mulla menee pahasti tunteeseen toi, että puhutaan Joannalle olleen oikein menettää lapsi. Vihaan hahmoa mutta jostain käsittämättömästä syystä tekee mieli itkeä noille kommenteille.
Ootko sä ihan kunnossa?
Mitäpä lottoot? Salkkarit imee mun elämänilon.
Hienoo ku vastaat mun puolesta puuta heinää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teistä on hauskin Salkkarit kohtaus? Minusta ehdottomasti se, kun Oonan koululeffaprojektin ensi-ilta koitti. Dvd-levyt meni sekaisin ja ensi-illassa näytettiinkin Karin ja Isabellan kotivideoita.. Kari ja Isabella salasi suhteensa silloin.
Joskus ennen oli paljon tämmösiä samoja aiheita. Sit vuosien päästä jotkut toiset aiheet toistuu.
Onko Monika ja Sami sarjan viralliset kasvot, kun ovat melkein aina jokaisessa Salkkari tapahtumassa edustamassa sarjaa tai juontamassa? Anniinan näyttelijä Elinakin näkyy kovin usein Salkkareiden somessa ja huomenna Emman kanssa ottavat tilin haltuunsa. Mahtaako siis olla niin, että Emma on kuvauksissa vaikka muuta sanottu?
Eipä Mooselle kovin kummoisesti näytä käyvän, jos teinit ovat siellä myöhemmissä jaksoissa. Vai onko nyt se, että Moose suljetaan lopullisesti mutta Aki ostaa paikan, jolloin voi hakea anniskeluoikeuksia ja toiminta voi jatkua normaalisti. Tietenkin Aki lupailisi omistajuuden olevan vain pelkkä nimi ja Marianna muka jatkaa pomona.
Tuskin esittelevät uusia hahmoja, kun juhlistavat yo-lakin saavia, mutta nämä uudet kasvot joutuvat joka kerran odottamaan pääsyä juhlimaan. Siellä pitäisi kuitenkin olla kuvauksissa vähintään pari uutta näyttelijää vakituisesti.
Vierailija kirjoitti:
Laudalle kannattais suurimman osan mennä. Siellä on ne teidän kohtalotoverinne yökkimässä homoille ja toivomassa lesboilua lisää, haukkumassa kaiken wokeksi jne.
Ok, arvon parempi ihminen.
Sen joka kaipasi vanhoja homoja kannattaa katsoa Yle areenasta dokumentti sarja Kun saa rakastaa. Se kertoo vanhus homo- ja lesbopareista ja tosi symppis sarja.
Sergey Hilman tuo modernin homohahmon.
Sampo niinku osuu aina paikalle 🤣
Linda pysähtyi suojatien eteen näpyttelmään puhelinta :D
Alexilla kämppä Lontoossa, Kensingtonissa. Tuon näköistä jamppaa pidettäisiin siellä alueelle eksyynä pummina. Upporikas miljonääri... 🤭🤣
Plot twist: Lindan ja Karin muhinointi päätyy vahingossa Mirkulle.
Linda ei muka näe Sampoa vaikka katsoo päin sitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda ei muka näe Sampoa vaikka katsoo päin sitä :D
Linda ei ole käynyt näöntarkastuksessa Specsaversilla.
Aika paska näkö jos ei näe tien toiselle puolelle.
Miksei Sampo koskaan kuvaa videota? Joka kerta kamera tila odottamassa. Videolta saa paljon paremman käsityksen ja kuvakaappauksia jos jotain tapahtuu. Pelkillä kuvissa voi missata tärkeimmän.
Kyllähän sitä kovasti haluaisi Karin ja Lindan yhteen, mutta mitä enemmän seuraa näyttelijöiden storyjä kuvauksista alkaa vaikuttamaan, ettei Kari ole vieläkään Sallasta eroon päässyt, jos edes loppujen lopuksi haluaa. Jossakin Jarkon storyssa näkyi taustalla Eva, Jiri ja Kristian. Kuinka tämänkään trion käy? Eroavatko Eva ja Kristian? Entä Anniina ja Jiri? Itse pääpirulla Noelilla ja Danielalla on kummallakin näkynyt sormukset. Tuntuu ettei nämä tietyt pidempään olleet väärät pari tule eroamaan jatkossakaan. Sen uskon että Linda ja Aki eroavat. Ehkä vaihtuvat eksät lennosta Lindan kanssa. Linda palaa yhteen Joonatanin kanssa ja Aki menee yhtään Mariannan kanssa. Muiden osalta paha sanoa mitään.
Luulen että og kirjottaja on nainen, jolla on oma trauma keskenmenosta. Ne on valitettavan yleisiä ja samalla vaikeita asioita.