Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
53001/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella on nopeasti nousut Sallan ohi mun inhokkilistalla. Naivi ja vi*un woke. Lausahdus, se on ok jos se on ok sulle.. Just! 😡

Vierailija
53002/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivooko Eva todella sellaista tulevaisuutta, että Kristian todellakin lentelisi ympäri maailmaa lentokoneessa jetset luokassa?

Eva ei oikeasti halunnut Kristiania sinne Tampereelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53003/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrik on Jirille SE muodossa oleva "tyyppi" 🤣 

Vierailija
53004/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun täytyy miettii."

Vierailija
53005/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua tota Jutan käytöstä sairaalan johtajana. Sairaalan johtajana se voisi todeta että reissulla ei tarvita kahta lääkäriä ja Anniina on nyt se joka lähtee mukaan. Ei tarvitsi veivata ja perustella mitään Kallelle. Evan matkaan lähtö sen sijaan on jotenkin omituinen. 

Sarjassa on selvästi esimies päätetty että esimies vaihdetaan esihenkilöksi by Salla Jutta Ismo. 

Näinhän se olisi kuulunut mennä, mutta kaikesta pitää saada jotain aikaiseksi. Tosin Anniinakin oletti heti että Kalle on lähdössä mukaan. Voisi melkein luulla heidän olevan oikeasti Helsingin ainoat lääkärit.

Vierailija
53006/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alex Henrikille: ei tarvitse huolestua, mä oon täällä vaan työasioissa.

Henrik Alexille: miks huolestuisin. Mä ja Nella ollaan menossa naimisiin joten kaikki on ihan jees.

Mä vastaisin Henrikille: ai jaa. Mä nyt kuitenkin panin sun naista ja sä sanot että kaikki on jees?

🤭🤣👊👊👊👊

Vierailija
53007/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunnar p e rvo pappa tunkee päätä Tamaran tisseihin onko muka normaalia

Vierailija
53008/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella 🤢🤮

Vierailija
53009/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä naisten painoilla Kristian oikein treenaa xD

Vierailija
53010/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo ei ole meille minkäänasteinen uhka. No Lindako sitten on?

Eli Salla ja Kari kinaa huomenna existä. 

Vierailija
53011/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gunnar p e rvo pappa tunkee päätä Tamaran tisseihin onko muka normaalia

Ei ole mutta voisi niistä tapauksista sentään tasavertaisina puhua, eikä alkaa puolustelemaan Tamaraa.

Vierailija
53012/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta onhan toi omalla tavalla surkuhupaisaa, että Ismon täytyy Tampereelle asti raahautua vain vahtiakseen Kallea. Sitten vielä syyllistää selkeesti Kallea, ettei voinut tietää seuralaisesta. 

Vierailija
53013/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä varmaan pystyisi tuohon, että monet kerrat pitää esittää uuden vieraan miehen kanssa jotain intiimejä kohtauksia. 

Vierailija
53014/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä metsän keskellä se ummehtuneen näköinen Tampereen hotelli oikein on?

Eva ei selvästi halunnut Kristiania Tampereen matkalle. Anniina taas halusi Jirin mutta tämä piti ikään kuin salata muilta. Oikeasti noi Jutta Eva Kalle ja Anniina olisi matkannut samalla autolla. Itseasiassa mikä on Evan rooli tuolla matkalla?

Juonellisesti epärealistinen, että Helsingistä lähdetään autoilla Tampereelle vaikka juna on kätevin. Hotellin valinta on enemmän kuin kummallinen. Varsinkin kun Tampereella on juna-aseman ympäristössä useampikin hotelli vetolaukun matkan päässä.

Jälleen kerran, Tampere on jossain Espoossa. 

Hotelli Rantapuisto, vuosaaren kulmillla

Vierailija
53015/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä varmaan pystyisi tuohon, että monet kerrat pitää esittää uuden vieraan miehen kanssa jotain intiimejä kohtauksia. 

Blooperseissa oli se kun Joonatan ja Marianna oli menossa suudellen sinne niiden asuntoon, monta kertaa otettiin uusiksi :D ei Mariannan näyttelijä ainakaan vaikuttanut ottavan kovin vakavasti kun osasi niin hyvin nauraa tilanteelle ja rennosti.

Vierailija
53016/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku pystynyt määrittämään kuka käyttää Henrik Lammin vanhaa pitlää beigeä kangastakkia? Samanlainen löytyy nykyiseltä Henrikiltä, samoin Jiriltä, Kallelta ja sitten taas Magnuksella on ilmeisesti hieman tummempi? Käyttävätkö kaikki muut samaa takkia vai onko jollain Lammin legendaarinen 2003-takki?

Vierailija
53017/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blooperseissa oli se kun Joonatan ja Marianna oli menossa suudellen sinne niiden asuntoon, monta kertaa otettiin uusiksi :D ei Mariannan näyttelijä ainakaan vaikuttanut ottavan kovin vakavasti kun osasi niin hyvin nauraa tilanteelle ja rennosti.

Niin kaipa se on ihmisesti kiinni tai sit näyttelijöille vaan niin perus juttu.

Vierailija
53018/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen se Piia on? Oon aika varma, että se Ismon nainen löytyy sarjasta jostain muusta roolista jo.

Vierailija
53019/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä metsän keskellä se ummehtuneen näköinen Tampereen hotelli oikein on?

Eva ei selvästi halunnut Kristiania Tampereen matkalle. Anniina taas halusi Jirin mutta tämä piti ikään kuin salata muilta. Oikeasti noi Jutta Eva Kalle ja Anniina olisi matkannut samalla autolla. Itseasiassa mikä on Evan rooli tuolla matkalla?

Juonellisesti epärealistinen, että Helsingistä lähdetään autoilla Tampereelle vaikka juna on kätevin. Hotellin valinta on enemmän kuin kummallinen. Varsinkin kun Tampereella on juna-aseman ympäristössä useampikin hotelli vetolaukun matkan päässä.

Jälleen kerran, Tampere on jossain Espoossa. 

Hotelli Rantapuisto, vuosaaren kulmillla

Voi kauheeta, kyllä saisi Tamperelaiset hävetä, jos tuo hotelli luultaisiin joksikin Tampereen keskustan hotelliksi. Tai eihän sillä nyt ole väliä, missä yövytään, kun vaan kustannuksia säästetään. 

Vierailija
53020/59562 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen se Piia on? Oon aika varma, että se Ismon nainen löytyy sarjasta jostain muusta roolista jo.

Varmaankin 55-65v.

Ketju on lukittu.