Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Toivon Ismolle rakkaus onnea ja Kallele kans.
Toivon heidät molemmat pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kallesta ylipäätänsä pitäisi luopua? Joo olen puolueellinen, koska pidän hahmosta, mutta ärsyttää. Samalla tavalla ajatukset kuinka Sergey tai vaikkapa se Saga nostaisi sarjan tasoa on vain mielipiteitä. Eivät millään tavalla edusta koko palstan näkemyksiä. Jokaisella oikeus mielipiteeseen mutta ei pliis tehdä siitä koko palstan mielipidettä.
Mitä ihmeellistä Kallessa on tänä päivänä = mitä se tuo sarjaan ja eikö Laitelat mennyt yli hilseen Kristiina Pohjosen päivinä?
Samaistumispintaa ainakin mulle. Muille ei ehkä. En jaksa Kristiinaa muistella, kamala hahmo, poistunut kohta 10v sitten, miksi vatvoa enää?
Vuosia sitten oli, ei enää nykypäivänä. Kristiinasta alkoi sen perheen alamäki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kallesta ylipäätänsä pitäisi luopua? Joo olen puolueellinen, koska pidän hahmosta, mutta ärsyttää. Samalla tavalla ajatukset kuinka Sergey tai vaikkapa se Saga nostaisi sarjan tasoa on vain mielipiteitä. Eivät millään tavalla edusta koko palstan näkemyksiä. Jokaisella oikeus mielipiteeseen mutta ei pliis tehdä siitä koko palstan mielipidettä.
Mitä ihmeellistä Kallessa on tänä päivänä = mitä se tuo sarjaan ja eikö Laitelat mennyt yli hilseen Kristiina Pohjosen päivinä?
Samaistumispintaa ainakin mulle. Muille ei ehkä. En jaksa Kristiinaa muistella, kamala hahmo, poistunut kohta 10v sitten, miksi vatvoa enää?
Mulle on edelleen. En ymmärrä miks vähättelet? Ei sun tarvi tykätä mut anna mun tykätä ja saada samaistumispintaa. Tuskin se on sulta tai keneltäkään muulta pois jos Kalle on sarjassa.
Veera Hakkarainen viiltää Kirsti Tolosen kurkun auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on edelleen. En ymmärrä miks vähättelet? Ei sun tarvi tykätä mut anna mun tykätä ja saada samaistumispintaa. Tuskin se on sulta tai keneltäkään muulta pois jos Kalle on sarjassa.
Se on pois uusiutumisesta. Edullisella säästölinjalla mennään ja hahmoissa vaihtuvuus huonoon suuntaan. Osa ei vaihdu ollenkaan (Ismo, Kalle, Lasse, Kari, Jutta, Eva, Linda........)
Se että Kalle on sarjassa ei mitenkään poista sitä, etteikö sarjaan voisi tuoda jotain Sergeytä jos kovasti halutaan. Luulis että enemmän ärsyttäisi homo osastolla Magnus ja mahdollisesti Matias. Täysin neutraaleja hahmoja. Kalle on sentään elänyt oman nuoruutensa eri aikaan ja täysin ymmärrettävää, ettei ole sellainen trendikäs homo, jota ilmeisesti halutaan Sergeyllä tai jollakin Joni Hesselgrenillä, jota myöskin on tarjottu sarjaan palstan toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Veera Hakkarainen viiltää Kirsti Tolosen kurkun auki.
Täällä sä halpa kopio viettelet mun treffikumppaneita!!
Sagahan on vanhempi ku Kalle. Sitten sekin pitää heittää kankkulan kaivoon kun on vanha eikä mitään nuorta seksikästi pimua sinne.
Vierailija kirjoitti:
Se että Kalle on sarjassa ei mitenkään poista sitä, etteikö sarjaan voisi tuoda jotain Sergeytä jos kovasti halutaan. Luulis että enemmän ärsyttäisi homo osastolla Magnus ja mahdollisesti Matias. Täysin neutraaleja hahmoja. Kalle on sentään elänyt oman nuoruutensa eri aikaan ja täysin ymmärrettävää, ettei ole sellainen trendikäs homo, jota ilmeisesti halutaan Sergeyllä tai jollakin Joni Hesselgrenillä, jota myöskin on tarjottu sarjaan palstan toimesta.
Matias ja Magnus kuuluvat teiniosastoon jota moni inhoaa. Ennen kaikkea ne pois. Sellaista erilaista homoa tarvitaan näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias ja Magnus kuuluvat teiniosastoon jota moni inhoaa. Ennen kaikkea ne pois. Sellaista erilaista homoa tarvitaan näkyviin.
Niitä on Ylen sarjoissa jonoksi asti jos representaatiota kaipaa. Aloita vaikka Limbosta. Se on hyvä sarja mut samalla todella epärealistinen.
Vierailija kirjoitti:
Sagahan on vanhempi ku Kalle. Sitten sekin pitää heittää kankkulan kaivoon kun on vanha eikä mitään nuorta seksikästi pimua sinne.
Kiellä sekin fakta että Kallen hahmo ei ole roikkunut liian pitkään? Tässä ei ole kyse mistään iästä vaan tarvitaan uusia hahmoja. Tartut ikään kun joku haluaa Sergeyn mukaan ja Kallen pois. Saga ollut vain muutamassa jaksossa.
Tuo "Kirsti" vaikuttaa hyvältä hahmolta. :)
Haluatteko Seiskan paljastuksia? Nämä on kyllä hiukan hankala referoida mutta suoria kopioita ei saisi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Naispuoleinen Ismo. Jos Ismolla ei olisi jo siskoa Kirsti olisi sopinut hyvin. Nauroin ihan kun Ismo sanoi Kirtsin olleen marttyyri. Kukas se onkaan peilikuva 🤣
En tiedä oliko joltakin vain todella hyvä arvaus, mutta juonareissa oli ettei Jutta luota Kalleen ja siksi ei haluaisi Kallea mukaan työmatkalle. Täällä aikasemmin spekuloitiin että Anniina ja Eva ainakin olisi jossakin matkoilla/työmatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispuoleinen Ismo. Jos Ismolla ei olisi jo siskoa Kirsti olisi sopinut hyvin. Nauroin ihan kun Ismo sanoi Kirtsin olleen marttyyri. Kukas se onkaan peilikuva 🤣
Veera Hakkaraisen halpa kopio.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko joltakin vain todella hyvä arvaus, mutta juonareissa oli ettei Jutta luota Kalleen ja siksi ei haluaisi Kallea mukaan työmatkalle. Täällä aikasemmin spekuloitiin että Anniina ja Eva ainakin olisi jossakin matkoilla/työmatkalla.
Anniina ja Eva pelaavat lättäpillua. Jiri jättää molemmat pysyvästi.
Kalle ratkeaa taas ryyppäämään ja iskee silmänsä Magnukseen, joka on yli 16 vaikkei vielä täysikäinen. Siinäpä sitten mietitään, miten siihen pitää suhtautua, etenkin kun Magnus pikkuvanhana on ihan messissä hommassa.