Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
50841/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joutaa pois Ismo ja moni muukin näyttelijä.

Esko "pilas" uransa hakemalla Salkkareihin niin vähintä mitä voidaan tehdä on antaa olla jos haluaa.

En katso sellaista paskaa sitten. Pilattu on sarjakin.

Mitä sä sitten ylipäätänsä pyörit täällä? Keskittyisit muuhun kun joka alustalla sarjan haukkumiseen.

Ja sinä pyörit itse joka alustalla?😁

Eri

Vierailija
50842/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joutaa pois Ismo ja moni muukin näyttelijä.

Esko "pilas" uransa hakemalla Salkkareihin niin vähintä mitä voidaan tehdä on antaa olla jos haluaa.

En katso sellaista paskaa sitten. Pilattu on sarjakin.

Mitä sä sitten ylipäätänsä pyörit täällä? Keskittyisit muuhun kun joka alustalla sarjan haukkumiseen.

Ja sinä pyörit itse joka alustalla?😁

Eri

Tarkotin että haukkumassa ja kertomassa ettet katso, mutta olet silti täällä ja siellä ja tuolla. Jokainen tyylillään. Ite oon lukemassa spekulointeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50843/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mua vaan ärsyttää, että sellaset jotka sydämensä pohjasta vihaa EIKÄ KATSO sarjaa pyörii dissaamassa kaikkialla. Keskittyisitte vaikka hyviin muisteloihin tai johonkin sen iänikuisen huonoa on kuitenkin kaikki.

Vierailija
50844/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irl ei Izmon näköisellä ukolla naista olisi.

Vierailija
50845/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Anniinalla tai Anniinan perheellä päihdetaustaa? Jo teinien bileiden jälkeen kummastelin Anniinan voimakasta reaktiota Magnuksen alkoholin juomiseen ja jopa Jiri tuntui huvittuneenä Anniinan vakavasta keskustelusta huumeiden suhteen. Anniina ei edes ennen tuntenut Magnusta ja yhtäkkiä repii jotkut ekstaasit jne keskusteluun.

Vierailija
50846/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä puuttuu enää kantaisä Lasse Sievinen

Vierailija
50847/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä sitten lopetan vauvailun ja jodelin ja facebookin. Minähän tässä tiellä olen pilaamassa kaikkien ilot kun yritän keskustella sarjasta ilman häiriköintiä.

Vierailija
50848/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me osataan lukea myös lehtiä.

Vierailija
50849/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ja mä voi vakuuttaa teille että mä en ole syyllinen tähän yliaj... Olit tai et mutta firman maine on saanut vakavan kolauksen.

Vierailija
50850/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia paskalehtiä luette. Roska kun ei tullut läpi niin vaihdetaan sitten paskaan xD

Vierailija
50851/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mä sitten lopetan vauvailun ja jodelin ja facebookin. Minähän tässä tiellä olen pilaamassa kaikkien ilot kun yritän keskustella sarjasta ilman häiriköintiä.

Älä mee. Tää on spekulointiketjuksi perustettu. Kenenkään tarvitse lähteä alta pois.

Vierailija
50852/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa mysteerinainen olla kokonaan uusi hahmo. Tuskin Ismo moneen mukavaan naiseen törmää. Jokohan kasvot paljastetaan vai jääkö asia jälleen kesken ja jatkuu ensi viikolla. Eivät ainakaan ole tiedoittaneet uudesta näyttelijästä. Toisaalta ehkä parempi jos saisi itse nähdä millainen sieltä tulee ilman spoilauksia.

Vierailija
50853/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiskan paljastuksista: Nella kertoo Henrikille pettäneensä, Alexille ettei kiinnosta vaikka kiinnostaa ja Evalle ja Henrikille tulee käsirysy.

Kuten aiemmin kirjoitin, salkkareissa hahmoilla on aina pakonomainen tapa tunnustaa, vaikka se tunnustus ei palvele ketään tai mitään. Viimeksi se helpottaa sitä kenelle tämä tunnustus on tehty, eli Henrikkiä. 

Henrikin pitäisi jättää Nella ehdottomasti ja välittömästi. No mercy. No sorrow. 

Vierailija
50854/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

to 24.04. klo 19.30 - 20.00. Jakso 4750. Kaappa betalar. 

https://www.telsu.fi/s/salatut-elamat_15328368.avif

Epäilin ensin että kuvassa Kalle on rapussa Sampon kanssa ja kyse on Amandan operaatiosta. Tässä kuvassa Kalle ilmeisesti keskustelee Anniinan kanssa eikä todellakaan hyvässä hengessä. 

ma 28.04. klo 19.30 - 20.00. Jakso 4751. Miehille, joita ehkä rakastan.

https://www.telsu.fi/s/salatut-elamat_15348643.avif

Ismo siellä sairaalassa auttamassa Kallea ja siellä "ihana" mysteerinainen :)

Vierailija
50855/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panttaako Sampo ja Henrik nyt jostakin syystä tätä Amanda keissiiään eivätkä mene oikopäätä lällättää Sallalle asiasta?

Ensin oli hirmuinen kiire käydä Sveitsissä koska Sampo ei kestä Sallaa. Nytkö sitten ei ole kiire laittaa asioita pyörimään? 

Vierailija
50856/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panttaako Sampo ja Henrik nyt jostakin syystä tätä Amanda keissiiään eivätkä mene oikopäätä lällättää Sallalle asiasta?

Ensin oli hirmuinen kiire käydä Sveitsissä koska Sampo ei kestä Sallaa. Nytkö sitten ei ole kiire laittaa asioita pyörimään? 

En yhtään yllättyisi jos eivät kerro siitä syystä X ja lopulta eivät nauti päivääkään osaomistajina, koska Cindy on herännyt ja palaa takaisin. Akiakin ollaan kai lähentämättä Mariannan kanssa joka sattuu olemaan Eliaksen murhaaja.

Vierailija
50857/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että mäkin vähän järkytyin, kun Seiskassa otsikkona(kin) on ("Huoraäiti" hyökkää Henrikin kimppuun!) Mahtaako Henrik käyttää kyseistä termiä vai onko vain todella ala-arvoista journalismia.

Vierailija
50858/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tänne jo pari viikkoa postannut, Aki ja Marianna.. Lähentyvät 😁

Juonipaljastukset taas pyrkii sotkemaan. Tarkoituksella. Kuvassa Kristian ja Marianna ja alla otsikko joka kertoo "yllättävä kaksikko jakaa lämpimän hetken".

Juonarit kertoo: Marianna yrittää auttaa Lindaa ja ehdottaa Akille vapaapäivää. Kaksikko vaihtaa lämpimän hetken.

Kaksikko vaihtaa lämpimän hetken. Suomen kielen lauserakenteen mukaan puhe olisi Akista ja Lindasta. Mutta näin ei ole. 

Vierailija
50859/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään yllättyisi jos eivät kerro siitä syystä X ja lopulta eivät nauti päivääkään osaomistajina, koska Cindy on herännyt ja palaa takaisin. Akiakin ollaan kai lähentämättä Mariannan kanssa joka sattuu olemaan Eliaksen murhaaja.

Mulla on kuule sellainen tunne, että Sampon (ja Henrikin) Amanda operaatio menee ihan perseelle. Jos asia jotenkin epäonnistuu, se tietää Sampolle lähtöä Amandasta. Ikuisesti. Näinhän ei voi tietenkään käydä. Voi olla että asia ei edes tule Sallan tietoon ja Sampo lopulta "palauttaa" (mitenkähän sellaisenkin voi toteuttaa, huomaamatta) Cindylle.

Vierailija
50860/59562 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on tänne jo pari viikkoa postannut, Aki ja Marianna.. Lähentyvät 😁

Juonipaljastukset taas pyrkii sotkemaan. Tarkoituksella. Kuvassa Kristian ja Marianna ja alla otsikko joka kertoo "yllättävä kaksikko jakaa lämpimän hetken".

Juonarit kertoo: Marianna yrittää auttaa Lindaa ja ehdottaa Akille vapaapäivää. Kaksikko vaihtaa lämpimän hetken.

Kaksikko vaihtaa lämpimän hetken. Suomen kielen lauserakenteen mukaan puhe olisi Akista ja Lindasta. Mutta näin ei ole. 

Tai Mariannalla ja Lindalla :D Lukihäiriön takia pitää todellakin lukea joskus kahteen kertaan ettei tule väärinymmärryksiä.

Ketju on lukittu.