Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Minna Laurikainen tulee harventamaan ulkolavasteen asukkaita. Tyhjentämään ulkolavasteen.
Älä sitten sotke niitä Raba hahmoja jos ketjussa ei saa heidän lavastetta mainita.
Salkkarit räväytti strippibaarilla 2017 mutta mitä paskaa ollut nyt monta vuotta!? Siksikin fanitan Tamaraa niin ankarasti.
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit räväytti strippibaarilla 2017 mutta mitä paskaa ollut nyt monta vuotta!? Siksikin fanitan Tamaraa niin ankarasti.
Hienoa minä en fanita kun fanita toista hahmoa :)
Anniinan lohkaisu "Enää ei puutu kuin kantaisä Lasse Sievinen" on yks sarjan parhaita lohkaisuja! 🤗
Sivuhahmoja tunnutaan fanittavan tässä ketjussa urakalla? Mistä se johtuu että juuri ne joita sarjassa ei enää nähdä halutaan väkisin saattaa mukaan? Enää puuttuu Jessican fanit.
Huomaan itse toivovani vanhoista hahmoista vain Larin paluuta ja sitä, että sen jälkeen Kalle ja Lari palaavat yhteen, jonka Ismokin hyväksyy ja on jopa innoissaan tästä.
Selviääköhän lopulta, että Ismolla onkin pahoja mielenterveysongelmia tai aivokasvain ja siksi kuvitteli Liisan ja Lusin tapahtumat? Kyse on siis oikeasti paljon vakavammasta kuin yksinäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ylen haastattelussa Sampo Sarkola kertoi olleensa raksalla duunissa. Musta hän sopisi todella hyvin vierailemaan. Television puolella moni hänen rooleistaan on jonkin sortin psykotyyppi. Voisin nähdä hänet ensin mukavana Axelsson Companyn asiakkaana ja sitten psykona, joka saa Noelinkin tutisemaan.
On niin psykon näköinen, että Sorjosessakin arvasi heti, että hänen esittämä hahmo on syyllinen :D
Vierailija kirjoitti:
Huomaan itse toivovani vanhoista hahmoista vain Larin paluuta ja sitä, että sen jälkeen Kalle ja Lari palaavat yhteen, jonka Ismokin hyväksyy ja on jopa innoissaan tästä.
Mäkin toivon samaa ja itse asiassa Larin ja Kallen ikäero ei varmasti enää vaikuttaisi yhtä suurelta kuin ennen. Ronny oli paljon vanhempi kuin Lari. Jopa erikoista ajatella, että Ronny täyttää syksyllä 36 vuotta. Huh, hänelläkin reilu neljä vuotta neljään kymppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen haastattelussa Sampo Sarkola kertoi olleensa raksalla duunissa. Musta hän sopisi todella hyvin vierailemaan. Television puolella moni hänen rooleistaan on jonkin sortin psykotyyppi. Voisin nähdä hänet ensin mukavana Axelsson Companyn asiakkaana ja sitten psykona, joka saa Noelinkin tutisemaan.
On niin psykon näköinen, että Sorjosessakin arvasi heti, että hänen esittämä hahmo on syyllinen :D
Minusta on myös jotain samaa Noelin kanssa, mutta hänkin ois liian vanha Pauliksi.
Ainoa oikea Pauli olisi Jarkko Tamminen, vaikka onkin vähän liian vanha tuohon rooliin.
Daniel Pauli. Voi huokaus että... 🥱
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oikea Pauli olisi Jarkko Tamminen, vaikka onkin vähän liian vanha tuohon rooliin.
Yhtä hyvin tai paremmin Pauli olisi voinut olla Iikka Forss, mutta oli se vankilaan joutunut ja selliin hirtettty sivuhahmo. Monta muuta mahdollista Pauli voi olla castingeissä.
Oho, minä rehellisesti ajattelin että Tyyneä näytellyt on varmasti edesmennyt. Hienoa että saivat tietää kuka avustaja oli kyseessä ja vieläpä pääsi studiolle käymään. Miksiköhän tuota ei ole aiemmin etsitty kuin vasta nyt?
Vierailija kirjoitti:
Särähtää joka kerta yhtä kettumaisesti, kun Noel avaa suunsa ja mainitseen Daniel PAULIN. Ilmeisesti veli oli Noelille tärkeä ihminen, kun muuten tuntuu ettei kiinnosta tuon taivaallista kenenkään kohtalot. Jospa saataisi joskus jotain Paulista.
Vierailija kirjoitti:
Oho, minä rehellisesti ajattelin että Tyyneä näytellyt on varmasti edesmennyt. Hienoa että saivat tietää kuka avustaja oli kyseessä ja vieläpä pääsi studiolle käymään. Miksiköhän tuota ei ole aiemmin etsitty kuin vasta nyt?
No niinpä. Olen ihmetellyt ettei sitä ole pahemmin kukaan miettinyt että Tyynellä on näyttelijä. Monet saattanut ajatella että joku puettu perunasäkki. Se on edelleen paljastamatta mitä ne Tyynen kuvat olivat? Keitä niissä esiintyy? Martti Viljanen oli ostamassa vanhan filmitähden Rebekka Liekan kuvia.
Jos jaksot remasteroidaan niin lopputeksteihin Tyyne Puustinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Särähtää joka kerta yhtä kettumaisesti, kun Noel avaa suunsa ja mainitseen Daniel PAULIN. Ilmeisesti veli oli Noelille tärkeä ihminen, kun muuten tuntuu ettei kiinnosta tuon taivaallista kenenkään kohtalot. Jospa saataisi joskus jotain Paulista.
Mikäli Pauli on oikeasti kuollut, olisi vähintäänkin mielenkiintoista jos Noel joskus saisi tietää Aaron osallisuudesta veljensä menehtymiseen ja nähtäisi Aaro vs. Noel. :D Ilmeisesti myös Noelin vanhemmat ovat kuolleet, tai Noel ei jostain syystä ole heidän kanssaan tekemisissä.
Minua olisi kiinnostanut myös keitä ne poliisit ja postinkantaja olivat. Heistä voi tietenkin olla tuotannolla selvyys henkilöllisyyksien osalta tai eivät ole kiinnostuneet, kun onhan Tyyne Puustinen oma lukunsa.
Taas kairattu Jirin naista.