Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Onko tulevien jaksojen, siis seuraavien ennakoiden jaksojen ikäraja ja sisältömerkintöjä tiedossa? Jos on tiedossa niin niiden perusteella voisi yrittää päätellä, että toivottavasti Kallella ja Noelilla ei tosiaan ole mitään seksuaalista kanssakäymistä. Toisaalta tuossa Kalle voi menettää vain asunnon, mutta Noel vielä paljon enemmän varsinkin, jos valvontakamera kuvaa tapahtumat ja joku näkee sen. Sihteeri tosin tuhoaisi nauhan tai ottaisi sen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Lasse teidän mielestä seksikäs?
Ei ole! Tämähän ei ole haukkumista,ainoastaan totuus.Mielipiteen saa kai sentään sanoa🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole! Tämähän ei ole haukkumista,ainoastaan totuus.Mielipiteen saa kai sentään sanoa🤔
Totuus ja mielipide ei ole sama asia. Vaikkei Lasse mustakaan ole seksikäs niin jonkun toisen mielestä voi olla. Vanhemmat naiset katsovat miehiä eri silmillä. Enhän minä nuori nainen näe 60 kymppisessä miehessä mitään mikä itseäni kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tulevien jaksojen, siis seuraavien ennakoiden jaksojen ikäraja ja sisältömerkintöjä tiedossa? Jos on tiedossa niin niiden perusteella voisi yrittää päätellä, että toivottavasti Kallella ja Noelilla ei tosiaan ole mitään seksuaalista kanssakäymistä. Toisaalta tuossa Kalle voi menettää vain asunnon, mutta Noel vielä paljon enemmän varsinkin, jos valvontakamera kuvaa tapahtumat ja joku näkee sen. Sihteeri tosin tuhoaisi nauhan tai ottaisi sen itselleen.
Mä jotenkin veikkaan että eivät oikeasti sinne yhtiölle päädy vaan Noel vie Kallen kotiin kuten baarimikolle lupasi. Kalle tulee jotain muuta jurputtamaan yhtiölle jälkeen päin, jos vaikka Noel onnistuu lypsämään sen nimen ennen sitä.
Jos on nähnyt ennakot niin se Kallen ja Noelin baarihomma oli musta pikkusen erilainen, mitä kuvataan. Noel ei osaa olla mukavan näköinen. Kalle syytti Noelia rikolliseksi, kun kiristi häntä ja Noel pyysi anteeksi. Kalle kommentoi jotain kunhan et jatkossa urputtele mulle :D Kalle päätyi sanaharkkaan sen baarimikonkin kanssa, koska se ei enää tarjoillut liian kännissä olevalle. Noel puhui niille vielä yhdet juomat ja siksi Noel oli maailman paras tyyppi.. Näin mä sen koin.
Anniinan näyttelijällä Elinalla oli somessaan lokakuun lopussa kuva lääkärin takissa ja kertoi, että on ollut kyseisellä kuvausviikolla rankkoja ja samaistuttavia tapahtumia kuvauksessa. Kertoi yleensä tunteisen jäävän studiolle, mutta joskus mieli ja keho ei osaa käsitellä, onko tunteet aitoja vai näyteltyjä ja silloin on hyvä, että on voinut kollegoiden kanssa purkaa tunteita läpi. Eikös Anniina ole Danielan synnytyksessä, kun Kalle on muutenkin pitkällä sairauslomalla.
Sä saat takoa mua niin että seinät kaatuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus ja mielipide ei ole sama asia. Vaikkei Lasse mustakaan ole seksikäs niin jonkun toisen mielestä voi olla. Vanhemmat naiset katsovat miehiä eri silmillä. Enhän minä nuori nainen näe 60 kymppisessä miehessä mitään mikä itseäni kiinnostaa.
Mielipide on jonkun totuus tai totuus on jonkun mielipide.Ihan miten vain,molemmat käy👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipide on jonkun totuus tai totuus on jonkun mielipide.Ihan miten vain,molemmat käy👍
Eikä ole. Mielipide tarkoittaa että se on sinun mielipide onko Lasse komea ja totuus on se että väität sen olevan kaikkien maailman ihmisten totuus, että kenenkään mielestä Lasse tai Timo ei voi olla komea.
Vierailija kirjoitti:
Sä saat takoa mua niin että seinät kaatuu.
Kari olisi saanut takoa grannyn markkinarakoa niin että viddu soikoon mutta kun ei... Munaton Kari.
Tämän ketjun vakio on nykyään parittaa Kallea kaikille miehillä. Kuten Kristianille ja Noelille.
Sallaa kyllä puksutetaan mutta ei Dahlian ystävätärtä 😡
Vierailija kirjoitti:
Sallaa kyllä puksutetaan mutta ei Dahlian ystävätärtä 😡
Kyllä mäkin puksuttelisin mielummin Sallaa kuin jotain vanhaa mummoa.
Vierailija kirjoitti:
Daniela vaan seuraa vierestä kun Noel piinaa talon asukkaita. Ihmettelen miten on edes mahdollista olla noin naiivi.
Eiköhän tästä ole suurelta osin Jokkea kiittäminen. Muistaakseni Marika ja Jokke olivat noin kymmenisen vuotta yhdessä ja Daniela oli sarjaan tullessaan noin 18-vuotias. On siis ollut noin 8-v Joken tullessa kuvioihin. Joken takia Danielalla ei ole koskaan ollut mitään kunnon lapsuutta ja nuoruutta ja tämän takia on vasta myöhemällä iällä alkanut elämään menetettyä lapsuutta/nuoruutta. Toisin sanoen Danielalle on käynyt ikään kuin Evat. Eva sai Nellan hyvin nuorena ja suurin osa nuoruudesta meni Nellan kaitsemiseen. Eva on nykyään arviolta noin 40-vuotias, mutta tyttärensä Nella käyttäytyy usein äitiään paljon kypsemmin ja aikuismaisemmin. Myös Laila ja Matias vaikuttavat monesti Danielaa järkevimmiltä ja kypsemmiltä, vaikka Danielan kuuluisi nimenomaan olla serkkujaan vanhempi.
Esterin viimeinen repliikki oli: jaahas mun työni täällä alkaa olla tehty. Kiitoksia kahvista ja pahoittelut totuudesta.
Onkohan koko Pihlajakatu paikalla Noelin ja Danielan oikeudenkäynnissä. Toivottavasti Dahlia saapuisi paikalle ihan vain halvan viihteen vuoksi. Kari on läsnä ja hänen vieressään on joku. Sitä on palstalla veikattu Lindaksi tai Kalleksi. Voisi olla myös Monica jos vieressä on juristi. Näkyy lähinnä olevan vaalea/vaaleanpunainen kauluspaita. Salla se ei ainakaan ole. Sen verran voi päätellä vaikka mitään muuta hahmosta ei näykään. Muuten eikö Ismon pitäisi edustaa taloyhtiötä, kun on puheenjohtaja ja paikalla? Tietääkö Laitelat koko haasteesta?
Saga soittaa Dahlialle puhelun. Kultainen puhelin soi sviitissä.
Milloin tulee jakso Dahlia ja kultainen ase?
Onko kukaan ottanut ylös Noelin syntilistaa Danielan suhteen? On ainakin puhkonut kortsut ja saattanut toisen tahallaan raskaaksi sekä pettänyt kerran Elinan kanssa, kun haki lohtua syöpätaistelussa.
Lasse ei ole seksikäs. Lasse on pömpöösi. Jokeltava vauveliini. Vaikea uskoa että tämä on ollut insinööri majuri.