Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a86febb4-d316-416d-a89f-1accb9…
Mistä artisteista tässä homo jutussa puhutaan?
Käärijästä ilmeisesti puhui vaikkei mitään suoraan sanonut. Ei ollut muutenkaan kaikki faktat täysin kohdillaan.
Mä ajattelin ensin että Benjamin Peltosesta mutta sitten muistin, että se ei esitä vaan on... Joo. Oon huomannut. Heteromiehet antaa toisilleen pusuja niinku... Läpällä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a86febb4-d316-416d-a89f-1accb9…
Mistä artisteista tässä homo jutussa puhutaan?
Käärijästä ilmeisesti puhui vaikkei mitään suoraan sanonut. Ei ollut muutenkaan kaikki faktat täysin kohdillaan.
Itseasiassa olen erehtynyt luulemaan, että Käärijä olisi homo josta vihjailevasti antaa vihjeitä.
Onko Sallan asentamassa kamerassa ääni mukana? Kari peittää mutta kuuluu kuitenkin. Oisko tosiaan että Linda puhuu siitä Evan kolkkauksesta Karille.
Nadja, Aaro, Eva ja Kristian näköjään Prismassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi Kalle on löytänyt tota munaa?
Vieläkö tuo terapiajankkaus jatkuu? Hirveän pitkäveteistä. Salla vois häipyä ja viedä Amandan kopin mennessään. Ulkolavasteen katu tyhjäksi.
Eihän mikään terapiaprosessi yleensä ole lyhyt tai voi olla, mutta Kelaltakin voi saada mielenterveysdiagnoosin kautta enintään kolmeksi vuodeksi psykoterapiaa. Oliko se yhteensä 200 käyntiä maksimissaan jos on tarve niin paljolle.
Aaron terapiaa näytetään harvoin joten ihan sama jos kerran kuussa on pari kohtausta sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Aaron terapiaa näytetään harvoin joten ihan sama jos kerran kuussa on pari kohtausta sieltä.
Sillä ei ole mitään lisäarvoa. Aaro on ollut liian kauan mukana. Kuolleista herääminen oli niin tyhmä idea.
En voi sille mitään että mulla tulee joka kerta ahdistava ja ikävä mieli, kun luen tätä haukkumista ketjusta. Siksi kun samaa saa lukea Jodelista. Yksi ja sama kirjoittelee molempiin tätä samaa sontaa.
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään että mulla tulee joka kerta ahdistava ja ikävä mieli, kun luen tätä haukkumista ketjusta. Siksi kun samaa saa lukea Jodelista. Yksi ja sama kirjoittelee molempiin tätä samaa sontaa.
Ei oo tarkotus olla ilkeä, mutta olen vain loppu että joka päivä tuun ketjuun ilosin mielin ja lähden huonolla, kun vain naisten hekumoita ja ulkolavaste on paska, Salla on paska, Kalle on paska, kaikki on paskaa, olette tyhmiä paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole sontaa vaan täyttä asiaa. Mielensäpahoittajat eivät kestä kuulla totuuksia!
Ei ole olemassa yhtä totuutta. Jos meinaat että sinun mielipiteesi on totuus ja tie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole sontaa vaan täyttä asiaa. Mielensäpahoittajat eivät kestä kuulla totuuksia!
Ei ole olemassa yhtä totuutta. Jos meinaat että sinun mielipiteesi on totuus ja tie.
Moneen totuus on se että Salkkarit on ollut kuraa monta vuotta. Yleinen mielipide tuntuu olevan että 2014 alkoi mennä huonoksi ja sitten taas 2020. Moni on lopettanut katsomisen siihen aikaan kun itsekin vielä tykkäsin.
En vain voi käsittää sitä syytä? Sen haluaisin ymmärtää. Jos sulle ihan käsi sydämellä Salkkarit on tänä päivänä niiiiiin inhottava ja kauhea asia, niin miten jaksat lukea monesta eri paikasta kommentteja ja viestejä, joihin sitten tulet kommentoimaan ensitöiksesi mieliteesi. Viikon kurkistuksenkin taisit katsoa kun tiesit siinä olevan Aaroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneen totuus on se että Salkkarit on ollut kuraa monta vuotta. Yleinen mielipide tuntuu olevan että 2014 alkoi mennä huonoksi ja sitten taas 2020. Moni on lopettanut katsomisen siihen aikaan kun itsekin vielä tykkäsin.
Enkä ole sitä kieltänytkään. He eivät vain ole sarjan spekulointi ja ns. faniketjussa koko ajan tuomassa mielipidettä julki. En mäkään mene johon tv-sarja ketjuun vaikka Sykkeen ketjuun jauhamaan muutosta parempaan kun alamäki on alkanut.
Mulle tulee paha mieli kun koen olevani ainoa joka tykkää ja syrjitään siksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee paha mieli kun koen olevani ainoa joka tykkää ja syrjitään siksi.
Ennakoiden jälkeen on keskustelua ja viikolla jonkun verran katsomotahtiin. Eli kyllä meitä katosjia ketjusta löytyy.
Tämä menee tähän että viestitkin poistetaan. Katsokaa ulkolavastetta!
Voisiko Monica olla oikeasti tulossa? Esim Katsossa ja TV-lehdessä puhuttiin Monicasta mutta jaksoissa vain Magnuksen äidistä. Turhaan nostettiin nimeä merkittävästi esille jos ei mitään tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Monica olla oikeasti tulossa? Esim Katsossa ja TV-lehdessä puhuttiin Monicasta mutta jaksoissa vain Magnuksen äidistä. Turhaan nostettiin nimeä merkittävästi esille jos ei mitään tapahdu.
Sitten Sagakin saa palata jos Monica saatu vaikka Irina kritisoi Salkkarijulkisuutta.
Myös Sabrina voisi olla mahdollinen kun Ilona miettisi nyt uudelleen paluuta. Sekin on pilalla sen Luokkasen takia ja pahempaan pohjaan vedettäisi. Kannattais vaan lopettaa sarja kun ei kartanon remonttikaan etene.