Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
43381/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tosi hassua unta. Salla lauloi mikrofoniin: Suutari läätäri, pikipöksy Pietari, kengän koputtaja, naskalin naputtaja, mene tästä portista pois ja samaan aikaan kaikki Pihlajakatulaiset hyppii yhdellä jalalla tanssilattialla naamat iloisena (sillai kuin Heli ja Annika introssa) 🤣🤣Ismokin veti täysillä.

Huisin hauska uni.

Vierailija
43382/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandelaefekti ettei Sagaa ollut 2019 tunnarissa. Noelia ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43383/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Ismo ja Kalle ole nyt välinsä tasanneet. Itse ainakin toivoisin niin. Uskon myös ettei kummallakaan ole pitkään aikaan mitään suhdekuviota. Parempi varmaan niin kun tätä samaa Sampo-Petri Jutta-Lassea jankattu pitkään.

Vierailija
43384/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä viikkoa ilmeisesti. En teinien suhdehömppiä oikeen millään jaksaisi. Ne on ainoat joita mäkään en jaksa ja tekis mieli lähinnä kelata yli.

Vierailija
43385/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä viikkoa ilmeisesti. En teinien suhdehömppiä oikeen millään jaksaisi. Ne on ainoat joita mäkään en jaksa ja tekis mieli lähinnä kelata yli.

En ole jaksanut mitään kunnolla katsoa moneen vuoteen.

Vierailija
43386/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella Jutta puhuu muiden työntekijöiden sairauksista? 

Vierailija
43387/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Kalle olisi hetero väitän ettei siitä puhuttaisi tolla tavalla. Ihmisillä menee tunteisiin kun Kalle on ruikuttava homo ja sen takia haaveillaan hakkauksista ja ikävistä asioista.

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, mua alkoi nyppii Kallen ruikutus ja isää ininä. Sitä saa mitä tilaa, vai mitenkä se menikään? 

Vierailija
43388/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Kalle olisi hetero väitän ettei siitä puhuttaisi tolla tavalla. Ihmisillä menee tunteisiin kun Kalle on ruikuttava homo ja sen takia haaveillaan hakkauksista ja ikävistä asioista.

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, mua alkoi nyppii Kallen ruikutus ja isää ininä. Sitä saa mitä tilaa, vai mitenkä se menikään? 

Niin mutta onko Ismon ja Kallen kuviossa muka jotain hyvää ja pahaa. Ismo itse ensin salasi Sampon teot ja esitti sairasta. Kumpikin niistä säätää omiaan. Nytkö Kalle onkin kaiken pahan alku ja juuri? Ymmärrän toki jos Kalle vituttaa eikä siinä mitään mutta Kallesta on tehty palstalla paha yhtäkkiä :D

Vierailija
43389/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö vasta alkaa keittämään yli? Olen koronasta asti ollut täynnä tämän sarjan laatua.

Vierailija
43390/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sarjassa eri hahmoille sallitaan eri asioita. Kuten Sallan piilokamera on varmasti monesta vain hauska asia, kun taas Noelilta paha ja julma teko vakoilla muita. Sellainen hassunhauska hahmo. Samaan kategoriaan menee Ismo, joka tekee älyttömiä tekoja mutta pitäisi antaa anteeksi. Muistatteko kun Ismo kuvitteli jäävänsä Sievisille asumaan vaikka äänesti Sievisiä vastaan huoltoyhtiön suhteen. Sen jälkeen marttyyrina yöpyi Amandan sviitissä salaa ja siirsi sieltä omaisuutensa telttaan ja yritti feikata keuhkokuumetta saadakseen perheensä takaisin. Ismolla on rahaa kaupan myynnissä ja eläke pyörii. Mitään syytä rahallisesti elää minimalistisesti. Kunhan kerjäsi kaikilta sääliä.

Vierailija
43391/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia Laitela ja Toivo Karhu elää. Huoh.

Vierailija
43392/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain Matiaksella menisi välit Kertun kanssa vai tykkääkö se oikeesti dick picistä... tai menee väärään numeroon Magnukselle kun sitä on tässä vähän mahdollisesti pedattu.

Vierailija
43393/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus viestit poistui. Jee!!

Vierailija
43394/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sarjaan voisi tulla uusi uskovainen perhe, jonka äiti tai isä on on lesbo/homo mutta päättänyt elää uskonsa mukaisesti. Kunnes ehkä joskus tilanne etenee ja perhe hajoaa tilanteen vuoksi.

Vierailija
43395/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2011-2013 laatu takaisin. mua ei kiinnosta paskaakaan tämän sarjan paska tapahtumat. jos ei ala muutosta tapahtumaan. välittäkää tämä paska tuotantoonö kiitos.

Vierailija
43396/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän sarjaan voisi tulla uusi uskovainen perhe, jonka äiti tai isä on on lesbo/homo mutta päättänyt elää uskonsa mukaisesti. Kunnes ehkä joskus tilanne etenee ja perhe hajoaa tilanteen vuoksi.

Sopisi hyvin. Näissä uskovissa on paljon homovastaisia. Lenitankin kuvan alla ikäviä huudellut oli lainannut Instagramin biossaan raamatun jakeita.

Vierailija
43397/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2011-2013 laatu takaisin. mua ei kiinnosta paskaakaan tämän sarjan paska tapahtumat. jos ei ala muutosta tapahtumaan. välittäkää tämä paska tuotantoonö kiitos.

Kiinnostaisi tietää minkä takia ketjussa silti ollaan? Jos ihan käsi sydämellä voi sanoa inhoavansa sarjaa eikä varsinkaan katso, mutta altistaa itsensä lukemaan nykyisiä tapahtumia vai onko se vain se, että pääsee sanomaan koko ajan paskuutta? 

Vierailija
43398/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovasti odottanut millon Åkerlundin perhe muuttaa Jakomäestä Pihlajakadulle. Isä, autokauppias Terno. Äiti, povaaja Ramona sekä lapset Dimi joka potee adhd:ta ja lievää mutismia potevaa Mirandaa. 

Vierailija
43399/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kovasti odottanut millon Åkerlundin perhe muuttaa Jakomäestä Pihlajakadulle. Isä, autokauppias Terno. Äiti, povaaja Ramona sekä lapset Dimi joka potee adhd:ta ja lievää mutismia potevaa Mirandaa. 

Åkerbergin Harria olen kaipaillut rooliin. Niin kiva ääni ja muutenkin.

Vierailija
43400/59562 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Snellman ja Harri Åkerberg. Siinä on korkiaa ja korvia hivelevää ääntä.

Ketju on lukittu.