Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko, kun Ossi lähti Happy Homes seminaariin Turkuun? Isabella lähti salaa sinne Ossin hotelliin ja meni peiton alle oottaa Ossia.. ja samalla Jennikin tuli samaan hotelliin (Tanja kertoi Ossi meni sinne) Tietenkin Isabella oli peiton alla just silloin kun Jenni menee Ossin sänkyyn 😂
Ossi saapui paikalle ja oli halukas. Komeita lihaksia.
Maarit Salinilla oli oma tv ohjelma Salin Kuningatar. Salla oli niin hyvä Happy Homesissa ja Jack Jardinin pestissä. Salla oli jopa Maaritin maskeeraaja.
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salinilla oli oma tv ohjelma Salin Kuningatar. Salla oli niin hyvä Happy Homesissa ja Jack Jardinin pestissä. Salla oli jopa Maaritin maskeeraaja.
Nykyinen Salla on hirveä kälättäjä. Ei jaksa yhtään!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vanha Salla oli paras. Oikeestaan sen jälkeen kun tuli sen poikansa kanssa sarjaan meni hahmo alas kuin lehmän häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vanha Salla oli paras. Oikeestaan sen jälkeen kun tuli sen poikansa kanssa sarjaan meni hahmo alas kuin lehmän häntä.
Ressu Mattila. Ennen sitä Esa Hongisto sotki pähkinät kaupan lattialle 🤣
Ikävä myös näitä hahmoja, Tuuli (Paulan ystävä), Noora, Tanja, Yrjö, Antero Voima, Anneli Mansikka ja Jenni.
Mä tykkään nykyisestäkin Sallasta, mutta sekin on varmaan kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä myös näitä hahmoja, Tuuli (Paulan ystävä), Noora, Tanja, Yrjö, Antero Voima, Anneli Mansikka ja Jenni.
Ikävä on näitä:
Saga, Isabella, Camilla, Pupu, Karin, Elina (Sanna), Ken, Aamu, Inka, Roosa, Heli, Katri.
Antero Voiman poistuminen sarjasta oli outoa. Mieshän tuki Lauraa paljon. Katosi sen jälkeen kuin Aaro lavasti kuolemansa. Liekkö Antero ollut mukana lavastamassa Aaron kuolemaa, olivathan he vanhoja työkavereira, kun Aaro oli Arto-poliisi. Laura pitäisi tuoda takas sarjaan.
Ismo ja Tanja takas yhteen!
Vierailija kirjoitti:
Ismo ja Tanja takas yhteen!
Ei vaan Ossin kanssa. Ei Ismoa Tanjalle ei mihinkään 😡
Vierailija kirjoitti:
Arvasin vaan alapeukkua heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin vaan alapeukkua heti.
Kap kap 🥲
Kiusataan vaan.
Tamara takaisin. Ei ole mikään seinäruusu. Moni tuntuu vihaavan mutta minä tykkään. Provosoi juuri oikealla tavalla. Kansa ei vaan kestä oikeaa eroottista tanssijaa. Siinä on joku tabu. Eikö Salkkareiden pitäisi rikkoa niitä?
Puhutaanko ketjussa Veera Hakkaraisesta, joka oli Ismon nettideitti vai Veera Puolakasta?
Vierailija kirjoitti:
Tamara takaisin. Ei ole mikään seinäruusu. Moni tuntuu vihaavan mutta minä tykkään. Provosoi juuri oikealla tavalla. Kansa ei vaan kestä oikeaa eroottista tanssijaa. Siinä on joku tabu. Eikö Salkkareiden pitäisi rikkoa niitä?
Ei mua ollenkaan sen ammatti kiinnosta. On vain raskas hahmo. Miehet toki rakastaa tissejä ja varmaan kuola valuisi joten heille on aivan sama vaikka kiekuisi kuin salla kunhan tissit on tiskissä.
Pipsa Tiilikainen takaisin. Vauhdittamaan sohvaperunoita.
Sofia, Silja ja Maarit takas.