Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
https://im.mtvuutiset.fi/image/9046242/landscape16_9/792/446/591e7a3452…
Olli alkaa säätää Kertun kanssa Lailan ja Matiaksen selän takana 🤗
Monikulmaisen ulkolavasteen edessä leikkivät teinit kiinnostavaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Akin varattomuus johtuu siitä, että piti vetää kaikki pankkitilit kuiviin. Sehän sanoi että ehkä jopa ottaa joku vikavippi, jotta saa sen kaksi miltsiä täyteen. Joo muuten toki epäuskottavaa, mutta se perusteltiin että kaikki meni.
Akin varattomuus on seurausta Beigen sotkemisesta surkeaan peltihalliin.
Vierailija kirjoitti:
Ei toikaan ihan terve oo?
Kuka Ismo tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akin varattomuus johtuu siitä, että piti vetää kaikki pankkitilit kuiviin. Sehän sanoi että ehkä jopa ottaa joku vikavippi, jotta saa sen kaksi miltsiä täyteen. Joo muuten toki epäuskottavaa, mutta se perusteltiin että kaikki meni.
Akin varattomuus on seurausta Beigen sotkemisesta surkeaan peltihalliin.
Se oli Akin hankkima halli.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa toi video, tulee mielikuva noi tanssijat on tyypillisiä vauvapalstalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Pipsa ohjaa ja Saga liittyy mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos oikeesti, nauran täällä sohvalla kippurassa samalla videota katsoen ja tv:ssä tempparit 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos oikeesti, nauran täällä sohvalla kippurassa samalla videota katsoen ja tv:ssä tempparit 🤣🤣🤣
Vielä pahempaa roskasarjaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Katso en. Niin huono kurkistus on. Katso en. Suhteita sekoitellaan. Katso en. Näkemättä silkkaa roskaa on. Eva makaa sängyllä. Mikään ei vuosien aikana muutu.
Katso en.
Onkohan Kalle kokeillut koskaan peniksen kehittäjää, sellaista tyhjiöpumppua? Kumpaa arvelisit Kallen käyttävän, anustappi vibralla tai silikoonipillua/anusta. Käsittääkseni homot saattavat käyttää tekopilluakin koska eihän sillä ole eroa tuntumassa onko se pussy vai anus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso en. Niin huono kurkistus on. Katso en. Suhteita sekoitellaan. Katso en. Näkemättä silkkaa roskaa on. Eva makaa sängyllä. Mikään ei vuosien aikana muutu.
Katso en.
Katsoen en katso tätä paskaa en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on mutta en mä silti mene temppareiden ketjuun koko ajan valittamaan, että onpa roskasarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on mutta en mä silti mene temppareiden ketjuun koko ajan valittamaan, että onpa roskasarja.
Eri asia kun en ole sitä koskaan seurannut. Salkkarit vetivät pohjat jossain vaiheessa ja tästä tuli täysi roskasarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asia kun en ole sitä koskaan seurannut. Salkkarit vetivät pohjat jossain vaiheessa ja tästä tuli täysi roskasarja.
Mut minäpä olen eli mulle varmaan sitten suodaan oikeus mennä valittamaan?
Miettikää haluaako sellainen katsoa enää jaksoja joka on nähnyt Huvilakadun sisäpihoineen? Pelkkä kulmikas vanerinurkka enää. Juonikuviot yhtä tyhjän kanssa.
Siinä Kristianin ja Kallen ensimmäisessä keskustelussa Moosessa just näkyi kuinka hyvin näyttelijän työ oli tehty. Kalle ei ollut varsinaisesti humalassa, mutta kaikesta silti paistoi silmiä myöten, että jotain on jo otettu. Monesti sarjassa humalaista esitetään luokattoman surkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut minäpä olen eli mulle varmaan sitten suodaan oikeus mennä valittamaan?
Jos Temppareilta odotat jotain viihdearvoa niin ole hyvä sitten!