Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin Akina kokeillut Petrin pokeria ja olisin sanonut että yks hailee mitä teet sillä nauhotteella, mä kiistän kaiken tai sit lähetään yhdessä lusiin. En olisi myynnyt Beigeä enkä antanut euroakaan Petrille.
Joo oli kyllä ärsyttävää, mutta näemmä väkisin halutaan Akista köyhää.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö näemme ensiviikolla Petrin ja Kallen jäähyväishomoilut? 🙄
Ei jos panemista meinaat. Muuten on kyllä imeliä molemmat.
Mitä Aki päättää seuraavaksi tehdä? Henrik ehdotti velanperintää kiristyssumman kokoonsaamiseksi, mutta Aki ei siihen lähtenyt. Aki saisi nopeasti pesämunaa jatkamalla omia pikkubisneksiä, mutta kaipa se on liian vaarallista. Moosessa on huutava pula tarjoilijasta ja Akilla on kokemusta. Akilla on myös kokemusta varakkaiden ihmisten huijaamisesta. Karin, Helena, Gunnar ja Ismo. Muutama vaihtoehto on sarjassa parhallaan olemassa huijauskohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta että lavasteista olisi käyntiä sellaiseen. Eihän rappusten taakse edes mahdu
Se käytävä kai jatkuu siitä rappusten alta. Oikeestikin kyseisen rakennuksen esteetön pääsy on takapuolella. Uskon tavarahissiin myös. Kaikkea ei tarvitse näyttää vaikka oiskin hyvä, mutta Amandasta on paljon näyttämättä.
Jep ei kaikkea tarvitse näyttää. jos mietitään, niin harvoissa asunnoissa on näytetty esim. vessaa, mutta ei se silti tarkoita sitä, etteikö kämpissä olisi vessaa, jos ei sitä näytetä. Tavarahissi ei liity varsinaisesti juoneen, niin ei sitä tarvitse näyttää.
Kyse on siitä miten lavaste on tehty. Suurimmassa osassa asuntoja vessojen ovet ovat näkyvillä vaikka niissä ei oikeasti olisi mitään muuta kuin pätkä kaakeloitua seinää. Sievisten asunnossa ei. Rappusten vieressä ei ole niin paljoa tilaa että olisi mitenkään mahdollista olla hissiä. Siinä vain sattuu olemaan yksi huone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin Akina kokeillut Petrin pokeria ja olisin sanonut että yks hailee mitä teet sillä nauhotteella, mä kiistän kaiken tai sit lähetään yhdessä lusiin. En olisi myynnyt Beigeä enkä antanut euroakaan Petrille.
Joo oli kyllä ärsyttävää, mutta näemmä väkisin halutaan Akista köyhää.
Noel oli heti köyhä kun Cami ja Sab antoivat kenkää. Akin täytyy käydä taas pohjalla. Viimeksi silloin kun Alissa valtasi Vinottaren. Köyhät juonet.
Akin kohdalla toi sentään on perusteltua, kun Aki menetti firmansa eli työpaikkansa. Loput 500 000 euroa hän joutui kaivamaan jokaiselta tililtään. Ne meni lähes tyhjäksi. Ei sitä rahaa taivaalta lisää tipu.
Mulla itellä on muistikuva, että Ingvaria ois joskus kärrätty portaikon takaa. Siihen kai perustan ajatuksen inva/ruokahissistä, jota ei muuten käytetä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla itellä on muistikuva, että Ingvaria ois joskus kärrätty portaikon takaa. Siihen kai perustan ajatuksen inva/ruokahissistä, jota ei muuten käytetä.
Mulla taas ei muuta kuin se että näytettiin vain siellä yläkerrassa ja Pupu kärräsi pois Dahlian pyynnöstä.
Ingvar olisi miellyttävämpi hahmo kuin Gunnar joka on käynyt loputtoman raskaaksi. Molempien pitäisi olla varmaan kuolleita. Tuskin Ingvarkaan on kuollut vaikka piti olla pian Ulrikan vieressä silloin nelisen vuotta sitten.
Puutarhatonttu on just kiva vaikkei vanhaa Gunnaria muistuta tai voita.
Vierailija kirjoitti:
Puutarhatonttu on just kiva vaikkei vanhaa Gunnaria muistuta tai voita.
En jaksa enää yhtään. Väsyneeksi käynyt kaikki tässä ohjelmassa.
Saatiin sentään typerä talkoosiivous päätökseensä, mutta tuskinpa Salla ja Kari olisi voinut omin nokkine palkata Joonatania takaisin vaan olisi pitänyt järjestää uusi kokous. Mutkat suoraksi ja sitä rataa.
Tietääkö Mariannan niistä Sampon huijauksista? Mun mielestä Daniela ei ainakaan tiennyt. Meniskö niin, että Kalle kännissä suoltaa totuudet Mariannelle, ehkä jopa Amandan sormusvarkaudesta jos Sampo tunnustaa sen, jonka seurauksena tulee ero. Sen takia Sampo on vihainen Kallelle. Mut Marianna ja Aki löytävät yhteisen sävelen, kun Aki hetken aikaa paiskoo töitä Moosessa. Linda alkaa juoksemaan taas Kariliinin perässä.
Se on loppuhomoilua vailla ja bye bye Petri, ei tuu ikävä! 😅
Vierailija kirjoitti:
Se on loppuhomoilua vailla ja bye bye Petri, ei tuu ikävä! 😅
Puoletkaan kaikista hahmoista ei olisi yhtään liioiteltu määrä poistujia joita ei tulis ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sitä Kallen tyttömäistä lässytystä ja Petriä uuno ilme naamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sitä Kallen tyttömäistä lässytystä ja Petriä uuno ilme naamalla?
Joku muu saa vastata tähän. Sori musta nää on vaan tökeröitä kanssahomon mielestä. Ylipäätänsä kaikki, joissa dissataan ketä tahansa hahmoa, jonkun piirteen vuoksi.
Facebookiin oli laitettu tällaiset jaksonimet:
4678: Viimeiset rakkauden sanat
4679: Juoppo-Kalle
4680: Hoitoa sydämelle
4681: Axelsson saa tyrkistä
4682: Kivinen Noel - Paholaisen loppu
4683: Lohdutus
4684: Rangaistus
4685: Kuolema
4686: Rakkaus ilman sanoja
4687: Totuus sattuu
4688: Mä rakastan sua, niin et se sattuu
4689: Kostoja ja riitoja
4690: Kaksi onnellista ja kaksi surullista
En tiedä ovatko aitoja, tuskin ovat.
Hyvä että ei tarvitse enää kuunnella sitä Kallen lässytystä Petrille.. 🥱
Jep ei kaikkea tarvitse näyttää. jos mietitään, niin harvoissa asunnoissa on näytetty esim. vessaa, mutta ei se silti tarkoita sitä, etteikö kämpissä olisi vessaa, jos ei sitä näytetä. Tavarahissi ei liity varsinaisesti juoneen, niin ei sitä tarvitse näyttää.