Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Kyllästyttää jo tuo Lassen ja Jutan eipäs juupas kinastelu. Niitä voisi olla vähemmän sarjassa. Miten Erika ei ihastu komeaan Matiakseen vaan viihtyy jonkun Vertin kanssa. Nekin on vähän turhia hahmoja koko sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää jo tuo Lassen ja Jutan eipäs juupas kinastelu. Niitä voisi olla vähemmän sarjassa. Miten Erika ei ihastu komeaan Matiakseen vaan viihtyy jonkun Vertin kanssa. Nekin on vähän turhia hahmoja koko sarjassa.
No minusta Vertti on paljon komeampi kuin Matias, mutta turhia hahmoja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ensi viikollakaan ei päästä Petristä eroon.
Erittäin hyvä. Jo tympinyt kuulla sitä Kallen lässytystä "mun muru" tai "mun mies" lätinää ylimairealla äänellä. Lääkäri laitelalla on ensiviikon jälkeen muita huolia ja kiireitä. Ei murutteluun jouda..
Kalle taitaa ensiviikon jälkeen... Narauttaa 🤗
Vierailija kirjoitti:
"Kyllästyttää jo tuo Lassen ja Jutan eipäs juupas kinastelu. Niitä voisi olla vähemmän sarjassa".
Totta turiset. Mutta mutta, kun Lässyn ja Jytän eipäs juupas kinastelu loppuu alkaa Jytän ja Ismon eipäs juupas kinastelu, suhteen salailu lasselta, Lassen mustasukkaisuus ymym.. Tätä juonta taas jatketaan kuukausikaupalla. Huoh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ensi viikollakaan ei päästä Petristä eroon.
Erittäin hyvä. Jo tympinyt kuulla sitä Kallen lässytystä "mun muru" tai "mun mies" lätinää ylimairealla äänellä. Lääkäri laitelalla on ensiviikon jälkeen muita huolia ja kiireitä. Ei murutteluun jouda..
Millon viimeksi Kalle on ihan aikuisten oikeesti puhunut mun miehestä? Tai edes murusta, jota en muista kuulleeni lähes koskaan Kallen suusta. Petri kyllä kutsui Kallea muruksi tällä viikolla puhelimessa.
Huoh. Jaksaa tämä paskasarja herättää keskustelua. Ilmasta puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://im.mtvuutiset.fi/image/9033302/landscape16_9/640/360/8ea284b66c…
Kuinka pitkään Dahlialle on kelpaavinaan tuo ahdas parin pöydän ravintola vastaanottotiskin edessä?
Dahlialla ei ole hienon naisen tapoja. Laukkua, miten kallista tahansa, ei nosteta pöydälle. Se on jalkojen juuressa. Moukka.
Hienoa laukkua ei lattialle liattavaksi laiteta! 😡
Avainhahmo laadun jyrkkään nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Jaksaa tämä paskasarja herättää keskustelua. Ilmasta puhutaan.
Ei ole pakko osallistua tähän keskusteluun. Kertokaa mulle yksikin hyvä syy pyöriä tässä, jos ärsyttää? Kaikki ei voi saada mitä haluaa, se on hyvä oppia elämästä.
Mä annan nämä mun henkilökohtaiselle vartijalleni. Hän saa siivota Noelin valtaistuimen heti puhtaaksi.
Hienoa että tulee loppu tolle Kallen mairealle mussutukselle 😡
Tätä vähän pelkäsin, ettei Petrin rikollinen puoli välttämättä koskaan selviäkään Kallelle. Jos Petri muun asian varjolla jättää Kallen ja lähtee pois Suomesta. Ehkäpä huumevarastokin saadaan tyhjennettyä ja kaikki jäljet katoavat taivaan tuuliin. Oisko Linda tossa Akin luona siksi, että on saanut selville Beigen omistaneen varaston? Aki keksii jonkun valheen kuinka Petri suunnitteli Kallelle vain yllätys? Antaa mahdollisuuden Petrille tehdä tulevaisuudessa comebackin.
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraava valitus on, ettei jaksa katsoa Kallen ryyppäämistä.
Saga laittaa karhuryhmän Noelin koppihäihin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä vähän pelkäsin, ettei Petrin rikollinen puoli välttämättä koskaan selviäkään Kallelle. Jos Petri muun asian varjolla jättää Kallen ja lähtee pois Suomesta. Ehkäpä huumevarastokin saadaan tyhjennettyä ja kaikki jäljet katoavat taivaan tuuliin. Oisko Linda tossa Akin luona siksi, että on saanut selville Beigen omistaneen varaston? Aki keksii jonkun valheen kuinka Petri suunnitteli Kallelle vain yllätys? Antaa mahdollisuuden Petrille tehdä tulevaisuudessa comebackin.
Huumehallissa ei ole muuta kuin köysi ja tuoli. Sitä ei tarvitse tyhjentää.
Noelin on väistyttävä Sagan tieltä 😡
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mussutavat turhaa dialogia. Sillä ei tee yhtään mitään. Huonoa laatua.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mussuttavat turhaa dialogia. Sillä ei tee yhtään mitään. Huonoa laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumehallissa ei ole muuta kuin köysi ja tuoli. Sitä ei tarvitse tyhjentää.
Huumeet on niissä pahvilaatikoissa kahvien kanssa.
Koska sarjaan saapuu Mortti, Vertin velipoika?