Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin yhden potilaspaikan sairaala tarvitsee johtajaa ja vieläpä hänelle sihteeriä? Jutta ei tee eikä puhu koskaan mitään työhönsä liittyviä juttuja, vaan kaikki liittyvät hänen omaan parisuhteeseensa.
Ja mikä Evan työnkuva oikein on muuta kuin olla seuraneitinä Jutalle? Luulisi, että Jutta osaisi ilman assistenttiäkin siirtää mapin pöydältä hyllyyn tai päinvastoin. Luulisi myös, että sairaalalla on oma sisäinen järjestelmä, jossa on kalenteri, josta näkee esim. palavereiden alkamisajat. Ei siihen tarvita Evaa muistuttamaan. Jos säästöjä pitää hakea, Evan toimen voisi lakkauttaa välittömästi, koska Salkkareissa ei tunneta nykyisin niin suuressa suosiossa olevia muutosneuvotteluja.
Olen ihmetellyt tuota samaa.
Ja mä oon varmaan ainut, joka ajattelee sitä muultakin kuin lavastekannalta. Iso sairaalahan se on kuvissa, mutta vain yksi murto-osa näytetään.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia näissä Aaron takaumissa näytetään aina Paulaa , Evaa, Eeroa yms Aaron uhreja mutta Laura jätetään aina pois? Salkkareiden 25v gaalassakin Aaron näyttelijä kertoi "legendaarisen hokeman" "Paula Paula Paula" vaikka se oli alunperin "Laura Laura Laura" . Kuitenkin Aaron ja Lauran suhde oli yksi merkittävimpiä juonikuvioita ja Aaron takia Laura sekosi lopullisesti.
Ehkä asioista ilmeisen ulalla oleva käsikirjoittaja ei muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin yhden potilaspaikan sairaala tarvitsee johtajaa ja vieläpä hänelle sihteeriä? Jutta ei tee eikä puhu koskaan mitään työhönsä liittyviä juttuja, vaan kaikki liittyvät hänen omaan parisuhteeseensa.
Ja mikä Evan työnkuva oikein on muuta kuin olla seuraneitinä Jutalle? Luulisi, että Jutta osaisi ilman assistenttiäkin siirtää mapin pöydältä hyllyyn tai päinvastoin. Luulisi myös, että sairaalalla on oma sisäinen järjestelmä, jossa on kalenteri, josta näkee esim. palavereiden alkamisajat. Ei siihen tarvita Evaa muistuttamaan. Jos säästöjä pitää hakea, Evan toimen voisi lakkauttaa välittömästi, koska Salkkareissa ei tunneta nykyisin niin suuressa suosiossa olevia muutosneuvotteluja.
Olen ihmetellyt tuota samaa.
Ja mä oon varmaan ainut, joka ajattelee sitä muultakin kuin lavaste
Iso sairaala ja vain 2 lääkäriä. Kalle hoitaa kaikki vaivat finnistä gynekologisiin vaivoihin ja aivoleikkauksiin.😁
Laurasta taidettiin näyttää viimeksi takauma silloin, kun Evalle kerrottiin Aaron teoista. Silloin oli pätkä, missä Laura luki Aaron jättämää viestiä missä tämä uhkasi tehdä Oonalle jotain.
Hassua, että näistä seksikohtauksista valitetaan välillä, ja sitten niitä halutaankin lisää. Varsinkin homosteluista ollaan niin ällöttyneitä, mutta kuitenkin kysellään, että milloin seuraavan kerran alkaa tapahtua. :D
Minä oletan, ettei Lauraa mainittu, koska Laura tulee olemaan samassa hoitolaitoksessa Aaron kanssa. Jos ei ole ja Laura takaumia ei nähdä myöhemminkään, niin sitten valitan. Piitun jalkaongelmat huomioiden tollainen ympäristö olisi hyvä vierailupaikka, kun tarvittaessa voi istua missä tahansa sen sijaan, että tulisi pyörimään suoraan Pihlajakadulle. Valitettavasti en osaa sanoa, millä tasolla asiat auttaisivat Aaroa tai Lauraa, mutta haluaisin nähdä sen. Laura ansaitsisi kuulla totuuden Aaron elossa olosta, vaikka luulisi tiedon kantautuneen ennenpitkää Laurankin korviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia näissä Aaron takaumissa näytetään aina Paulaa , Evaa, Eeroa yms Aaron uhreja mutta Laura jätetään aina pois? Salkkareiden 25v gaalassakin Aaron näyttelijä kertoi "legendaarisen hokeman" "Paula Paula Paula" vaikka se oli alunperin "Laura Laura Laura" . Kuitenkin Aaron ja Lauran suhde oli yksi merkittävimpiä juonikuvioita ja Aaron takia Laura sekosi lopullisesti.
Ehkä asioista ilmeisen ulalla oleva käsikirjoittaja ei muista.
Ehkä Lauran näyttelijä Piitu Uski on itse tätä toivonut ettei Lauran hahmoa nostettaisi mitenkään esille.
Hämmästyttävä homo tämä Henrik kun ei iloittele Nellan suloilla kursailematta. Mä jengoittaisin Nellaa niin touhukkaasti kuin vanhaa solkkaa! On se niin muhkea ja pehmonen.
Henrikistä voisi kirjoittaa sarjaan kaappihomo joka sitten lopulta tulisi sarjaan ns. nuoriso homoksi. Kalle & myös Sampokin ovat jotenkin... Elähtäneitä ja äärettömän not cooleja.
Vierailija kirjoitti:
Minä oletan, ettei Lauraa mainittu, koska Laura tulee olemaan samassa hoitolaitoksessa Aaron kanssa. Jos ei ole ja Laura takaumia ei nähdä myöhemminkään, niin sitten valitan. Piitun jalkaongelmat huomioiden tollainen ympäristö olisi hyvä vierailupaikka, kun tarvittaessa voi istua missä tahansa sen sijaan, että tulisi pyörimään suoraan Pihlajakadulle. Valitettavasti en osaa sanoa, millä tasolla asiat auttaisivat Aaroa tai Lauraa, mutta haluaisin nähdä sen. Laura ansaitsisi kuulla totuuden Aaron elossa olosta, vaikka luulisi tiedon kantautuneen ennenpitkää Laurankin korviin.
Eikös Laura saanut tietää Aaron elossaolosta jo silloin kun Paula oli Lauran kanssa aikoinaan samassa hoitolaitoksessa Severin sieppauksen jälkeen vuonna 2012?
Vierailija kirjoitti:
Henrikistä voisi kirjoittaa sarjaan kaappihomo joka sitten lopulta tulisi sarjaan ns. nuoriso homoksi. Kalle & myös Sampokin ovat jotenkin... Elähtäneitä ja äärettömän not cooleja.
Homojen ei tarvitse olla cooleja, joskus on erikoisia oletuksia näin homon näkökulmasta. Tylsiä Kalle ja Sampo on, mutta en liitä seksuaalisuuteen sitä ollenkaan.
Millä ihmeen liimalla ton Petri tukka on laitettu. Ihan muoviset.
Kalle Simola kuulostaa ihan... 🤣
Elinan kämpästä katosi pöytä ja tilalle on tullut joku ihme saarreke.
Mitä ihmettä Jutta näkee Lassessa? Mörökölli, jankkaava tuijottaja.
15. marraskuuta 2024 tulee 20 vuotta Aaron ensiesiintymisestä Salkkareissa vuonna 2004. Voi olla ettei Lauraa ole mainittu sen takia, että hän olisi tekemässä paluuta. Tai sitten se johtuu jostain muusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Elinan asunto se, jossa Ismo ja Gunnar asuvat? Onhan siinä pöytä, ja saareke oli jo Elinan aikaan.
Mihin toi Kristian pyrkii noilla videollaan ja myynti esittely ja Jardin touhuillaan? Haluaako se pois Moosesta?
Nyt Eva ei ole lainkaan enää mustasukkainen. Joka tapauksessa ne tanssit oli tosi noloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Elinan asunto se, jossa Ismo ja Gunnar asuvat? Onhan siinä pöytä, ja saareke oli jo Elinan aikaan.
Asunto on yhä Elinan vaikka Kari hoiti vuokrauksen. Elinan asunnosta on yhä puhuttu, ei Karin asunnosta. Ikkunan edessä oli pyöreä pöytä. Nyt sitä ei ole vaan toi hemmetin saarreke.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Petri pysyisi tällä kertaa poissa. Mulla ei ole mitään Petriä vastaan, mutta turha tasaisin väliajoin käydä pyörähtämässä. Mielummin jotain uutta hahmoa sarjaan vaikka ensi vuonna.
Nyt se joutaisi pois lopullisesti. On ollut jo 2,5v kuvioissa silloin tällöin. Se oli maaliskuussa -22 kun Kallea naitiin kuivana kakkoseen siellä hoivakodissa ekan kerran.
Kumma juttu että kaikki tärkeät asiat tulee tekstiviestillä ja niitä ei ikinä soiteta.