Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Jessus. Hääkutsut eivät edes ole taitettuja kortteja vaan tavallista paperia! 🤣
Tuollaisia Kalle väkersi? Niin ja kutsut lähtee vain B rapun asukkaille. Paitsi ei ehkä Kristianille ja Evalle ja Sievisetkin taitaa jäädä ilman?
Mihin ihmeessä nää tarvitsi hääsuunnittelijaa?
Ei kerrassaan mihinkään. Hääsuunittelija oli mukana ainoastaan sitä varten, että Ismo sai tältä tietää Kallen tulevista häistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jessus. Hääkutsut eivät edes ole taitettuja kortteja vaan tavallista paperia! 🤣
Tuollaisia Kalle väkersi? Niin ja kutsut lähtee vain B rapun asukkaille. Paitsi ei ehkä Kristianille ja Evalle ja Sievisetkin taitaa jäädä ilman?
Mihin ihmeessä nää tarvitsi hääsuunnittelijaa?
Ei kerrassaan mihinkään. Hääsuunittelija oli mukana ainoastaan sitä varten, että Ismo sai tältä tietää Kallen tulevista häistä.
Saatiin Sami Syköllä mainostettua sarjaakin ohessa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-on-uusi-salkkarit-tahti-inka-…
Onko Anniinan sisko vai siskon/veljen tytär?
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-on-uusi-salkkarit-tahti-inka-…
Onko Anniinan sisko vai siskon/veljen tytär?
Onko tämä Inka Ylönen uusi Inka Haapala?
Mun suosikki on Kari Taalasmaa.
On muuten aika hyvä näyttelijä.
Paras on Susanna Snellman. Se on tosi hyvä näyttelijä ja muuntautumiskykyinen ääninäyttelijä.
Kaikki teinit voisi poistaa ihan muustakin syystä mutta etenkin tuon yhden pervon takia. Todella persoonattomia kaikki. Tuskin tuokaan uusi Kerttu on enempää kuin ulkonäkö.
Sampon akuutti rahaongelma taitaa liittyä siihen muutamien viikkojen takaiseen palohälytykseen. Siitähän sanottiin tulevan iso lasku ja ravintola-alalla palkat on huonoja. Jos ei ole ylimääräistä niin ei sitä kyllä ole noin vaan mahdollisuutta irrottaa montaa sataa tai jopa tonnia, joka realistisesti voisi olla lasku siitä sekoilusta.
Täältä näköjään poistetaan kaikki viestit jotka liittyvät kerttuun. Miehenä olen toki innoissani. Meillä kaikilla on syymme seurata sarjaa omista lähtökohdista. Itse tykkään katsella nuoria naisia. Kerttu näyttää tosi hyvältä instansa kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki teinit voisi poistaa ihan muustakin syystä mutta etenkin tuon yhden pervon takia. Todella persoonattomia kaikki. Tuskin tuokaan uusi Kerttu on enempää kuin ulkonäkö.
Kertun rooliin valittu henkilö on varmaankin ihan sattumaa, ulkonäöllä ja muodoilla ei mitään roolia. Ne on niin pienetkin.
On niin väärin että Matias saa heti ensiyrittämällä niin hyvän näköisen tyttöystävän. Liian hyvännäköinen Matiakselle. Olen toki ilahtunut että Matias ei ole homo. Laila varmaan ärsyttää Kerttu eikä kukaan poika.
Miksi miehet ette kuuntele ollenkaan naisten näkökulmaa asiaan? Oikeutatte puheet aina sen kautta, että "onhan se hyvännäköinen" kortilla. Mä olen nainen ja mua ei todellakaan sytyttäisi yhtään, jos mulle vieras mies kommentoisi ulkonäköä tuolla tavalla. Pitäisin miestä pelkästään pervona. Täysin eri asia jos sen tekee oma kumppani tai vaikka kommentoidaan vaan, että näytät hyvältä tai olet nätti. Se on musta kohteliaisuus, mutta ei mikään tissien, perseiden ja kuolakommenttien lähettäminen. Varsinkaan mikään pikkupeppukinukki ja alaikäistä hehkutus. Mies vain näyttää pervon lisäksi kiinnostuneelta alaikäisistä. Sen luokan redflag että ottaisin suoraan jalat alleni.
Minkä takia mikään ei mene perille asti vai puhdasta trollaustako nämä ketjuun kuulumattomat videot ovat? Kuinka monen naisen pitää tuhoutua ennen kuin miehet ymmärtää ottaa järkeä päähän? Vaikka naiset suoraan sanovat mielipiteensä videoista ja kommentointi sen kuin jatkuu.
Nainen voi olla ulospäin hyvin kaunis ja itsevarman oloinen, mutta sisällä on herkkä ihminen. Violan näyttelijä Vivi sai alaikäisenä aikuiselta mieheltä someensa kommentin, jonka vuoksi häpesi pitkään omaa kehoaan. Nellan näyttelijä Emma käy terapiassa kehonkuvanhäiriön takia ja Jasmin ei ole enää täällä. Hänkin kertoi pitävänsä oksettavina lehtijuttuja, jotka tehtiin instakuvan perusteella ja otsikoitiin povipommiksi tai seksipommiksi. Ihan vain siksi, että tissit saattoivat "näkyä" kuvassa. Milloin miehet ymmärtävät missä menee raja?
Älkää nyt hyvät miehet ottako tätä uuttakin nuorta tyttöä heti teidän silmätikuksi ja alkako kuolaamaan. Sen voi tehdä oman pään sisällä tai kertoa kaverille, mutta tänne se ei kuulu. Saattaa tulla yllätyksenä, mutta kyllä sitä nuoret saattaa eksyä lukemaan vääriä paikkoja.
Jos teillä on lapsia ja vieläpä tyttölapsia, niin olisiko okei, että sun kaveri vaikka kommentoisi 15-vuotiaan tyttösi ulkonäköä samalla tavalla et onpas sillä muhkea peppu tai tissit? Eikö isänä tulisi yhtään tunne, jossa haluaisit mielummin vetää turpaan sitä miestä?
Kiitos, toivottavasti joku ymmärtää.
Nauran jos häät on muualla kuin Amandassa. Tosin en tiedä jaksanko kuunnella sitä valitusta, kun Dahlia sai kopperohäät. Noelin ja Danielan häät ovat myös oikeasti suuren budjetin häät. Paljon vieraita, kirkko ja jatkopaikka.
Hani ei sytyttänyt mutta Erika sytytti. Saas nähä kuin ensviikolla. Odotan 🤪💕
Vierailija kirjoitti:
Nauran jos häät on muualla kuin Amandassa. Tosin en tiedä jaksanko kuunnella sitä valitusta, kun Dahlia sai kopperohäät. Noelin ja Danielan häät ovat myös oikeasti suuren budjetin häät. Paljon vieraita, kirkko ja jatkopaikka.
Sarjan voisi lopettaa kun ei ole muuta kuin id*ooteiksi muokkaantuneet hahmot ja vanerikomerot.
Vierailija kirjoitti:
Häät voivat olla myös jakson nimeen viitaten pienistä häistä maistraatissa. Mutta eiköhän ne ole siellä... You know? 😅
Vierailija kirjoitti:
On niin väärin että Matias saa heti ensiyrittämällä niin hyvän näköisen tyttöystävän. Liian hyvännäköinen Matiakselle. Olen toki ilahtunut että Matias ei ole homo. Laila varmaan ärsyttää Kerttu eikä kukaan poika.
Lailahan on flobannut koko ajan veljestään homoa. Joku ihme pakkomielle.
Saga pysäyttää komerohäät ja tulee poliisipartion kanssa pidättämään Noelin.
Ahtaan poliisiaseman kuulusteluhuoneessa kun ei satu olemaan Lindaa tai Rajalaa paikalla.