Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Aaro lähtee HOITOLAITOKSEEN. Tai niin Aaro ainakin pohtii. Oikeasti Aaro olisi kuulunut jo kauan sitten vankilan asemasta HOITOLAITOKSEEN, vankila mielisairaalaan kuten Niuvanniemi.
Kun Henrik möläytti saunassa inhoavansa hirvipaistia niin olin lähes varma et Majuri-sievinen heittää hänet ulos sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallen ja Petrin häät ovat yksi iso vitsi. Koko hommeli vain siksi että pääsevät geegoileen mirrit kaulassa. Naurettavaa. Miksi Kalle ei voisi esiintyä häämekossa. Niinku sulhanen ja morsian.
Miksi pitäisi? Miksi ylipäätänsä homopareja aina yritetään arvottaa kumpi on mies ja kumpi nainen.
Koska niillä on oikeasti nämä "mies nais" roolit, lesboillakin. Ihan kuten yleensä on myös top ja bottom roolit.
Oon feminiininen homo, mut en koe olevani 'nainen' vain pelkästään mies. En halua mua kohdeltavan 'naisena' tai 'naisroolissa' vain miehenä. Mulla ei ole yhtäkään intressiä pukeutua naisten vaatteisiin vain feminiinisyyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@aidafanfani
Namuherkun ihanat tikkari videot. Ei lapsille 🤪
Joku aikamiespoikako se siellä fantasioi pikkutytöistä. Voi sua 😁
16+ tytöistä voi fantadioida vapaasti ilman rikossyytteitä. Voi nusastakin jos asia yhteisymmärryksessä. Suojaikäraja näes on 16 vuotta.
Mut ei tarvitse tänne tuoda. Sitä voi fantasioida ilman että tuo asian tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle Simola. Hah. Todennäköisesti Kalle toimii näin vain ärsyttääkseen isäänsä. Mutta, mitään sukunimen vaihdosta tule, Kalle ja Petri eivät edes avioidu.
Kallen ja Petrin häät ovat mitä ilmeisemmin todella kököt. Häät ovat tietenkin... Amandassa. Mutta mihin jäi ne "kakun maistelut" "ilotulitukset" "sadat vieraat" ja mihin ihmeessä lopultakaan tarvittiin sitä hääsuunittelijaa?
Petrin vanhemmat kuulemma saapuvat häihin. Joko eivät lopultakaan saavu tai sitten esitetään jotain lähinnä puhumattomia hahmoja.
Itse veikkaan, että Petri pakenee poliisia ja ei jää kiinni ainakaan tuossa häätilanteessa koska vielä on sitten edessä jakso Aki ja kostajan markkinat. Kostaja on Petri.
Huvitti nähdä kun Kalle sanoi ylen asiasta innostuneelle Petrille että hän on jo väkertänyt kohta nämä hääkutsut valmiiksi! 🤣
Mihin tos
"Huvitti nähdä kun Kalle sanoi ylen asiasta innostuneelle Petrille että hän on jo väkertänyt kohta nämä hääkutsut valmiiksi"
Tosiaankin ISOT HÄÄT ILOTUKITUKSINEEN, VIERAINEEN JA HÄÄSUUNNITTELIJOINEEN!!
Kalle rustannut max 10 kutsua🤦🏻🤭😅
Vierailija kirjoitti:
Petrin vanhemmat ja eksä on tulossa häihin. Todennäköisempää tietysti on, ettei heistä kukaan pääsekään paikalle ja viime metreillä ilmaantuu este, mutta etenkin eksä on kiinnostava. Voisiko se olla vanha tuttu, jos se näytetään?
Rskaaja-Waltteri? Eikös joku sellainen rskannut Kallen joskus?
Nellan varoitukset saavat Joonatanin epäröimään saamaansa ehdotusta.
Ensin ajattelin että tämä liittyy Sallaan. Mutta miksi Nella juurikin varoittaisi Joonatania Sallasta. Mitä jos Henrik ehdottaa Joonatanille että ne hankkisivat kimpassa kämpän? Nella tietää Henrikin kokaiinistä kuin myös Joonatanin hormoni menneisyydestä ja pelkäisi että siitä voi tulla ongelmia jos kimpassa?
Vielä se kyökkikoppi ja nukkumakomerot ovat pystyssä!?
T. Dahlia 😡
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut jota turhauttaa Rantabaarin uusimman kauden loppu? Koko ajan sellanen fiilis, että tänäänhän tulee jatkoa. Kaikki liian auki ottaen huomioon, ettei jatkoa ole kuvattu eikä tiedetä kuvataanko. Välttämättä kirjoitettukaan kässäriä.
RANTABAARIN alle pommi.
Turhauttaa, kun tuollaista sontaa esitetään millään kanavalla. Jatkoja EI tule. Ikinä.
https://im.mtvuutiset.fi/image/9023096/landscape16_9/792/446/cae690d264…
Jutta alkaa olla myös hahmo johon olen täysin kyllästynyt. Besserwisser joka itse käyttäytyy miten sattuu mutta moralisoi muita. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@aidafanfani
Namuherkun ihanat tikkari videot. Ei lapsille 🤪
Joku aikamiespoikako se siellä fantasioi pikkutytöistä. Voi sua 😁
16+ tytöistä voi fantadioida vapaasti ilman rikossyytteitä. Voi nusastakin jos asia yhteisymmärryksessä. Suojaikäraja näes on 16 vuotta.
Lapsilisät loppuu 17-vuotiailta, 16-vuotias on alaikäinen ja lapsi siis vielä, vanhemmille miehille. Eri asia on, jos kaksi 16-vuotiasta keskenään touhuilee, ja on lupa siihen.
Eiks Kalle sanonut sille hääsuunittelijalle, että se hääpaikka on liian iso jota katsoivat? Se minne olisi mahtunut sata kappaletta vieraita. Senkin takia en missään kohtaan ole olettanut isoja häitä. Korkeintaan puolet rapusta on kutsuttu. Taalasmaille näyttivät tiputtavan kutsun, Gunnar sai omansa, Lindalle oli menossa sekä Sampolle ja Mariannalle. Olettaisin joukkoon kuuluvan kollega Anniinan sekä Jutan. Petriltä oli tulossa vanhemmat ja entinen kumppani. Kallen äidistä ei puhuttu ja tuskin tulee ja mainitaan yhtään mitään. Ismo ei saanut kutsua.
Miksi Petrillä pitää olla salkkareissa olla ne rumat kynsilakat ?
Kristian alkoi myydä Proteiinijuomia ostoskeskuksessa. R200 maksimit täysille! Voimaliitto suosittelee ja Anniina Herbal lukee mainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut jota turhauttaa Rantabaarin uusimman kauden loppu? Koko ajan sellanen fiilis, että tänäänhän tulee jatkoa. Kaikki liian auki ottaen huomioon, ettei jatkoa ole kuvattu eikä tiedetä kuvataanko. Välttämättä kirjoitettukaan kässäriä.
RANTABAARIN alle pommi.
Turhauttaa, kun tuollaista sontaa esitetään millään kanavalla. Jatkoja EI tule. Ikinä.
Salkkarit se on pommi kun lavasteet näyttää niin halvoilta että tuulenvirtaus kaataa ulkolavasteen mennessään. Juonetkin yhtä kevyitä, eikä hahmotkaan kannattele kuin sitä sontaa mitä suustaan lausuvat.
Vierailija kirjoitti:
https://im.mtvuutiset.fi/image/9023096/landscape16_9/792/446/cae690d264…
Jutta alkaa olla myös hahmo johon olen täysin kyllästynyt. Besserwisser joka itse käyttäytyy miten sattuu mutta moralisoi muita. 🥱
Onko tämä nyt se "Beigen asunto"? Eipä ole näkynyt vai etsiikö Nassen kanssa yhteistä pesää? Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Petrillä pitää olla salkkareissa olla ne rumat kynsilakat ?
Siksi koska Eskolla on. Tylsä pari ne on Kallen kanssa eikä huumebisnekset jaksa kiinnostaa sen enempää. Huoh!
Petrin eksä on myös Kallen eksä Valtteri, Kuisma tai ehkä jopa Lari.
Ei näitä suhdekuvioita jaksa! Tulee korvista ulos lavasteineen kaikkineen!!
Rantabaarin loputtua Konalasta lähetetään vain roskaa sadoille tuhansille.