Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evalla ja Jirillä oli kyllä vaikuttavat katseet kun kohtasivat.Eva haluaa selvästi Jirin. Eikä ihme. Se on miehekäs. Oma kulta on vielä niin poikamainen. Noita teinejä on kyllä jo ihan tarpeeksi sarjassa. Ne vaan ei tuo sarjaan mitään erityistä mielenkiintoa.
Kristian on oikeasti jo 30 vuotta. Eihän se nyt ihan teini ole kuitenkaan.
Nimenomaan. Jodelissa Kristiania on selkeesti muutaman postauksen perusteella pidetty enemmän teininä, vaikka selkeesti tuotu ilmi Kristianin olevan Nellaa vanhempi. Aikoinaan sanoi hahmon olevan itsensä ikäinen. Hyvä esimerkki että Anniinan näyttelijä taitaa olla 32 vai 34. Joka tapauksessa tosi lähellä samaa ikää.
Eikös Marianna muutama viikko takaperin sanonut olevansa Sampon kanssa tosissaan? Vai mistä vakavasta tässä on tällä kertaa kysymys. Onhan Kallellakin kumppani ihan kuten Lindalla joka on myös Sampon eksä.
Mä tykkään tuosta Evasta mutta se voi johtua siitäkin että Tiia on miellyttävä ihminen.Sympaattinen ja herkkä. Muisti Jasminiakin hyvin kauniilla omalla runollaan.
Jodelin mukaan Danielan ja Sampon näyttelijät kuvasivat tänään Ristikossa. Daniela on edelleen raskaana. Ilmeisesti venytetään ensi vuoteen asti ennen kuin Daniela sen lapsen synnyttää.
Miksi näitä viestejä alapeukutetaan? Kertokaa nyt ihmeessä kantanne, että miksi? Jotenkin läppää että parissa minuutissa johonkin ihan normiviestiin voi tulla kolme alapeukkua. Pidän itse trollauksena siksi se ei mua haittaa, mutta mietin vain viettääkö joku aikaansa ketjussa vain päästäkseen runkuttaa peukkua?
Sen pressimuutoksen takia jaksojen ikärajojakaan ei näe. TV-oppaista puuttuu kokonaan, joka on erikoista. Ois mielenkiintosta päästä kurkkaamaan näkyykö ne pressissä ja onko kirjautumisella syy miksi hitaasti näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä viestejä alapeukutetaan? Kertokaa nyt ihmeessä kantanne, että miksi? Jotenkin läppää että parissa minuutissa johonkin ihan normiviestiin voi tulla kolme alapeukkua. Pidän itse trollauksena siksi se ei mua haittaa, mutta mietin vain viettääkö joku aikaansa ketjussa vain päästäkseen runkuttaa peukkua?
Jos jotkut ovat eri mieltä? Tulee niitä yläpeukkujakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei saanut Sallan lollottimia lilluttaa. Olisit tyytyväinen ettei sun viestejä ilmianneta, se on vielä pahempi kohtalo.
Roolipeli kuuluu toiseen ketjuun. Ja muutkin sarjaan liittymättömät seksuaalissävytteiset ihailut ja irstailut. Eilenkin ketjun viimeisiksi viesteiksi linkitettiin alaikäisiä tyttöjä ja niiden hehkutusta ja haaveilua seksistä. Kertakaikkiaan ei kuulu tähän ketjuun semmoset.
Kikkis-fani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotkut ovat eri mieltä? Tulee niitä yläpeukkujakin.
Taidan kaiholla vain muistella niitä aikoja, kun peukkuja ei jaeltu kuin yläpeukkua jos oli samaa mieltä. Jos viestistä ei oltu samaa mieltä se oli yleensä 0 & 0 molempiin suuntiin. Ainoastaan vihaviesteihin ja haukkumisiin saattoi tulla alapeukkuja. Mut joo ei tästä kannata tosissaan ottaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei saanut Sallan lollottimia lilluttaa. Olisit tyytyväinen ettei sun viestejä ilmianneta, se on vielä pahempi kohtalo.
Roolipeli kuuluu toiseen ketjuun. Ja muutkin sarjaan liittymättömät seksuaalissävytteiset ihailut ja irstailut. Eilenkin ketjun viimeisiksi viesteiksi linkitettiin alaikäisiä tyttöjä ja niiden hehkutusta ja haaveilua seksistä. Kertakaikkiaan ei kuulu tähän ketjuun semmoset.
Väitätkö tosissaan että Salla ei ole ollut sarjassa seksuaalinen?
Ihan hyvä ettei Rantabaarin huumepositiivisuutta tuotu koskaan sarjaan. Kausilla 1-3 oli yllättävän paljon kannabiksen polttelua. Alissa kääsi omaa sätkäänsä. Nikkisen tytär :D Lola, Pietari ja Jartsa ainakin polttelivat. Sittemmin koko aihe unohdettiin sarjasta. Oisko tullut palautetta aiheesta katsojilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö tosissaan että Salla ei ole ollut sarjassa seksuaalinen?
En mutta alunperin vastattiin, ettei saanut Sallan lollottimia lilluttaa. Kuulostaa lähinnä Sallan tisseihin liittyvästä keskustelusta ja joku Sallan roolipeli tästä lähti. En ehtinyt sitä edes lukemaan.
Onkohan Laila, Erika ja Magnus samassa lukiossa? Näytettiin kuinka törmäsivät ennen koulua. Oletan että Magnus siirtyi Helsinkiin lukioon ja yleensä kaikki on samassa koulussa, vaikka ei sitä koulua olekaan pitkään aikaan näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Marianna muutama viikko takaperin sanonut olevansa Sampon kanssa tosissaan? Vai mistä vakavasta tässä on tällä kertaa kysymys. Onhan Kallellakin kumppani ihan kuten Lindalla joka on myös Sampon eksä.
Kallelle käy aina paskat, joten tässä voi hyvinkin tulla kaappaus. Marianna keksii Kallen lähteneen ja kaikki uskoo, mut oikeesti pitää vankina komerossa.
Jeesus mitä poliiseja noi Rajala ja Linda! 9 mm takataskussa!!!! 🤣
Kikka vois päästä vain sakoilla! 🤣
Jeesus mikä toi Kikan rooli oli, reploineen! 🤣
Jeesus näitä kuvioita! 🤣
Aika hutsuli toi Erika. Heitti ihan pokalla Nikkiselle "että mitäs sä teet täällä". 🤣
Miten se Aki kykeni poistumaan läppärinsä kanssa (minne?) sillein että se ei näkynyt kuvassa. Yhtäkkiä Akia ei vaan ollut enää siinä tilassa? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Jeesus mitä poliiseja noi Rajala ja Linda! 9 mm takataskussa!!!! 🤣
Kikka vois päästä vain sakoilla! 🤣
Jeesus mikä toi Kikan rooli oli, reploineen! 🤣
Jeesus näitä kuvioita! 🤣
Salatut elämät vuonna 2024 🤣🤣🤣
No en mäkään tiedä, kuka mun vanhassa lapsuuden kodissa nykyään asuu.