Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Homot kuvataan aina seksuaalisena. Kuten nytkin panopuheita.
Mä oon luullut aina että homot on stailisteja, sisustussuunnittelijoita, kampaajia, muotivloggaajia, baristoja, muotikonselentteja yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homot kuvataan aina seksuaalisena. Kuten nytkin panopuheita.
Mä oon luullut aina että homot on stailisteja, sisustussuunnittelijoita, kampaajia, muotivloggaajia, baristoja, muotikonselentteja yms.
Höpö höpö puheita. Toki tietyt ammatit on edustettuina, mutta seksuaalivähemmistöjen joukossa työskentelee ihmisiä ihan tavallisissa ammateissa. Tavallisen tylsiä ihmisiä joukossa kuten minä. Go Salkkarit kun tuotte tätä esille.
Jos Kallelle käsikirjoitetaan sarjaan uusi mies, niin sen on parempi olla kunnollinen.
Salkkarit triggeröi minua. Se iänikuinen suunnitelmien muutos. Se miten aina kaikki menee pieleen. Ainainen valehtelu ja kieroilu. Tulee niin tosielämä mieleen, vaikkakin salkkareissa kaikki tapahtuu tietysti epärealistisesti kuin jostain taikaiskusta. Olisi kuitenkin kiva edes joskus nähdä jonkin asian onnistuvan, niin oma alitajunta saisi sellaisen valheellisen mielikuvan, että kyllä se elämä voi yllättää positiivisestikin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-juonipaljastukset-julki-h…;
Hankalasti tulkittavat juonipaljastukset...
Muuten, onko Jutta muuttanut virallisesti Lasselle?
4653. Sinä, minä ja Sieviset 16.10.2024. Olisiko Jutta muuttamassa virallisesti Lasselle mutta Lasse ei pidäkään sitä hyvänä ajatuksena?
4654. Yhdet häät ja kaunajaiset 17.10.2024. Liittyisiköhän Mariannan ja Sampon väleihin suhteessa Kalleen?
Siis häh! Laila on muka jo lukiossa? Sitten Matias joka on Lailaa 2 vuotta vanhempi pitäisi olla jo lukion kolmannella ja 18 vuotias???
Missään vaiheessa ei ole edes mainittu peruskoulun päättäreitä ja mitä alkaisi opiskelemaan? Ja miks kaikki nuoret sarjassa sijoittuu aina lukioon eikä esim. ammatilliseen koulutukseen?
Taas tehtiin kummallinen loikka!
On kyllä vaikea uskoa toi Nikkisen asenne kun Erika tulee kolmen teinin kanssa sen asuntoon, eikä sijoitu Erikan huoneeseen vaan valtaa käytännössä koko asunnon. Ei kyllä yhtään sitä Aki Nikkistä jonka on sarjasta tuntenut vuosikymmeniä.
Aki oli paikalla siinä keittiön pöydän ääressä kun nuoriso tuli asuntoon. Mainitsi että lähtee kohta. Sitten poistui kuviosta että sitä lähtöä ei edes huomannut, oli vaan kadonnut pöydän äärestä läppärinsä kanssa mystisesti! 🤣
Ei jaksa näin surkeita käänteitä. Lavasteet pitäisi purkaa ja hahmot vaihtaa.
Lailalla ja Erikalla ei ole HAJUAKAAN keitä asuu Mikin kämpässä nykyään! 😅
Ihan kuin Jiri ei vaan meinaa tajuta että Marianna asuu Lindan kanssa samassa kerroksessa! 😅
Sama juttu oli Nellan suhde Matiaksen, ei ollut tavannut Magnusta sen jälkeen kun se vauvana muutti Pihlajakadulta Espooseen, eli 15 vuoteen. Ei vaikka on myös some. 😅
Vierailija kirjoitti:
Eevalla oli jo sellainen katse Jiriä kohtaan, että kohta peitto heiluu pihlajakadulla kunnolla!! Jiri ei myöskään saanut silmiään irti saunanraikkaasta Evasta, vaan Jirin haaravälissä jo jöpötti kun muisteli mitä saunan jälkeen tehtiin rentoutuneena silloin kun Eeva oli Jirin vaimo ja Jiri ja Eeva panivat kuin kanit. Kohta mennään ja kunnolla!!!
Anniina hyppää sänkyyn Kristianin kanssa ja Kristian saa upeaa naislääkäriä!
Näin se vaan menee.
Jiri voisi panna Camillaa. Mustavaaran siskoilla samat miehet käytynä. Dahlia näkee tyttärensä ja Jorin.
Evalla ja Jirillä oli kyllä vaikuttavat katseet kun kohtasivat.Eva haluaa selvästi Jirin. Eikä ihme. Se on miehekäs. Oma kulta on vielä niin poikamainen. Noita teinejä on kyllä jo ihan tarpeeksi sarjassa. Ne vaan ei tuo sarjaan mitään erityistä mielenkiintoa.
Henrik ja Rantabaarin Mimosa. Siinä on seksikäs pari!
Vierailija kirjoitti:
Evalla ja Jirillä oli kyllä vaikuttavat katseet kun kohtasivat.Eva haluaa selvästi Jirin. Eikä ihme. Se on miehekäs. Oma kulta on vielä niin poikamainen. Noita teinejä on kyllä jo ihan tarpeeksi sarjassa. Ne vaan ei tuo sarjaan mitään erityistä mielenkiintoa.
Minä en halua nähdä Evaa! Heidi Aaltonen tai Venla Salo takas.
Vierailija kirjoitti:
Lailalla ja Erikalla ei ole HAJUAKAAN keitä asuu Mikin kämpässä nykyään! 😅
Ihan kuin Jiri ei vaan meinaa tajuta että Marianna asuu Lindan kanssa samassa kerroksessa! 😅
Sama juttu oli Nellan suhde Matiaksen, ei ollut tavannut Magnusta sen jälkeen kun se vauvana muutti Pihlajakadulta Espooseen, eli 15 vuoteen. Ei vaikka on myös some. 😅
Ketä kiinnostaa tuollaiset pikkujutut. Pitää saada juoni etenemään eikä käyttää aikaa asioihin mitkä eivät kiinnosta. Sarja olisi realistisempi mutta sitten tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Kristian on oikeasti jo 30 vuotta. Eihän se nyt ihan teini ole kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
4653. Sinä, minä ja Sieviset 16.10.2024. Olisiko Jutta muuttamassa virallisesti Lasselle mutta Lasse ei pidäkään sitä hyvänä ajatuksena?
Kuvan perusteella sanoisin että Jutta on yrittänyt hommata heille uutta yhteistä kotia, mutta Majuri ei omaa kotiansa jätä. Joka on ihan luonnollista onhan kyseessä omistusasunto.
Tapahtui vai? Onko ollut muukin kuin peliluolassa tapahtunut?