Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Miksi Anniinaa vihataan niin paljon?
Onhan Salkkareiden sairaala ihan paska, mutta kohtuutonta verrata Sykkeeseen. Ihan eri asia puhua saippuasarjan sivutapahtumapaikasta sairaalasta kuin tv-sarjasta, joka on sairaalasarja. Eihän siinä juuri mitään muuta enää ole kuin sairaalan tiloja. Joskus koteja ja lanssitoimintaa. Tietysti se on silloin paremmin rakennettu sairaala.
Vierailija kirjoitti:
Koska Evan asiat ei kuulu hänelle eikä hänellä ole varaa moralisoida. Jos hän kerran tietää kaiken Jiristä, niin varmaan sitten tietää myös Heidin lauseen "Mä rakastan Joonatania, mut voin mä vähän Jirinkin kanssa panna". Outoa tulla noin vain haukkumaan ja uhkailemaan, että aikoo pysyä Jirin perheen tukena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää kun Sykkeen tuotanto joutuisi käyttämään Salkkareiden lavastesairaalaa, tai Roba Salkkareiden poliisiasemaa. 🤣
Robassa häiritsee että ne seinät oikeesti muistuttaa väriltä ihan salkkareiden sairaalaa.
https://www.epressi.com/media/userfiles/156151/1723614814/lianapressfil…
Vierailija kirjoitti:
Aure ja Lilja sotkevat sitä rappuköytävää. Hävyttömät vanhukset.
Kikkis saa Liljan kukkimaan, koska on Lilja. Sagalle paistaa Aurenko, koska hän on Auren asunnon omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Evan asiat ei kuulu hänelle eikä hänellä ole varaa moralisoida. Jos hän kerran tietää kaiken Jiristä, niin varmaan sitten tietää myös Heidin lauseen "Mä rakastan Joonatania, mut voin mä vähän Jirinkin kanssa panna". Outoa tulla noin vain haukkumaan ja uhkailemaan, että aikoo pysyä Jirin perheen tukena.
Siis missä kohdassa Anniina on muka HAUKKUNUT ja UHKAILLUT nyt on aika paksua puhetta :D
Vierailija kirjoitti:
Onhan Salkkareiden sairaala ihan paska, mutta kohtuutonta verrata Sykkeeseen. Ihan eri asia puhua saippuasarjan sivutapahtumapaikasta sairaalasta kuin tv-sarjasta, joka on sairaalasarja. Eihän siinä juuri mitään muuta enää ole kuin sairaalan tiloja. Joskus koteja ja lanssitoimintaa. Tietysti se on silloin paremmin rakennettu sairaala.
Ennen oli kyllä isot ja oikeat sairalaat. Älä yritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä kohdassa Anniina on muka HAUKKUNUT ja UHKAILLUT nyt on aika paksua puhetta :D
No siellä rappukäytävässä sanoi uhkaavaan sävyyn että aikoo pysyä Jirin ja Nellan tukena, että Evan on turha yrittää mitään.
Mä rakastan Anniinaa mut voin mä vähän Evankin kanssa panna.
Anniina sanoo Heidin lauseen toisinpäin. "Mä rakastan Jiriä mut voin mä vähän Joonataninkin kanssa panna".
Mä rakastan Lassea mut voin mä vähän Ismon kanssa säälistä panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siellä rappukäytävässä sanoi uhkaavaan sävyyn että aikoo pysyä Jirin ja Nellan tukena, että Evan on turha yrittää mitään.
Tästä paistaa läpi sellainen perus Anniina viha, että pitää keksiä jotain ikävää vääntämällä vääntää. Siinä ollut mitään uhkaavaa ja muutenkin Anniinan hahmon sanotaan olevan ylikiltti ja naiivi. Nyt hän on palstan mukaan kovemman luokan uhkailija.
Vierailija kirjoitti:
Saako sitten ketään vihata, eli kaikkia pitää rakastaa?
Eva voi ottaa Nellasta mallia ja suorittaa Anniinalle koston. Siivojan pesunesteeseen salaa vähän liikaa saippuaa, kun Anniina lähestyy. Toisin kuin Nellalla, Evalla ei huono omatunto kolkuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä paistaa läpi sellainen perus Anniina viha, että pitää keksiä jotain ikävää vään
Niin että se äänensävy ja asian kertominen oli mukavaa ja ystävällistä? Taitaa Anniina-fani vähän valkopestä lempi hahmoaan.
En mäkään Anniinaa vihaa. Lähinnä neutraali hahmo. Ei mitenkään erityisen jämäkkä kuten luvattiin, mutta ei se mitään ärsyttävääkään ole tehnyt. Luonnollista että Anniina on Jirin puolella ja Nellan. Evalla on ollut aina ongelmia Jirin uusien naisystävien kanssa. Ihan joka ikinen kerta. Viimeksihän Eva muuten vei Jirin Lindalta.
Miksi niin moni on yhtäkkiä ammatiltaan lääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Salkkareissa on liikaa sellaisia paikkoja mitkä ei pitäisi olla lavasteita. Siksi ei ole uskottavia tai vaihtoehtoisesti pitäisi olla massiivinen studio johon mahtuisi paljon erilaisia. Ei tule heti mieleen hotellia joka vaikuttaisi yhtä surkealta kuin Amanda.
Toinen vaihtoehto on että Eva antaa Nadjan läikytellä jotain rappukäytävään, kun Anniina lähestyy. Kun Anniina alkaa valittaa Nadjan käytöksestä, Eva löisi Anniinalta kolme hammasta.
Aure ja Lilja sotkevat sitä rappuköytävää. Hävyttömät vanhukset.