Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Tosi surullista tuo kun Miki lupasi lapsille ettei jätä heitä ikinä ja ilmeisesti lähtee heti pois ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Tosi surullista tuo kun Miki lupasi lapsille ettei jätä heitä ikinä ja ilmeisesti lähtee heti pois ensi viikolla.
Juuri siksi se kirjoitettiin sanomaan noin, tuollainen Salkkareissa tietää aina lähtöä.
Itse en usko että Konsta olisi palaamassa kuvauksiin, ainakaan vielä. Miksi tuollainen parin kuukauden tauko olisi pitänyt laittaa juuri keväälle, kun eihän Konstalla ollut silloin montaakaan keikkaa? Nyt syksyllä taas on edessä aikamoinen keikkasuma. Luulisi, että ennemmin Konsta olisi nyt syksyn tauolla Salkkareista ja palaisi tammikuussa, mikäli poistumisen ei ole tarkoitus olla pysyvä. Itse uskon että Miki lähtee ainakin toistaiseksi pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en usko että Konsta olisi palaamassa kuvauksiin, ainakaan vielä. Miksi tuollainen parin kuukauden tauko olisi pitänyt laittaa juuri keväälle, kun eihän Konstalla ollut silloin montaakaan keikkaa? Nyt syksyllä taas on edessä aikamoinen keikkasuma. Luulisi, että ennemmin Konsta olisi nyt syksyn tauolla Salkkareista ja palaisi tammikuussa, mikäli poistumisen ei ole tarkoitus olla pysyvä. Itse uskon että Miki lähtee ainakin toistaiseksi pysyvästi.
Konstalla on loppusyksynä järjetön määrä keikkoja. Jotain yli 30 syyskuu-joulukuu ajalla. Osa niistä on ihan arkena. Senkin takia varmaan todennäköisempää ettei ole enää sarjassa. Saattaa olla että palaa myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksi se kirjoitettiin sanomaan noin, tuollainen Salkkareissa tietää aina lähtöä.
Tietysti. Ajattelin vain tarinallisesti lapsia ajatellen. Saa nähdä rupeavatko jotenkin oireilemaan.
Huomasiko, että Ilosta puhutaan aina hänestä puhutaan lapsena ja muistaakseni en ole kuulu sanottu pojastani aina lapsestani, kun muut vanhemmat puhuvat pojastani tai tyttärestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konstalla on loppusyksynä järjetön määrä keikkoja. Jotain yli 30 syyskuu-joulukuu ajalla. Osa niistä on ihan arkena. Senkin takia varmaan todennäköisempää ettei ole enää sarjassa. Saattaa olla että palaa myöhemmin.
Jep, juuri tämän takia veikkaankin, ettei tuo Konstan tämän päivän stoori ole tuore. Toki tätä tukee myös se että Konsta ollut tänään myös keikalla, tuskin ehtii parissa tunnissa Salkkareista keikalle. En vaan näe mitään järkeä siinä mikäli Miki on haluttu kirjoittaa ulos vain hetkeksi, että se olisi ajoitettu juuri keväälle, kun Konstalla olisi musiikkiuran puolesta ollut vielä aikaa Salkkareille. Paljon järkevämpää olisi ollut, että mikäli poissaolo on vain hetkellinen, se olisi nyt syksyllä, kun Konstalla keikkoja kymmenittäin. Tulossa kaksi ihan kiertuettakin: Syysunelmia-konsertit Maria Lundin kanssa ja joulukiertue. Niistä jo tulee sellaiset yhteensä 30 keikkaa. Sitten on päälle muita julkisia keikkoja, ja yksäreitä. Ehkä paluu on mahdollinen jo tammikuussa, koska alkuvuosi on Konstalla yleensä hiljaista keikkailuaikaa, joten Salkkareiden tuomat tulot tulisi varmaankin tarpeeseen. Ellei sitten muuta vuosirytmiään siten että keikkoja on alkuvuonnakin. Konstalla tulee jo kolmas sinkku tulevalta albumilta kuulemma pian, eli albumin julkaisu ei välttämättä ole enää kovin kaukana. On puhunut, että kun albumi tulee, on bändikiertueen aika.
Daniela ja Noel pois sarjasta!!
Miksi Lasse piti silmiään koko ajan oudosti tuossa Jutan kanssa jutelessaan?
Mikin lapset pois sarjasta!!
Vierailija kirjoitti:
Mikin lapset pois sarjasta!!
Ihan kivoja ne on. Realistisen veemäisiä.
Ismo on luvatta Dahlian ja Aaron kodissa. Samoin Lasse ja Jutta. Ihan käsittämätöntä. Miettikää jos joku muu panisi teidän sängyssä poissaollessa vaikka vaihdettaisi lakanatkin :D
Onkohan ne oikeasti Danielan ja Noelin hääjuhlat? Ilmeisesti ainakin Lasse, Jutta, Linda, Salla ja Marianna paikalla. Kuulostaa aika sekalaiselta seurakunnalta. Mahdollisesti Evakin, mutta ei Nella koska hänen osaltaan työt alkanut myöhemmin joten ehkä Jirin ja Anniinan voi jättää laskuista. Aika kovalla pieteetillä tehtyä jos ihan kirkko ja hääpaikka meren rannalta. Mariannan näyttelijällä oli samasta paikasta kakkulautasesta kuva.
Vierailija kirjoitti:
Ismo on luvatta Dahlian ja Aaron kodissa. Samoin Lasse ja Jutta. Ihan käsittämätöntä. Miettikää jos joku muu panisi teidän sängyssä poissaollessa vaikka vaihdettaisi lakanatkin :D
Joo mielestäni ihan tyhmä juonikuvio
Kuvauksia mennä kolme päivä ja tiedetään että Oulunkylän puukirkossa ja juhlapaikalla ollaan kuvattu. Oletuksena on jonkun pariskunnan häät. Kalle ja Sampo puolestaan ottanut yhteen kadulla (ei väkivaltaisesti) mutta tuohon en ota kantaa, koska se voidaan jopa esittää ennen kuin Petri poistuu. Mikäli näyttelijä lopetti kuvaukset keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Daniela ja Noel pois sarjasta!!
Saga ja Sergei tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lasse piti silmiään koko ajan oudosti tuossa Jutan kanssa jutelessaan?
Miksi Sievisen naama on koko ajan jotenkin ruttunen?
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä uskon että Miki voi palata vielä joskus
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko, että Ilosta puhutaan aina hänestä puhutaan lapsena ja muistaakseni en ole kuulu sanottu pojastani aina lapsestani, kun muut vanhemmat puhuvat pojastani tai tyttärestä.
Mira ja Viola halusi kasvattaa Ilon sukupuolisensitiivisesti.
Abortinhan voi tehdä omasta tahdosta viikolle 12 asti, siinä vaiheessa monella on jo vatsa jonkin verran pyöristynyt.