Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Joku hahmoista vois alkaa tekemään sitä sakeeta settiä someen. Kalle alkaa juomaan ja kuvaamaan livejä. Joka yö vastaan pomppaa mitä kummallisimpia livejä. Viime yönäkin suomalainen nainen aivan umpitunnelissa selitti että aikoo tappaa ittensä. Toivottavasti nukkui päänsä selväksi tai sai jotain apua.
Vierailija kirjoitti:
Joku hahmoista vois alkaa tekemään sitä sakeeta settiä someen. Kalle alkaa juomaan ja kuvaamaan livejä. Joka yö vastaan pomppaa mitä kummallisimpia livejä. Viime yönäkin suomalainen nainen aivan umpitunnelissa selitti että aikoo tappaa ittensä. Toivottavasti nukkui päänsä selväksi tai sai jotain apua.
Nellan og-näyttelijä Sonja oli kesällä livessä humalassa. Ei mitään ihmeellistä tosin ollut. Ihan asiallista sisältöä. Kuulemma oli päässyt opiskelemaan jossa aloitti elokuussa. En enää muista kertoiko alaa mutta paikka oli muistaakseni Joensuussa tai Seinäjoella. Jossain kaukana pk-seudusta.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että Aaro vielä sekoaa ja vahingoittaa Dahliaa jollain tavalla.
Niinhän siinä aina käy kun psyko-Aaro pääsee vauhtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nellan og-näyttelijä Sonja oli kesällä livessä humalassa. Ei mitään ihmeellistä tosin ollut. Ihan asiallista sisältöä. Kuulemma oli päässyt opiskelemaan jossa aloitti elokuussa. En enää muista kertoiko alaa mutta paikka oli muistaakseni Joensuussa tai Seinäjoella. Jossain kaukana pk-seudusta.
Jossain siellä päin missä on pyörittänyt sitä koirahoitolaakin.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Hölmö minä menin avautumaan yksinäisyydestä aikoinaan. Joku varmasti ajattelee nämä minun viestini trollauksena mutta eivät ole. Paha olla siitä kuinka mun "nimeä" käytetään hyväksi. Olen aina aiheuttanut kaiken pahan vaikken tee mitää muuta kuin kirjoittele sarjasta. Minun ei edes kuuluisi pyytää anteeksi tai kokea syyllisyyttä, mutta koen sitä. Niin kauan kuin mun sanotaan sanovan asioita. Tauko tekisi hyvää mutta väistämättä ajaudun vähintään lukemaan vuorokauden jälkeen.
Vastasin sinulle eilen pitkän viestin verran ja joku meni sen poistamaan yön aikana. Aivan käsittämätöntä toimintaa. Ilmeisesti mitään ystävällisiä eleitä ei sallita täällä. Toivottavasti ehdit lukea viestini ennen kuin se eliminoitiin.
Poistajalle: miksi teit niin?
https://www.suomi24.fi/viihde/sami-uotila-paljastaa-taytyyko-rooli-salk…
Sami vakuuttaa, ettei TTK-kilpailu tule estämään hänen Salkkaritöitään. Aikoo hoitaa molemmat kunnialla. Silti mietin onkohan Akin roolia hieman häivytetty hetkeksi vai onko edelleen näkyvässä osassa juonikuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Hölmö minä menin avautumaan yksinäisyydestä aikoinaan. Joku varmasti ajattelee nämä minun viestini trollauksena mutta eivät ole. Paha olla siitä kuinka mun "nimeä" käytetään hyväksi. Olen aina aiheuttanut kaiken pahan vaikken tee mitää muuta kuin kirjoittele sarjasta. Minun ei edes kuuluisi pyytää anteeksi tai kokea syyllisyyttä, mutta koen sitä. Niin kauan kuin mun sanotaan sanovan asioita. Tauko tekisi hyvää mutta väistämättä ajaudun vähintään lukemaan vuorokauden jälkeen.
Vastasin sinulle eilen pitkän viestin verran ja joku meni sen poistamaan yön aikana. Aivan käsittämätöntä toimintaa. Ilmeisesti mitään ystävällisiä eleitä ei sallita täällä. Toivottavasti ehdit lukea viestini ennen kuin se eliminoitiin.
Itse oon oppinut kopioimaan jokaisen pitkän viestini ennen lähettämistä. Siltä varalta, että lähetyksen aikana sivun lataus menee pieleen ja viesti katoaa, tai jos joku illkeämielinen sen poistaa. Se varmuuskopionti kannattaa tehdä ihan neutraalienkin viestien kohdalla. Usein ne on juuri ne neutraalit, ystävälliset ja asialliset viestit (esim. analyysi jaksosta), jotka kiusanhenki poistaa. Kärkkäämpiä viestejä poistetaan harvemmin, eikö ole hassua?
Vierailija kirjoitti:
https://www.suomi24.fi/viihde/sami-uotila-paljastaa-taytyyko-rooli-salk…
Sami vakuuttaa, ettei TTK-kilpailu tule estämään hänen Salkkaritöitään. Aikoo hoitaa molemmat kunnialla. Silti mietin onkohan Akin roolia hieman häivytetty hetkeksi vai onko edelleen näkyvässä osassa juonikuvioita.
Vankilaa olen veikannut. Akia ei tarvitsisi näyttää niin usein. Muistelisin että naisvankila oli aika sivuroolissa. Tietysti se voisi olla hauskaa jos Noel olisi sellikamuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, nyt tiedät miltä tuntuu kun kiusataan. Kannattikko mennä olettelemaan että tiettyjä kommentoijia on vain yksi? Minunkin kommentteja on monet kerran poistettu mutta eipä kukaan ole minua puolustellut.
"Itse oon oppinut kopioimaan jokaisen pitkän viestini ennen lähettämistä. Siltä varalta, että lähetyksen aikana sivun lataus menee pieleen ja viesti katoaa, tai jos joku illkeämielinen sen poistaa. Se varmuuskopionti kannattaa tehdä ihan neutraalienkin viestien kohdalla. Usein ne on juuri ne neutraalit, ystävälliset ja asialliset viestit (esim. analyysi jaksosta), jotka kiusanhenki poistaa. Kärkkäämpiä viestejä poistetaan harvemmin, eikö ole hassua?"
Ai minä olen ilkeä? Lukekaa saatana omia kommenttejanne.
Heikompia ei suojella ei puolusteta. Se nähtiin Jasminin kohdalla. Sairasta että hänen peräänsä itkevät harjoittavat nyt täällä samaa toimintaa. Sitten kehtaavat valittaa kun itse saavat huonoa kohtelua. Kaksinaismoralistit. Jasminin henki antaa voimaa selviytyä.
Täällä sanottiin että aiheeseen kuulumattomat vänkäyskommentit tulee poistaa. Ja että pitkiä viestejä ei jakseta lukea. Ei kun ai niin paremmilla kommentoijillahan on tietysti täällä etuoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Heikompia ei suojella ei puolusteta. Se nähtiin Jasminin kohdalla. Sairasta että hänen peräänsä itkevät harjoittavat nyt täällä samaa toimintaa. Sitten kehtaavat valittaa kun itse saavat huonoa kohtelua. Kaksinaismoralistit. Jasminin henki antaa voimaa selviytyä.
Anonyymillä palstalla ei oikein voi varmistaa millään kuka sanoo mitäkin. Voi vain olettaa. Itseäni ärsyttää ja harmittaa, kun kaikki käännetään aina sen yhden syyksi. Sen reppanan yksinäisen vai mitä sanamuotoa eilen käytettiin. Jos Jasminin haluat tähän mukaan vetään, niin hän joutui viisi kuukautta ennen menehtymistään somekohuun. Teki vääräomisteisen yrityksen kanssa yhteistyön. Nosti heti käden virheen merkiksi ja poisti yhteistyön. Myönsi ettei tarkistanut taustoja tarpeeksi ja yritti selviytyä taloudellisesti. Se järkyttävä paska mitä siitä tuli.. Jopa tappo- ja raiskausuhkauksia. Hän julkaisi storyjä, joissa kertoi vain itkevänsä ja lisää kommentteja, jossa häntä pidettiin uhriutuneena ja kaikkea muuta paskaa. Harva tai oikeastaan kukaan ei tiennyt kuinka pahasti Jasmin silloin voi. Jokainen voisi miettiä että ei voi tietää, millainen tarina siellä ruudun takana on ja kannattaako pahaa jatkaa pahalla.
Häh! Päivä jakso oli ihan pelleily komedia jakso?
Milloin Kalle on ollut kahvilla Moosessa aamusta. Petri oli myös junailtu tilanteeseen ja oli helppo arvata että Petriä ei sen jälkeen näy. Yhtä helppo oli arvata kun näytettiin Sampoa kadulla niin jostakin ilmaantuu Kalle, ilman Petriä.
Mua harmittaa tämä Lassen rooli sarjassa nykyään. Tehty täysin kömpelöksi pikkuvauvaksi. Miehenä ole lähellä Lassen ikäluokkaa.
Se siitä biin likiarvosta.
Toivottavasti Inka-Liina, tekoäly, Anneli Mansikka, skandaaliuutisii, Mira ja Viola, Kalle ja Saga -jankkaajat pääsevät joskus vielä mielisairaalaan. Sinne he kuuluvat.