Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
28201/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noora: Ehkä sun pitäs painostaa Anneli Mansikkaa kovemmin?

viime kerralla Anneli Mansikka sanoi, jos te kaksi ette nyt lähde mun kodista mä soitan poliisit!

Juulia ja Noora lähti.. mutta tokalla kerralla Anneli sanoi samaa että kutsuu poliisit ellei Romeo ja Julia lähde, mutta Julia pisti luun Annelille kurkkuun ja sanoi, joo poliiseja varmasti kiinnostaa miks adoptiopaperit on väärennetty ja tietoja puuttuu. Anneli meni niin hiljaiseksi ja alkoi itkeä. Julia lähti pois.

Milloin tulee jatkoa tälle?

Vierailija
28202/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaako Viola keväällä Pihlajakadulle, etsiikö Noelin ja sanooko tälle: "Sä olet mun isä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28203/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuule sanoa ettei niitä lauluja ihan hetkessä kirjoiteta. Että järkikin sanoo että joku muu on voinyt välissä kommentoida samankaltaista sisältöä.

Vierailija
28204/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se trollamista ja tahallista ärsyttämistä, jos spekuloi esimerkiksi menneistä juonikuvioista, jotka jäivät kesken tai tulevaisuuden kuvioista, joissa ei ole varsinaista pohjaa, eli vedetään tyhjästä?

Ei, mutta se on trollaamista (tahallista ärsyttämistä) ja spämmäämistä, jos toistat samansisältöistä tekstiä kymmeniä/satoja kertoja peräkkäin. Esim. viikonloppuna täällä spämmättiin yli kymmenen sivua tekoälyn tuottamaa viestitulvaa. Ne viestit oli todella pitkiä. Ja tänään täällä oli jälleen lukuisia peräkkäisiä roolipeliviestejä. Ja Inka-liinaa ja Anneli Mansikkaa.

Lisäksi kestoaihe spämmäämiselle tuntuu olevan lavasteiden ja sarjan haukkumisviestit. 

Normaali tapa keskustella on kirjoittaa sanottavansa kerran ja siihen sitten muut vastailee tai jättää vastaamatta. Tai laittaa yksi huumoriviesti, jos on tarve hassutella. Mutta kun

Niissä on ollut ihan eri aiheita! Turha valittaa jos ei ole lukenut kunnolla!

Vierailija
28205/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä. Tästä lähtien täällä saa sanoa kaikki asiat tasan kerran. Jos näen asiallisen viestin, jonka sisältö on samankaltainen kun joku edellinen, niin ilmiannan sen heti. 

Vierailija
28206/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen Jasminit. Toivottavasti spekuloijat on tyytyväisiä siitä mitä saivat käytöksellään aikaan ja nukkuvat yönsä hyvin. Niin itkivät Jasminin perään vaikka itse jatkoivat kiusaajien työtä. Hyvästi, oli mukava jutella, mutta tähän se päättyy.

Vierailija
28207/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta selvästä kuvan terävämmäksi muuttumisesta vielä sen verran, että pienikokoinen Evakin näytti yhdessä makkarankuorisessa paidassa lihavalta ja riippurintaiselta. Tämä on taas todiste siitä, että tietynlaiset paidat eivät sovi kenellekään. Valitettavasti tämän tyyppisiä vaatteita näkee myös av-mammojen päällä ja se on sitten jo kaiken siveettömyyden alapuolella.

Kuuntele vähän itseäsi ja mieti mitä kirjoitat? Anonyyminä helppo huudella. Pystyisitkö sanomaan saman omalla nimelläsi ja kasvotusten Tiialle?

Vierailija
28208/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä tiedän mitä tunnen, ja nyt sen sanon ääneen. Mä pelkään että joskus peilistä Katsoo teidän kaltainen. Mä suutun, ja raivoon, ja huudan, Siihen suostun nyt. Yksi ainoo kommentti jota ette ymmärrä kuitenkaan, Kertoo enemmän kuin kaikki sanat yhteensä. Siitä mitä tapahtuu syvällä mun sisällä Ja siitä mikä odottaa vielä sitä hetkeä, Kun on vapaa kaikesta mitä kannan mukana. Tiedän keitä ootte mut onko teillä hajua, Siitä mihin päässyt oon ilman teidän apua? Oikeastaan minun pitäisi kai kiittää teitä, Avasitte mun silmät, enkä usko enää hyvyyttä.

Vierailija
28209/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Aaro vielä sekoaa ja vahingoittaa Dahliaa jollain tavalla.

Vierailija
28210/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämän takia en viitsi pahemmin enää kirjotella, kun aina sama laulu kuinka jokainen spekuloija on itsekäs ja kaksinaismoralisti tms.

Meitä hassuttelijoita yms. syytetään vielä pahemmin. Ihan kuin meidän pitäisi kestää huonoa kohtelua. Ai niin, hassuttelu yms. on kiellettyä täällä. Tasa-arvon nimissä kaikenlainen kommentointi pitäisi kieltää.

Voithan hassutella esim. yksi viesti per sivu? Mutta älä hassuttele ketjua täyteen, se ei ole kivaa. Myös Miks Salkkareissa? -ketjussa on tilaa hassutella, siellä voi hassutella vaikka 20 sivua putkeen ärsyttämättä ketään.

Vierailija
28211/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli Mansikks tulee takas, se on varmaa.

Vierailija
28212/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen tarpeeksi jälkeenjäänyt ymmärtämään sarjan ja tämän ketjun tapahtumista mitään.

Vierailija
28213/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo ja Marianna, mitähän nyt. Outo juonikuvio.

Vierailija
28214/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks meidän Annelista aina pahaa puhutaan? Se on Ismon ystävä vaik toista huhutaan.. pelloilla ne yhdessä mansikoita poimii ja makkaravoileipiä syö. On Annelills elämä niin yhtä lystiä! Ei saa, ei saa, ei saa mollata meidän Annelia!

(melodia Lada-laulusta)

Vierailija
28215/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri hemmettiin ja Lari takaisin Kallen elämään!

Vierailija
28216/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Hölmö minä menin avautumaan yksinäisyydestä aikoinaan. Joku varmasti ajattelee nämä minun viestini trollauksena mutta eivät ole. Paha olla siitä kuinka mun "nimeä" käytetään hyväksi. Olen aina aiheuttanut kaiken pahan vaikken tee mitää muuta kuin kirjoittele sarjasta. Minun ei edes kuuluisi pyytää anteeksi tai kokea syyllisyyttä, mutta koen sitä. Niin kauan kuin mun sanotaan sanovan asioita. Tauko tekisi hyvää mutta väistämättä ajaudun vähintään lukemaan vuorokauden jälkeen.

Vierailija
28217/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä keväällä veikkasin, että Noel tulee eliminoimaan Susun, Mikin tai molemmat. Olipas vähän tylsä ratkaisu, että Noel vaan juonitteli Susun Keravalle.

Niin ja vielä keväällä en olisi ikinä uskonut, että Noel onnistuisi saamaan Susun ja Ramin yhteen. Pidin sitä eeeerittäin epätodennäköisenä ja hyvin kaukaisena ajatuksena. Etenkin kun Susun ja Mikin välit alkoi taas lämmetä. Eikä mielestäni Susu ollut koskaan edes ihastunut/rakastunut Ramiin. Keravahan oli hänelle vain pako- ja toipumispaikka ja Rami "laastari", joka auttoi kun Susu pakoili Noelia ja keräsi ajatuksiaan. En ajatellut, että Susu olisi koskaan oikeasti kiinnostunut Ramista.

Ramissa ahdisti sekin, että yritti jo aiemmin painostaa Susua hankkimaan hänen kanssa lapsen (eli yllättävän samanlaiset intressit ja keinot Noelin kanssa). Toivottavasti vauvapainostus ei ala uudestaan.

Vierailija
28218/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pahis-Aaro aikoo satuttaa Dahliaa, hän saa vastata Dahlian kultaiselle aseelle.

Vierailija
28219/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28220/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri hemmettiin ja Lari takaisin Kallen elämään!

Kalle saa olla ylpeä Lari-isästä.

Ketju on lukittu.