Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju

Vierailija
16.11.2023 |

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (59562)

Vierailija
28101/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laila antoi Susun kuulla kunniansa. Hyvä niin.

Hänelläkin hetkensä.

Vierailija
28102/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkari näköjään julkaise tuon ajatuspätkän ennakkoon. Kaikki tollaset kohtaukset voisi räjäyttää sarjasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28103/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Noel ja Rami juttelivat kadulla, odotin, että Susu tai Miki olisi yllättänyt kaksikon.

Vierailija
28104/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plot twist: Aaro ja Noel tekevät salaisen sopimuksen, ja taistelevat pihlajakatulaisia vastaan.

Vierailija
28105/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka-Liina - Sääliksi

Juhannuksen jälkeen kesällä on alennusmyynnit johon kaikki köyhät jonottaa, ku ei niil ois muuten muotivaatteisiin varaa. Ei niil oo varaa muuten ostaa mitä ne haluaa, ja ne näyttää niin surkeilta, käy ihan sääliksi. Käy sääliksi. Sääliksi. Käy sääliksi.

Mun ei tarvi odottaa alennuksia, kun mulla on kukkarossa rahaa. Toisin kuin toisilla. Mä oon rikas ja mä joskus lahjoitan vuohia Afrikkaan. Et ne saa maitoa ja karvoja. Susunkin vois lahjoittaa sinne. Sääliksi. Käy sääliksi. Sääliksi. Käy sääliksi. 

Vierailija
28106/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon jaksojen aikana esim. Kallen omia kuvioita ei ole käsitelty. Ainoa tähän edes viittaava taisi olla tuo kohtaus kun Kalle ja Petri ihmettelivät yhdessä Moosessa Mariannan ja Sampon touhuja.

Vierailija
28107/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Noel ja Rami juttelivat kadulla, odotin, että Susu tai Miki olisi yllättänyt kaksikon.

Tuotanto ei halua Noelille mitään pahaa.

Vierailija
28108/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomennako kuvaukset jatkuvatpitkän kesäloman jälkeen? Nyt sitten jotkut kyttäilevät somea ja yrittävät bongailla kuka laittaa studiolta ja kuvauksista jotain someen ja kuka on palannut kuvauksiin.

Vierailija
28109/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään Radio Novan iltapäivässä Esko Eerikäinen muuten avautui oikein kunnolla. Kertoi, että eksä aikoo ensi kesänä naimisiin ja on saanut kutsun häihin. Ilmeisesti pyydettiin myös bestmaniksi, mutta kieltäytyi kunniasta.

Vierailija
28110/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka-Liina - Damn right(I'm better than you)

Sä meet ehkä Stadiin shakkaamaan mut mullapa onki varaa katsomoon. Koska mulla on rahaa ja tyyliä. Oon queen, queen, queen ja sä oot vaan tollane piika.

Mulla varaa on, ja ostan kaikki katsomon tilaukset, kato Salkkaris muualla. Mulla varaa on, ja ostan sarjan oikeudet, sen kattomine muilla loppuu nyt.

Siis enhän mä edes tahtois telkkaria. Kun voin kattoo Salkkareita mun kalliilla älykännykällä. Oon queen, queen, queen, ja sä oot vaan tollane piika.

Tada-tadattaa, Damn right, I'm better than you. Tada-tadattaa, Damn right, I'm better than you.

Vierailija
28111/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomennako kuvaukset jatkuvatpitkän kesäloman jälkeen? Nyt sitten jotkut kyttäilevät somea ja yrittävät bongailla kuka laittaa studiolta ja kuvauksista jotain someen ja kuka on palannut kuvauksiin.

Huomenna. Tosin tänään on naisten hiuksia pistetty kuntoon. Ja kyllä muutama on päivitellyt storyihin ja ne automaattisesti tulee nähdyksi, kun seurataan näyttelijöitä.

Vierailija
28112/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka-Liina - I'm so cool

I'm so cool, you like me a lot. I am rich, you are not.

Köyhä meni kauppaan ostamaan telkkaria. "Riittäisikö sata euroa?" Myyjä vastastasi, puhu kädelle. "No ei todellakaan siis mitä vittua?" Rap-rap-rappappaa, ei köyhä Salkkareita nää, rap-rap-rappappaa.

Köyhä pyysi Facebookissa telkkaria. "Jos joku voisi lahjoittaa?" Muut vastasti, puhu kädelle. "No ei todellakaan lahjoiteta, sä oot ruma, sä oot köyhä ja sä oot tyhmä". 

Sä oot köyhä. Sä oot. tyhmä. Sä oot ruma. Ja sul on tosi pieni... naama.

I'm so cool, they like me a lot. I am rich, you are not. I'm so cool, they like me a lot. I am rich, you are not.

Vierailija
28113/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Noel panisi lapsia, ei hän joutuisi koskaan vastuuseen teoistaan.

Noel voisi myös panna jotain eläintä paremman puutteessa.

Vierailija
28114/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noel voisi myös panna jotain eläintä paremman puutteessa.

Tuotanto ei ajattelisi eläintenkään oikeuksia.

Vierailija
28115/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taalasmaan Ullaa lainatakseni: "Hyh hyh, mikä likainen pedofiili!"

Kohtahan sä siirryt teinipoikiin. Meijän Talee et kyllä viettele!

Vierailija
28116/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on ettei Noelista uskallettaisi tehdä tosi pahaa. Nämä pedofiilit ja vastaavat ovat yleensä sivuhahmoja, jotta kenenpään päähahmon maine ei lopullisesti mene.

Vierailija
28117/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rami vaikuttaa lapsiinsekaantujalta. Susun kannattaisi tehdä nettivihje.

Vierailija
28118/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skandaaliuutisii! Helenalla ja Karilla on suhde!

Vierailija
28119/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

%3D

Skandaaliuutisten synty.

Vierailija
28120/59562 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vain kertoo että Kallella on huono itsetunto, kun on aina mustasukkainen eksistään. Mulla ainakin se meni näin asiaa prosessoidessaan tajusin että pelkäsin vain etten itse riitä ja olen huonompi, kun toinen löytää parempaa.

Ketju on lukittu.