Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tuota Ismoa. Nyt alkusyksyn jaksoissakin hän on kuin kiukutteleva lapsi. Ylimääräisessä yhtiökokouksessakin haukkui Lassea, sellaista vain ei tehdä, että puheenjohtaja haukkuu jotain asukasta henkilökohtaisesti. Ei tuommoista puheenjohtajaa pitäisi olla.
Mua ärsyttää koko hahmo. Siitä on tehty niin tyhmä ja lapsellinen. Lasse toinen. Miksi hahmot eivät voi olla vakavasti otettavia?
Salkkareista on yritetty tehdä myös huumorisarjaa.
Yritys hyvä kymmenen. Milloin viimeksi ei olisi iskenyt myötähäpeä sarjan takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tuota Ismoa. Nyt alkusyksyn jaksoissakin hän on kuin kiukutteleva lapsi. Ylimääräisessä yhtiökokouksessakin haukkui Lassea, sellaista vain ei tehdä, että puheenjohtaja haukkuu jotain asukasta henkilökohtaisesti. Ei tuommoista puheenjohtajaa pitäisi olla.
Mua ärsyttää koko hahmo. Siitä on tehty niin tyhmä ja lapsellinen. Lasse toinen. Miksi hahmot eivät voi olla vakavasti otettavia?
Yritys hyvä kymmenen. Milloin viimeksi ei olisi iskenyt myötähäpeä sarjan takia?
Lassen juttu mua ainakin ihan aidosti nauratti vaikka turha juoni olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlian kohtaukset eivät herätä myötähäpeää.
Luulisin Lailan ja Matiaksen muuttavan Mikin lähdettyä sarjasta Keravalle. Vaikka Susu ei olekaan sarjassa niin en siltikään usko hetkeäkään että antaisi lapsien muuttaa esimerkiksi Danielan luokse. Eivätkö he muutenkin ole edelleen välirikossa, koska eivät voi hyväksyä Noelia? Sen sijaan voisin kuvitella heidän viettävän aikaa ihan ärsyttävyyteen asti Nikkisen ja Ekholmin luona. Kenties Akilla tulee menemään hermotkin heihin.
Mua nauratti kun Petri näytti niin järkyttyneeltä tiedosta, että Sampolla on ollut enemmän naisia kuin miehiä. Kallellakin vilahti jonkinlainen hyh ilme naamalla. Ainakin nämä kaksi ovat sataprosenttisia homoja :D
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti kun Petri näytti niin järkyttyneeltä tiedosta, että Sampolla on ollut enemmän naisia kuin miehiä. Kallellakin vilahti jonkinlainen hyh ilme naamalla. Ainakin nämä kaksi ovat sataprosenttisia homoja :D
Silti Kalle uteli siihen malliin kun sitä aidosti olisi kiinnostanut. Luulis tietävän kun on omaakin kokemusta Kristiinan ja Katariinan kanssa. Nämä tuntuu unohtuneen kokoneen. Jos oikein muistelen väitettiin joskus Katariinan olleen ensimmäinen nainen... vanhat hyvin unohdettu,
Vierailija kirjoitti:
Luulisin Lailan ja Matiaksen muuttavan Mikin lähdettyä sarjasta Keravalle. Vaikka Susu ei olekaan sarjassa niin en siltikään usko hetkeäkään että antaisi lapsien muuttaa esimerkiksi Danielan luokse. Eivätkö he muutenkin ole edelleen välirikossa, koska eivät voi hyväksyä Noelia? Sen sijaan voisin kuvitella heidän viettävän aikaa ihan ärsyttävyyteen asti Nikkisen ja Ekholmin luona. Kenties Akilla tulee menemään hermotkin heihin.
Muistaakseni Laila ja Matias saivat sovittua Danielan kanssa ennen Susun paluuta Keravalta. Tosin eivät vieläkään ole tainneet hyväksyä Noelia. Susanna Laine on puhunut vihjailevasti kun on kysytty voisiko palata vielä Salkkareihin. Ehkä Marika tulee puhumaan tyttärelleen järkeä Noelin suhteen kun Susu ei asiassa lopulta onnistunut.
Kallen näyttelijä ei varmasti itse ole tyytyväinen hahmonsa sanoihin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kallella pitäisi olla vain miespuolisia ystäviä, jos hän on sataprosenttisesti homo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kallella pitäisi olla vain miespuolisia ystäviä, jos hän on sataprosenttisesti homo?
Ei suinkaan, homohan on naisen paras kaveri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti Kalle uteli siihen malliin kun sitä aidosti olisi kiinnostanut. Luulis tietävän kun on omaakin kokemusta Kristiinan ja Katariinan kanssa. Nämä tuntuu unohtuneen kokoneen. Jos oikein muistelen väitettiin joskus Katariinan olleen ensimmäinen nainen... vanhat hyvin unohdettu,
Trust me. Kalle ihastuu Petrin jälleen Anniinaan kun on niin pahasti petetty. Toistetaan sama kuvio, kun Katariinalla ja Jirillä oli sutinaa mutta Kalle vei voiton. Myöhemmin toki Katariina palasi Jirin kanssa seurustelemaan.
Aletaankohan Jirin ja Noelin kaveruutta taas lämmitellä jossain vaiheessa? Jiri ei varmaan tiedä mitään millainen mies Noel on tätä nykyä, mutta kuten aiemmin todettiin, niin olisi kiva jos Noelilla olisi edes yksi aito ystävyyssuhde jatkuvien juonitteluiden vastapainoksi. Jiri ja Noel eivät ole vielä tainneet edes kohdata. Mahtaako Noel edes tietää mitään Jirin paluusta?
Noel on siitä tylsä hahmo että sillä kaikki juonittelut onnistuu vuodesta toiseen eikä katsoja oletakaan enää mitään muuta. Se tekee hahmon tylsäksi.
Vierailija kirjoitti:
Aletaankohan Jirin ja Noelin kaveruutta taas lämmitellä jossain vaiheessa? Jiri ei varmaan tiedä mitään millainen mies Noel on tätä nykyä, mutta kuten aiemmin todettiin, niin olisi kiva jos Noelilla olisi edes yksi aito ystävyyssuhde jatkuvien juonitteluiden vastapainoksi. Jiri ja Noel eivät ole vielä tainneet edes kohdata. Mahtaako Noel edes tietää mitään Jirin paluusta?
Oisiko Jiri Noelin kaveri, kun tietäisi Elinan ja Akin kohtelun ja kaiken kieroilun?
Vierailija kirjoitti:
Noel on siitä tylsä hahmo että sillä kaikki juonittelut onnistuu vuodesta toiseen eikä katsoja oletakaan enää mitään muuta. Se tekee hahmon tylsäksi.
Tämäpä juuri. Sen takia en yhtään ymmärrä, miksi samaa jatketaan. Noel voisi joutua vankilaan ja eristyksiin. Alkaisi varmaan pääkoppa nopeasti sekoilemaan.
https://scontent.cdninstagram.com/o1/v/t16/f1/m78/CD4658AFA53A86399A0F0…
https://scontent-ams4-1.cdninstagram.com/v/t51.29350-15/456076656_10702…
Onkohan tämä Petra Peuhu sukua tai kuinka läheistä sukua Maija-Liisalle? Tuntevat Susanna Snellmanin kanssa. Montaa kymmentä Peuhua ei Suomessa ole. Peuhun sukulaisia ei ole koskaan esiteltykään missään yhteydessä. Ainoastaan hänen miehensä.
Vierailija kirjoitti:
Kallella itsellään on ollut kaksi naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallella itsellään on ollut kaksi naista.
Kristiina ja Katariina. Kristiina olisi mennyt Hanin äidistä.
Muutamalla Salkkareiden ja Raban työryhmän jäsenellä oli eilen joku karonkka maininta. Ehkäpä sitä tosiaan on kuvattu jotain. Ei välttämättä fiktiota ja draamaa, voi olla ihan muunlainen formaatti yms.