Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Nella on ihan pullaa. Mä arvasin että tämä menee näin. Se rapussa uhoaminen oli niin läpinäkyvää. Vähän niinku Susu ja Marika toistoa. Taatusti Kristian asuu kohta kimppakämpässä.
Aino varasti Sampon repliikin, mä oon niin pahoillani. Harmi. Käykö nyt niin, päätä keikuttaakin Lasse?
Hanikin varasti Sampon repliikin, mä oon niin pahoillani. Harmi.
Tumpelo poliisit postaamassa autolla. Linda haki laturin hotellilla kysyi puhelimessa: ehditkö syömään ja oluelle. Poliisit, auto ja olut, ei hyvä.
Kylläpä hypättiin mutkat suoraksi. Kristian asuu muka Akilla, oikein oman avaimen kanssa. Kimppakämpän ovessakin lukee nyt Sievinen ja Tamminen, Kaukovaara kyltti poistunut. Sampo on 🤡
Aika kauan Linda oli syömässä, kun oli jo pimeää Joannan mennessä sisälle Vesalle.
Eikö beigellä ole enempää niitä asuntoja että Kristianillekin asunto. Sarja ei vaan jaksanut vaivautua kertomaan, miten tämä käänne tapahtui. Erikan muutto onnistui Akia kiristämällä ja Kristianin muutto ilman mitää kummempia, tervetuloa pohjalta. Niinku Ismo Lasselle...
Vierailija kirjoitti:
Aika kauan Linda oli syömässä, kun oli jo pimeää Joannan mennessä sisälle Vesalle.
Itse ihmettelin että välimatkat ovat lyhyitä, kun jossain omakotialueella ja Linda sanoi mielummin kävelevän. Muuten taisi alkaa satamaankin melkein heti. Kaikkialle mennään kävellen. Mustavaarojen konttorilta sairaalalle, kun kerran Susu sanoi Noelille että tuli piipahtamaan työmatkan varrella ja oli hetken päästä kävellen liikenteessä.
Kristian asui Moosen takahuoneessa, joten varmaan Mariannan ja JPn kaapattua paikka on samalla Henrik ja Aki tarjonnut sohvamajoitusta Kristianille väliaikaisesta.
Kristian ja Eva ois voinu muuttaa sinne vuokra-asuntoon ja harrastaa seinäpanoja päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se hyvä kun aina puhutaan tuollaisten hyvännäköisten ulkonäköpaineista. Missäs ne oikeasti rumat ovat, heidän avautumistaan kuuntelisi mielummin.
Eivät hakeudu julkisuuteen tai eivät ole ainakaan Salkkareissa.
Heille kausi Love islandiin niin voisin katsoakin.
Ja ajatelkaa. Dahlia yrittää lirkutella lumikin äitipuolen tavoin Aaroa mutta sitten on samalla Gunnarin seksikumppani. 🤭
Onko Gunnarin näyttelijä lahtarisikana tuossa harvinaisen provosoivassa liiton mainoksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertooko "Nella" seksielämästään?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/91ad5667-c9a4-433d-9e7f-57233ce…
Itse katsoin vasta muutaman jakson. Kertoi lähinnä ettei pidä yhden illan jutuista johon syynä oli aikaisemmin mainittu epävarmuus kehonsa kanssa, vaikka ei varsinaisesti aiheesta puhunut sen takia.
https://www.seiska.fi/katso/salkkarit-tahti-avautuu-epavarmuudestaan-jo…
Vierailija kirjoitti:
Jep. Jotenkin aikakäsite on Salkkateissa absurdi.
Tiistain jakso oli hauska pitkästä aikaa, tuo Laiteloiden "tilanne".
Musta julkkikset on hyvä esimerkki, että vaikka ois miten täydellinen ei siltikään ole immuuni. Eli turha tavotella täydellisyyttä, kun sitä tuskin onkaan.