Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Ensi yönä julkaistaan jo ensimmäiset jaksot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistuuko Aki nyt kuitenkin sarjasta?
Ehkä lähtee Camillan luo. Palaa takaisib kuvauksiin, kun tanssit loppu.
Camillan? Eiks Cindyki ois koomassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa jo hiljaa!! Sekopäät
Sä olet samanlainen määräilijä kuin muutkin spekuloijat! Sä et tätä ketjua omista. 😡
Sinä raivohullu et senkään vertaa!🤣🤣🤣
Älä jaksa. Onneksi ainakin tunnistaa aina samaksi kirjoittelijan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistuuko Aki nyt kuitenkin sarjasta?
Ehkä lähtee Camillan luo. Palaa takaisib kuvauksiin, kun tanssit loppu.
Camillan? Eiks Cindyki ois koomassa.
Siis Cindyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa jo hiljaa!! Sekopäät
Sä olet samanlainen määräilijä kuin muutkin spekuloijat! Sä et tätä ketjua omista. 😡
Sinä raivohullu et senkään vertaa!🤣🤣🤣
Mä en olekaan määräillyt ketään!
Onko tämän nopeahkon huumekuvion pointti lopulta Akiin liittyvä? Aki lähtee vankilaan tai Aki karkaa hetkeksi ulkomaille? Ei välttämättä pakkoa poistua sarjasta. Se vankila voisi olla hyvin mahdollinen ja samalla rooli pienenisi kun ei olisi niin paljon kaikkea. Ehkä Aki säästää Henrikin ja väittää toimineensa yksin. Petrin kohtalosta en sitten tiedä. Näkyisikö samassa vankilassa, kuoleeko vai muu taustatarina.
Tuo skandaaliuutisii on yli 2,5v vanha trollaus. Niitä viestejä meinaan on ollut vanhoissa ketjuissa sivukaupalla. Terveisin kesällä kahlasin hiukan olemassa olevia vanhoja ketjuja läpi :D
Ismon osalta tulee olemaan raskaat viikot. Joonatan siis menettää työnsä katkeran Ismon takia ja Ismo ajautuu Lassen kanssa ilmiriitaan. Ja Ismo alkaa entistä enemmän angstaamaan, kun selviää useammankin tienneen suhteesta. Ainakin Gunnar, ehkä myös Kallen osuus? Kenties Haninkin kanssa menee riidoiksi. Mihin nämä päätyvät töihin?
Saadaankin sitten vihdoin nähdä se Anniina. Ja ylipäätänsä kuulla, onko hyvä näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skandaaliuutisii! Anniina on turha hahmo! Tulin kertoo heti ku kuulin. Hyh hyh!
Onko tämä Sagan fani? Oikeastaan kaikki kääntyy mun päässä aina häneen, koska aihiot ovat aina samat. Sori jos et ole mutta mun päässä on vain se mielikuva, kun myönsi trollaavansa jos jaksot ei miellytä.
Olen Kikkis-fani! 🥰
Mun mielestä toi ei enää mene läpi, että Seiska tai kukaan Maikkarilla ei tiedä paljastuksien jaosta.
Tulin puolustamaan hyvää ystävääni Saga-fania muutaman kuukauden tauon jälkeen. Hän on urhoollisesti taistellut sen ajan!
Vierailija kirjoitti:
Tulin puolustamaan hyvää ystävääni Saga-fania muutaman kuukauden tauon jälkeen. Hän on urhoollisesti taistellut sen ajan!
Taistellut mistä? Ei ole oikeaa tai väärää vastausta. Jatkuva jankkaus jostain tai sarjan haukkuminen on todella uuvuttavaa luettavaa.
Salkkarit sentään on jollain tasolla järkevä. Kaunareissa on neljäs Ridge ja neljäs Taylor. Ridgenkin nykyinen näyttelijä on 51-vuotias. Jos miettii että og-Ridgen näyttelijä on yli 70-vuotias. Näin varmaan hahmo nuorentunut, ehkä tehty kuolematon hahmo sarjaan, joka ikuisesti pysyy nuorempana hahmona. :D
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit sentään on jollain tasolla järkevä. Kaunareissa on neljäs Ridge ja neljäs Taylor. Ridgenkin nykyinen näyttelijä on 51-vuotias. Jos miettii että og-Ridgen näyttelijä on yli 70-vuotias. Näin varmaan hahmo nuorentunut, ehkä tehty kuolematon hahmo sarjaan, joka ikuisesti pysyy nuorempana hahmona. :D
Tämmönen ei varmastikaan menis Salkkareissa edes läpi faneille, vaikka kaikenlaista ns. paskaa siedetäänkin. Jos esimerkiksi Ismon, Karin, Akin ja Kallen näyttelijtä vain vaihdettaisi uusiin ja nuorempiin kerta toisensa jälkeen, kun eivät enää halua tai pysty olemaan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Aki saa nyt osallistua TTK:hon kun Kallelta se jossain vaiheessa kiellettiin?
Ei sitä kai kielletty mutta näyttelijä koko sen aikataulullisesti mahdottomaksi. Eikös Mikko Parikka ollut sarjassa kisaillessaan.
Haastattelu jonka minä olen nähnyt kertoi vain sen, että sitä ollaan yritetty mutta todettu mahdottomaksi yhdistää Salkkareita ja TTK:ta. Pete oli silloin myös vielä kaupunginvaltuustossa. Sehän on näyttelijän omasta aikataulusta kiinni ja siitä, mitä haluaa. Kyllä Petekin olisi ehkä voinut osallistua, mutta se olisi vienyt kaiken vapaa-ajan. Tyyliin kuvauksia, tanssisalia ja valtuustoa. Illalla voikin mennä suoraan nukkumaan ja aloittaa saman seuraavana päivänä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole ihan samanlaista jankkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole ihan samanlaista jankkausta.
En mä sitä kiellä etteikö tämä olisi jankkausta, mutta Kaunareissa on vähintään kaksi kertaa epäuskottavampaa. Hahmoilla on monia eri näyttelijöitä ja iät miten sattuu.
Skandaaliuutisii! Eva selvis siitä yliajosta ja on jo töissä sairaalassa! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Skandaaliuutisii! Skandaaliuutiset ovat palanneet. Tulin kertoo heti ku kuulin. Hyh hyh!