Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Tuure Taskinen nähty jonkun miesnäyttelijän ja Inga Sulinin kanssa. Varmaan Lars Ekholm?
Jonna Keskinen nähty nuorten aikuisten kanssa. Varmaan Siljan lapsia?
Ulkolavastetta ei näkynyt studion pihassa mutta Huvilakadun ulko-ovella kuvattiin. Varmasti purettu pois?
Sannamaija Pekkarinen nähty Sue Willbergin kanssa. Eksyykö Timo Jurkka paikalle?
En jaksa tätä paskaa sarjaa kun todellisuudessa kaikkea muuta 😖
Tämmöset kuvitteelliset jutut eivät ole edes hauskoja. Ihan turhaa spämmäystä ketjuun. Minulla on YouTubessa kanava, jossa on vanhoista Salkkareista. Pitäisiköhän minun poistaa ne sieltä, kun olen muutenkin ketjulaisten mielestä tyhmä. Mitä turhaa niitä säästellä muiden iloksi jos viestejäni uusista Salkkareista haukutaan kilpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöset kuvitteelliset jutut eivät ole edes hauskoja. Ihan turhaa spämmäystä ketjuun. Minulla on YouTubessa kanava, jossa on vanhoista Salkkareista. Pitäisiköhän minun poistaa ne sieltä, kun olen muutenkin ketjulaisten mielestä tyhmä. Mitä turhaa niitä säästellä muiden iloksi jos viestejäni uusista Salkkareista haukutaan kilpaa.
Joo ihan turhaa spämmäämistä, kun eivät ole edes totta. Lähinnä ärsyttää kuin herättää mitään positiivisia ajatuksia. Muutenkin tulee mielikuva, että se on se yksi ja sama henkilö. Sen takia en jaksa hänenkään suosikeista enää puhua. Jos pysyttäisi asialinjalla tilanne olisi toinen. Ei turhia spämmejä, joka päiväisiä lavastehaukuntoja, ne ei kuulu tänne.
Vanerisairaalan seiniä näkyi studion roskalavalla. Hip hip hurraa!
Vierailija kirjoitti:
Kohta 6:10 paljastaa vanhan Aaron aiheuttamat traumat https://youtu.be/qrFnytZwmOA
Laura oli paras.
Vierailija kirjoitti:
Saga on kyllä äärimmäisen tylsä hahmo.
Niin harvinaisen tylsä että olen katsonut joka päivä moneen kertaan sen kohtaukset. Evan kohtauksia ei jaksa kertaakaan. Ainakaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga on kyllä äärimmäisen tylsä hahmo.
Niin harvinaisen tylsä että olen katsonut joka päivä moneen kertaan sen kohtaukset. Evan kohtauksia ei jaksa kertaakaan. Ainakaan enää.
Sitten varmaan voit ymmärtää, miksi joku muu tykkää vaikka Kallesta.
Johanna Raunio ja Sami Sarjula olivat Snowteamin edessä. Oli hieno lokaatio ulko-ovesta.