Salatut elämät -spekulointiketju
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4950558/miks-salkkareissa-keskusteluket…
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59562)
Vierailija kirjoitti:
Rantabaarissa on paljon mielenkiintoisempaa ja laadukkaampaa kaikki. Imatra ja Ilari on niin ihania hahmoja 🥰
Mun mielestä RaBassa oli vähän tylsät ennakot tällä kertaa. Ja tässäkin sarjassa juoni on todella ennalta-arvattavaa. Mutta tykkään kyllä kesäisestä miljööstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Henu-Petteri sai sitä kokkelia? Eikö Petri hakenutkaan lastia myyntiin?
Aki vuokrasi sen varaston Petrille kamaa varten. Eikös Aki juuri sanonut tällä viikolla, että antavat Petrille aikaa pölyn laskeutua. Poliisi kun epäilemättä tehostaa valvontaa, koska tietää Helsinkiin tulleen ison lastin. Nyt Henrik vie siitä lastista ilmaiseksi.
Ok, kiitos!
Ei mitään. Tuohan oli alusta asti suunnitelma, että Aki antaa lainan ja tilan säilyttää. Ja sitten toi ratsia hidastaa myyntiä. Toki tässä Henrik vie varmasti ison summan välistä ja Petri ei saa hyviä rahoja, kun yksi käyttää omaa pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rantabaarissa on paljon mielenkiintoisempaa ja laadukkaampaa kaikki. Imatra ja Ilari on niin ihania hahmoja 🥰
Mun mielestä RaBassa oli vähän tylsät ennakot tällä kertaa. Ja tässäkin sarjassa juoni on todella ennalta-arvattavaa. Mutta tykkään kyllä kesäisestä miljööstä.
Sama. Jotenkin ei mitään tapahtunu. Paitsi muutamissa kohdissa. Salkkareissakin välillä näitä viikkoja, jossa vaan lätistään samaa turhaa. Rabassakin näköjään näitä hidastuskohtauksia ja musiikkeja soimassa. Saa tehtyä nopeesti ilman reploja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rantabaarin yhdetkään jaksot eivät ole niin tylsiä mitä Salkkarit olleet jo vuosia. Salkkareissa kun ei ole juuri muuta katseltavaa kuin Dahlian kohtaukset. Niin moni asia menee ärsytyskynnyksen yli. Muun muassa Evan ja Sallan naaman näkeminen saa painamaan raivolla skippausta.
Henun huumeaddiktiossa on ainoastaan yksi hyvä puoli; on pieni mahdollisuus, että joku perheenjäsenistä tulee auttamaan ja nähtäisiin Ekholmeja. Isä, äiti tai edes Karin.
Mutta silti todennäköisyys sukulaisvierailulle on hyvin pieni. Sitten kun Henrik käy pohjalla ja vetää överit, eiköhän auttajina ole vain Aki, Erika, Kristian tai ehkä Daniela.
Vierailija kirjoitti:
Henun huumeaddiktiossa on ainoastaan yksi hyvä puoli; on pieni mahdollisuus, että joku perheenjäsenistä tulee auttamaan ja nähtäisiin Ekholmeja. Isä, äiti tai edes Karin.
Mutta silti todennäköisyys sukulaisvierailulle on hyvin pieni. Sitten kun Henrik käy pohjalla ja vetää överit, eiköhän auttajina ole vain Aki, Erika, Kristian tai ehkä Daniela.
Roskasarjan tapaan. Karinin kolmas kerta ahtaassa vaatekomerossa 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rantabaarin yhdetkään jaksot eivät ole niin tylsiä mitä Salkkarit olleet jo vuosia. Salkkareissa kun ei ole juuri muuta katseltavaa kuin Dahlian kohtaukset. Niin moni asia menee ärsytyskynnyksen yli. Muun muassa Evan ja Sallan naaman näkeminen saa painamaan raivolla skippausta.
Minua Salkkareissa ei ärsytä kukaan. Rabassa sen sijaan on pari ärsyttävää hahmoa, Mimosa ja Friida. Katson silti molempia sarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mielipiteen vapaus. Näitäkin jaksoja katsoo Katsomosta puolet pienempi yleisö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mielipiteen vapaus. Näitäkin jaksoja katsoo Katsomosta puolet pienempi yleisö.
Laadun päälle ymmärtää pienempi yleisö. Suurta massaa ei haittaa ulkolavasteet eikä Sallan kailotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Jotenkin ei mitään tapahtunu. Paitsi muutamissa kohdissa. Salkkareissakin välillä näitä viikkoja, jossa vaan lätistään samaa turhaa. Rabassakin näköjään näitä hidastuskohtauksia ja musiikkeja soimassa. Saa tehtyä nopeesti ilman reploja.
Joo, ei oikein juonet edenneet näissä uusissa jaksoissa. Ensin vähän innostuin, kun Nooalla ja Atsolla tuntui olevan yhteistä historiaa ja skismaa, mutta sekin lässähti, kun Anssi riensi heti kertomaan kaikille kimppakämppään ja Alissa tokaisi: "mä tiesin jo." Kaipaisin enemmän jännitystä ja mysteeriä. Kristakin voisi jo herätä koomasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua Salkkareissa ei ärsytä kukaan. Rabassa sen sijaan on pari ärsyttävää hahmoa, Mimosa ja Friida. Katson silti molempia sarjoja.
Se on jännä miten voi olla näin eri tavalla. Minua ärsyttää Salkkareissa lähes kaikki ja Rantabaarissa ei juuri kukaan. Ulkolavaste ja muutenkin huonommat lavasteet on yksi ärsytyksen aiheuttaja myös. Jos vertaan Trissaan jossa on oikea terassi. Se on vain niin hieno miten toimivat lavasteen kanssa yhteen. Amandassa ei ole mitään pihaa ollut 10 vuoteen käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Lasse ei tiedä...
...että Joannalla ja Henrikillä on suhde.
...että Joanna on raskaana ja isä Henrik.
...että Joanna ei tehnytkään aikoinaan aborttia, vaan antoi lapsen adoptioon.
...että Joanna on Miran äiti.
...että Joanna kävi kostoretkellä Jyväskylässä tapaamassa raiskaajaansa Vesaa.
...että Mira meni psykoosiin ja joutui hoitolaitokseen, koska hänelle selvisi isänsä olevan raiskaaja ja Joanna kohteli kohteli tytärtään kuin ilmaa.
Eikö Lasse tietoon mennyt että Joanna on Miran äiti? Luulisi että Nella olisi tuollaisen kertonut. Muutenkin hieman hassua, että Lasse ja Joanna eivät ole törmänneet missään, edes Pihlajakadun porraskäytävässä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on jäänyt vähän epäselväksi mikä on Karinin sukulaisuussuhde Henrikiin ja Erikaan? Heidän tätinsä? Vai isoäitinsä? Onko Karinin mies se Ekholmien iso bisnespamppu? Vai Henrikin isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on jäänyt vähän epäselväksi mikä on Karinin sukulaisuussuhde Henrikiin ja Erikaan? Heidän tätinsä? Vai isoäitinsä? Onko Karinin mies se Ekholmien iso bisnespamppu? Vai Henrikin isä?
Karin on Henrikin ja Erikan kummitäti. Henrikin ja Erikan setä on Karinin edesmennyt aviomies Erik.
4607. Ja minusta näkee sen 20.6.2024. Jakso ei liity Henrikiin. Jakso liittyy Nellaan. Eva huomaa kaupalla kauhukseen kuinka rakastuneena Nella katsoo Kristiania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjakin tuntuu sotkeneen nämä sukulaissuhteet moneen kertaan. Eikö alussakin sekoitettu Gyllendorfit Ekholmeihin? Markus oli pomon veljenpoika ja nyttemmin Erika oli Karinin veljentytär? Karinhan ei ole mitään sukua Ekholmeille, mutta Henrikin kummitäti on. Hänen kuollut miehensä Erik on Larsin elin Erikan ja Henrikin isän veli.
Vierailija kirjoitti:
4607. Ja minusta näkee sen 20.6.2024. Jakso ei liity Henrikiin. Jakso liittyy Nellaan. Eva huomaa kaupalla kauhukseen kuinka rakastuneena Nella katsoo Kristiania.
Nämä liittyy tähän https://im.mtvuutiset.fi/image/8956586/landscape16_9/1024/576/16891adb1… kiusaantuu joutuessaan läheisiin tekemisiin Kristianin kanssa.
Seiska: Eva alkaa kauhukseen ymmärtää, että hänen tyttärellään on yhä tunteita Kristiania kohtaan.
Minä ostan Lammasniemen kelluvan huvilan kun surkean päivittäissarjan budjetti eri riitä edes jäljitelmään minun kartanostani 😡
T. Dahlia Mustavaara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä miten voi olla näin eri tavalla. Minua ärsyttää Salkkareissa lähes kaikki ja Rantabaarissa ei juuri kukaan. Ulkolavaste ja muutenkin huonommat lavasteet on yksi ärsytyksen aiheuttaja myös. Jos vertaan Trissaan jossa on oikea terassi. Se on vain niin hieno miten toimivat lavasteen kanssa yhteen. Amandassa ei ole mitään pihaa ollut 10 vuoteen käytössä.
Se lienee kaikille selvää, että Rantabaarin kuvauslokaatiot on paljon monipuilisemmat ja raikkaammat. Tulee aidompi fiilis tapahtumista.
Hahmoista taas voisi olettaa, että nuoria katsojia ei ärsytä kukaan Raban hahmoista, koska he ovat omanikäisiä? Itse olen syntynyt kasarilla ja kyllä mä huomaan, että korviini sattuu sellainen tyhjänpäiväinen nauru ja humalainen kikatus (+huonot alapäävitsit). En oikein tykkää näistä pinnallisista ja rahanahneista juonittelijiista. Alissa, Friida ja Mimosa ovat vähiten lemppareita.
Aiemmilla kausilla ärsytti ne Järviahon viinaanmenevät sisarukset, mutta niistäkin opin pitämään kauden edetessä (heistä paljastui inhimillisiä puolia).
Alissasta pidin Raban ekoilla kausilla (oli empaattisempi), mutta viime ja tällä kaudella on taantunut takaisin Salkkareista tutuksi itsekeskeiseksi teini-Alissaksi.
Ei tämä "inhoni" kuitenkaan kohdistu hahmojen iästä, koska tykkään kyllä kaikista muista Rantabaarin hahmoista. Sellaiset juonittelijat ja tyhjännaurajat vaan ärsyttää välillä.
Ok, kiitos!