Orpo mokasi, tilanne jatkuu rajoilla ennallaan. Onko pääministeri kyvytön hoitamaan tehtäviään?
Jo tiedotustilaisuudessa todettiin, että tämä niin sanottu ilmiö eli organisoitu *********** lähettäminen Suomeen "on laajenemassa pohjoiseen".
Ja kas kummaa, Venäjällä ilmeisesti osataan katsoa karttaa. Vähemmän yllättäen itänaapurissa löydettiin ne rajanylityspaikat, joita 18. marraskuuta voimaan tuleva rajanylityspaikkojen sulkeminen ei koske.
Tuskin oli pääministeri Orpo ehtinyt tiedotustilaisuudesta poistua, kun Yle uutisoi, että auki pysyvälle Vartiuksen raja-asemalle on saapunut ensimmäinen joukko polkupyörillä liikkuvia ***********.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-suomi-pyysi-kremlia-kilti…
Kommentit (495)
Ei sen raja-aidan paljoa tarvitse maksaa. Voidaan tehdä niin, että raja-aitaa tulevat rakentamaan 10 000 työtöntä "vapaaehtoista" perussuomalaisia äänestänyttä. Näin, ongelma ratkaistu.
Taitaa trolloja, tolloja ja muita putlerin kavereita harmittaa, kun meni rajat etelästä kiinni ja siten tuokin epäonnistuneen rappeutuneen valtion painostuskeino sitten pieleen.
Mihin Purra on kadonnut ja miksei sano mitään?
Miks pokkuroidaan ja niiaillaan muille, voi voi kun eihän me nyt voida... Ja Suomen omille kansalaisille ollaan niin ankaria.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa trolloja, tolloja ja muita putlerin kavereita harmittaa, kun meni rajat etelästä kiinni ja siten tuokin epäonnistuneen rappeutuneen valtion painostuskeino sitten pieleen.
Kyllä harmittaa, ihan kympillä. Siksi juonkin tässä toista litran lekaa Tatjanan minulle kiikuttamaa votkulia.
t putte-trolli
Tänä vuonna lokakuun loppuun mennessä Suomessa on jätetty yhteensä 3500 tp hakemusta. Itärajalle on tullut syyskuusta lähtien noin 280 paikanhakijaa, kertoi rajavartiolaitoksen apulaispäällikkö Markku Hassinen tiedotustilaisuudessa torstaina.
Sisäministeri Mari Rantanen (ps) sanoi tiedotustilaisuudessa, että tulijoiden määrä ei ole olennainen.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009994995.html?utm_medium=promobox…
Ahaa,3500 hakijaa on persuille OK. Ihan olisin kuvitellut jotain aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viroon yritti 8 somaali ja palautti samatien takaisin!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009996944.html?utm_medium=promobox&u…
Miksi Suomi ei tee samaa? Koskeeko Suomea erilaiset kansainväliset lait?
Virossa ei mietitä mitä vennää ajattelee nyt jos tehään sitä tai tätä. Suomen toimet ei ole vielä ajattelultaan itsenäisen valtion toimia.
Virossa ei ole PS:ää jotka haluaa näitä sekasortoisia tilanteita. Kumma kyllä, tämä invaasio osui juuri tähän kun PS kannatus on laskussa, saavat nyt esittää pelastajaa.
Ei se kumma ole vaan todennäköistä. Kun meillä on heikko persuhallitus, Putin tekee pahoja (2015-2017 ja nyt). Kun meillä on nopeasti reagoiva, tiukka ja osaava hallitus (2019-2023), Putin tyytyy uhkailemaan, jolloin hallitus vie meidät vilauksessa NATOon ja tilaa uudet hävittäjät.
Teoistaan te heidät tunnette. PS soittaa suuta ja toimii venäjämielisesti, Viisikko turvasi Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin Purra on kadonnut ja miksei sano mitään?
Se sai hermoromahduksen suorassa tv-lähetyksessä kyselytunnilla.
Kaikki nauraa venäjämielisille. Mitä spedejä.
Eikös Orpo sanonut tiedotustilaisuudessa, että jos tilanne jatkuu, niin on mahdollisuus reagoida nopeasti. Ymmärsin niin, että loputkin rajanylityspaikat voitaisiin sulkea. Ihmetyttää miksei niin tehty heti. On typeryyttä odottaa venäjän toiminnan jatkoa, kun tietää millaisia umpikieroja sekopäitä siellä on. Nyt rajat kiinni, Hki-Vantaata lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen raja-aidan paljoa tarvitse maksaa. Voidaan tehdä niin, että raja-aitaa tulevat rakentamaan 10 000 työtöntä "vapaaehtoista" perussuomalaisia äänestänyttä. Näin, ongelma ratkaistu.
Niillä lienee lapiotyöpätevyys mutta kunto ei kestä. Siellä jäätyy maa jo.
Lähikuppilassa niitä istui työttöminä kiroilemassa, "Kun ei tyämiästä arrrvoshteta ja heti saapi kennn kää kun pik hik kasen kännisä konetta ajjaa perrrrke le. Hik"
Vierailija kirjoitti:
Eikös Orpo sanonut tiedotustilaisuudessa, että jos tilanne jatkuu, niin on mahdollisuus reagoida nopeasti. Ymmärsin niin, että loputkin rajanylityspaikat voitaisiin sulkea. Ihmetyttää miksei niin tehty heti. On typeryyttä odottaa venäjän toiminnan jatkoa, kun tietää millaisia umpikieroja sekopäitä siellä on. Nyt rajat kiinni, Hki-Vantaata lukuunottamatta.
Ei ole vielä tarpeen: kannattaisi nyt uskoa, että kyllä ne hallituksessa jotain tietää. Ainakin enemmän kuin vauvapalstan mestarit.
Orpo käynyt kysymässä EK:sta, kuinka paljon halpatyövoimaa tarvitaan ja toimii saamiensa lukujen pohjalta. Muutenhan raja olisi suljettu heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä harmittaa, ihan kympillä. Siksi juonkin tässä toista litran lekaa Tatjanan minulle kiikuttamaa votkulia.
t putte-trolli
Kappas vaan, minä juon taasen sakea, mutta minä olenkin japsitrolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t putte-trolli
ehkä putte-trollikin vielä saa rauhan, vaikka päästä ottaakin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt matkustajasatamia kiinni pistäkö. Pikkujouluaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t putte-trolli
Kappas vaan, minä juon taasen sakea, mutta minä olenkin japsitrolli.
No hyvin sä suomee suollat kuiteski. Paremmin kun minä, vois joku heittää...
kunhan kaikki raja-asemat on suljettu, venäläiset uhriutuvat oikein kympillä siitä, miten eivät pääse enää loma-asuntoihinsa Suomessa. Eli Suomi on taas sitten syyllinen heidän omaisuutensa haltuunottoon de facto, ja sittenhän ne tulee tänne puolustamaan taas omiaan. Ei hyvän tähden, nuo pitäisi saada kokonaan ulos Suomesta.
Persut pitää rajaa auki. Ilmeisesti et ymmärrä, että puhumalla ei rajaa suljeta. PS on kaksoisviestijä: telkussa yhtä, riviäänestäjille toista. Tollopuolue.
Mutta kiva oli kyselytunnilla kuulla, miten hallituspuolueet kehuivat Marinin hallituksen tekemää rajavartiolakia.