Seurustelukumppanin outo reaktio!
Hän on valitellut omaa oloaan kun päivällä soittelimme. Laitan illalla viestiä ja kysyn vointia. Ei vastausta. Hän varmaan nukkuu. Seuraavana aamuna ei kuulu mitään. Laitan viestiä puolen päivän jälkeen,onko kaikki ok. Mies ei ole vielä lukenut eilen lähettämääni viestiä. Menee tunti, ei kuulu mitään. Oikeasti huolestun. Soitan miehelle, hän ei vastaa. Menee pari tuntia ja mies vastaa että kaikki on ok, on vaan ollut tosi väsynyt. Vastasin että hyvä juttu, koska huolestuin. Tämän jälkeen miehestä ei kuulu mitään. Seuraavana päivänä hän soittaa illalla lyhyen puhelun, mies vaikuttaa vähän oudolta.
Myöhemmin hän kertoo ärsyyntyneensä siitä että kyselen vointia ja huolestun koska hän kyllä pärjää. Sen takia hän vältteli minua eikä halunnut jutella.
Ööö siis mitä, voisiko joku auttaa selittämään tätä reaktiota? Asumme kauempana toisistamme, hän valittaa vointia, kyselen oloa, huolestun kun hänestä ei kuulu mitään ja saan "huudot" siitä. En ymmärrä.
Kommentit (47)
No mulla on melko oudosti viestivä miesystävä, mutta kyllä hänkin sentään kysymyksiin vastaa.
muuten ei koe viestittelyä tarpeelliseksi ja lähinnä vetäytyy sairaana.
Melko epäilyttävää kyllä.
Av:n parisuhteet ovat surkeita. Ketjun jälkeen vielä surkeampia tai jo taputeltuja.
Hulluilla on halvat huvit, täällä ne on ilmaisia.
Kuinka huomio, jos sinä olet sairaana?
No mä itse olen tollainen, että voinnin kysely ärsyttää ja haluan ottaa etäisyyttä sellaista harrastaviin ihmisiin. En tietty huuda kenellekään. Sanon vain että sellainen ärsyttää. Tuosta syystä en halua seurustella, koska sitten olisi joku todennäköisesti kyselemässä. Mulla on taipumusta masentuneisuuteen ja silloin haluan eristäytyä ihmisistä enkä halua huomiota. Paradoksaalisesti se aiheuttaa niitä kyselyjä sitten.
Vierailija kirjoitti:
No itse olen pärjännyt yksin siitä lähtien kun 20v sitten lähdin äidin helmoista. Ja oikeastaan jo ennen sitä.
On oikeasti vaikea ymmärtää että joku huolestuu jos ei heti (samana päivänä/ seuraavana päivänä) saa vastausta jos olen kuitenkin jo kertonut olevani väsynyt/ kipeä tms. Ja kyllä se oikeasti myös ärsyttää jos vaikka nukkunut 12-20h ja herää siihen että on oikeasti monta kertaa yritetty tavoittaa. Joku rauha kiitos. Haluan levätä ilman huonoa omaatuntoa.
No tämä, on mennyt naurettavaksi kun puhelimen ansiosta luullaan että on joku hätä 😂
Vetää kalsarikännejä itsekseen ja yrittää sitä peitellä.