Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppanin outo reaktio!

Vierailija
16.11.2023 |

Hän on valitellut omaa oloaan kun päivällä soittelimme. Laitan illalla viestiä ja kysyn vointia. Ei vastausta. Hän varmaan nukkuu. Seuraavana aamuna ei kuulu mitään. Laitan viestiä puolen päivän jälkeen,onko kaikki ok. Mies ei ole vielä lukenut eilen lähettämääni viestiä. Menee tunti, ei kuulu mitään. Oikeasti huolestun. Soitan miehelle, hän ei vastaa. Menee pari tuntia ja mies vastaa että kaikki on ok, on vaan ollut tosi väsynyt. Vastasin että hyvä juttu, koska huolestuin. Tämän jälkeen miehestä ei kuulu mitään. Seuraavana päivänä hän soittaa illalla lyhyen puhelun, mies vaikuttaa vähän oudolta.

Myöhemmin hän kertoo ärsyyntyneensä siitä että kyselen vointia ja huolestun koska hän kyllä pärjää. Sen takia hän vältteli minua eikä halunnut jutella.

Ööö siis mitä, voisiko joku auttaa selittämään tätä reaktiota? Asumme kauempana toisistamme, hän valittaa vointia, kyselen oloa, huolestun kun hänestä ei kuulu mitään ja saan "huudot" siitä. En ymmärrä. 

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut? 

2/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ottaa etäisyyttä. 

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, ei ehkä ole enää kiinnostunut sinusta, mutta koska miehillä harvemmin on selkärankaa sanoa sitä suoraan, aloittavat tällaisen venkoilun. Kylmää kyytiä tai on-offailua luvassa niin kauan, että ymmärrät itse jättää mokoman lapasen.

JSSAP.

Vierailija
4/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksaisi tuollaista hössötystä ellei ole kyseessä joku oikeasti vakava sairaus, onnettomuus tms. Toistuva voinnin kysely olisi todella ärsyttävää.

Vierailija
5/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen pärjännyt yksin siitä lähtien kun 20v sitten lähdin äidin helmoista. Ja oikeastaan jo ennen sitä.

On oikeasti vaikea ymmärtää että joku huolestuu jos ei heti (samana päivänä/ seuraavana päivänä) saa vastausta jos olen kuitenkin jo kertonut olevani väsynyt/ kipeä tms. Ja kyllä se oikeasti myös ärsyttää jos vaikka nukkunut 12-20h ja herää siihen että on oikeasti monta kertaa yritetty tavoittaa. Joku rauha kiitos. Haluan levätä ilman huonoa omaatuntoa.

Vierailija
6/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tuollainen jatkuva nalkutuksenomainen voinnin kysely on ärsyttävää, mikäli todella on kipeä ja tahtoo vain levätä.

Vierailija
7/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen pärjännyt yksin siitä lähtien kun 20v sitten lähdin äidin helmoista. Ja oikeastaan jo ennen sitä.

On oikeasti vaikea ymmärtää että joku huolestuu jos ei heti (samana päivänä/ seuraavana päivänä) saa vastausta jos olen kuitenkin jo kertonut olevani väsynyt/ kipeä tms. Ja kyllä se oikeasti myös ärsyttää jos vaikka nukkunut 12-20h ja herää siihen että on oikeasti monta kertaa yritetty tavoittaa. Joku rauha kiitos. Haluan levätä ilman huonoa omaatuntoa.

Kaikki aikuiset pärjäävät yksin. Sinä olet tehnyt siitä jonkun identiteettisi rakennuspalikan, eikä se ole hyvä juttu parisuhdetta ajatellen. 

Vierailija
8/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, ette sovi yhteen. Tai siis jatka, jos koet, että haluat elämääsi ihmisen, joka on tähän ketjuun vastanneiden kaltainen, että ärsyyntyy tapahtuneesta. 

Vierailija
9/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nainen kiikarissa, ei ole enää kiinnostunut sinusta. Näin se alkaa.

Vierailija
10/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen luuseri olla ja katsele vähän tasokkaampaa seuraa.

Vierailija
11/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sen pitäisi tuntua mukavalta, kun kumppani pitää huolta. Joko on jotain ongelmia tunne-elämän kanssa tai sitten kiinnostus on loppumassa.

Vierailija
12/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on lapsellista käytöstä pojalta, paljon ikää?

M50

Vierailija
13/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööööööööö....

Vierailija
14/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ööööööööööööö........

Vierailija
15/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M50

Kyseessä on ihan aikuinen keski-ikäinen mies.. Ap

Vierailija
16/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keneltäkään kannata kysellä mitään. Eikä kannata vastatakaan, koska vastaus on väärä.

Selvästi ette sovi toisillenne.

Vierailija
17/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti. Käyttäytyvät juuri noin ja ärtymys on yleistä.

Vierailija
18/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Kyseessä on ihan aikuinen keski-ikäinen mies.. Ap

no sitten vielä pahempi, jätä se sika

Vierailija
19/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi nyt outoa, jos ei vaivaudu seurustelukumppanille laittamaan edes lyhyttä viestiä, jossa kertoo olevansa ok. On ihan ymmärrettävää huolestua, jos joku valittaa vointiaan ja sitten ei saa mitään vastausta päivään. Se on sitten eri asia, jos kumppani häiriköi ja soittelee koko ajan ja hössöttää, mutta tässä ei nyt ollut ap.n tekstin mukaan kyse siitä.

Vierailija
20/47 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä laitat illalla viestin, seuraavana päivänä toisen ja myöhemmin soitat kun alat miettiä onko kaikki ok niin ihan normia. Ei tuo häirintää ole mielestäni vaan ihan normaalia toisesta välittämistä. Jos mies ärsyyntyy tuosta ja kokee ettei tarvi piitata niin ehkä ei parisuhde sille sovi, tai ainakin kumppanin pitää olla hyvin samanlainen luonteeltaan. Ymmärrän jos olisit jatkuvasti pommittanut viesteillä ja soitoilla. Onko se mies muuten minkälainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme