Maa han muut tajat muuttavat kiihtyvällä tahdilla Helsinkiin Kasvuun liittyviä kipuja tulee, varoittaa tutkija
Vieraskielisten määrä 20-kertaistui Suomessa vuosina 19902022.
https://www.hs.fi/talous/art-2000009964145.html
Tosi fantsua hei, onnea Helsinki <3
Kommentit (13)
Joo. Kohta saa Helsingistä asuntoja ilmaiseksi.
Joo, ei tarvita niitä kipuja tänne yhtään enempää. Täällä kärsii oma väki jo ihan tarpeeksi.
Onneksi tänne ouluunki on tullut runsaasti tummia miehiä, saisipa niitä tulla lissääkin.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Olen alkanut katsella muuttoa muualle. Tykkään Helsingistä mutta haluan asua suomalaisten keskellä mieluummin.
Ei me haluta teitä tänne maalle. Saisi Uusimaa mennä sulkuun kuten korona aikaan.
Helsingissä tökkii mielestäni enemmän kaupungin rakennuspolitiikka. Ja asumisen hinta. Sen takia suunnittelen muuttavani pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää. Olen alkanut katsella muuttoa muualle. Tykkään Helsingistä mutta haluan asua suomalaisten keskellä mieluummin.
Ei me haluta teitä tänne maalle. Saisi Uusimaa mennä sulkuun kuten korona aikaan.
En mä ole sinne jorpakkoon tulossakaan. Ole huoleti.
Vierailija kirjoitti:
Nauttikaa nyt siitä unelmasta.
Ai jonkun toisen unelmasta? En helevetissä. Suksikoot muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole sinne jorpakkoon tulossakaan. Ole huoleti.
Ymmärrätkö, mitä sana jorpakko tarkoittaa? Viestissäsi ei ole mitään järkeä.
Eihän siitä kauaa ole kun HS julisti miten vä__ estö___nvaihto on ää ___ ri oikeistolainen sa___la :__liitto teoria?
Kenen rahoilla ne muuttaa? Työpaikkoja ei ole suomalaisillekaan.
Tutkija ei kuitenkaan kertonut että kehen nämä kivut kohdistuu. Tuskin opportunistisiin nomadeihin.