Ihmisillä tällä palstalla on outo käsitys rakkaudesta
Kun tällä palstalla keskustellaan esim parisuhteista tai tiesmistä muista "rakkaussuhteista". Niissä aina toivotaan että sinua rakastava kumppani tekisi sitäsuntätä, kuten esim olisi kiinnostunut sinusta, kyselisi sinulta asioitasi, ja blaa blaa blaa.
Mutta tässä teille tiedoksi: ei Jeesus Kristus ole tippaakaan kiinnostunut siitä mitä työksesi teet, minkälaisia kavereita sinulla on, mitä tykkäät harrastaa, missä olet matkustellut, mitä olet elämälläsi tehnyt, minkälainen perhe sinulla on,... mutta silti Jeesus Kristus rakastaa sinua ihan koko sydämestään.
Miksi vaatisit yhdeltäkään ihmiseltä jotain "muunlaista rakkautta" kuin miten Jeesus sinua rakastaa? Ei ole olemassakaan mitään "muunlaista rakkautta"! Jos se on muunlaista rakkautta kuin Jeesuksen rakkautta, niin: SE EI OLE RAKKAUTTA ENSINKÄÄN. Te tällä palstalla vaaditte kumppaneiltanne jotain ihan muuta kuin rakkautta. Lakatkaa puhumasta rakkaudesta, jos ei Jeesuksen rakkaus teille kelpaa. Mikään muu ei ole rakkautta.
T. Humanoidi jeesustelija
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Palstalaiset rakkaus on hyväksikäyttöä, manipulointia ja kontrollointia.
Ei toisen hyväksymistä ja kuuntelemista sellaisena kuin hän on.
Kumpa joskus vielä törmäisin mieheen joka hyväksyy minut tällaisena kuin olen. Minä hyväksyn hänet (kun ei manipuloi, hyväksikäytä ja kontrolloi) omana itsenään.
Viimeusin suhde päättyi kun en suostunut käveleväksi pankiksi. Kun pankin päällä istun (miehen mukaan).
Minä tavallaan rakastan myös muiden ihmisten kakkakohtelijoita. Tai ainakin yritän rakastaa, välittää, kuten yritän välittää kaikista ihmisistä. Mutta se välittäminen täytyy tehdä turvallisen välimatkan päästä jotta he eivät voi kakkakohdella minua. Joten tuo kakkakohtelijoista välittäminen on melkomoisen turhaa välittämistä kun ei heidän kanssaan voi olla missään tekemisisissä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla naisten mielestä se on rakkautta vasta kun pääsee käyttämään miestä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen
Tässä keskustelussa jotkut sekoittavat keskenään parisuhteen ja prostituution. Prostituutiossa mies saa naiselta seksiä, nainen saa mieheltä rahaa. Se ei ole ihmissuhde vaan bisnessuhde, asiakas-kauppias-suhde, pelkkää bisnespeliä. Kuten jos mies menee kauppaan ja ostaa maitoa, niin mies saa maitoa, kauppias saa rahaa. Tasan sama juttu kuin prostituutio. Asiakas ostaa tuotteen tai palvelun kauppiaalta.
Minulla ainakaan ei ole kovin paljon tunteita pelissä mukana kun maitoa ostan. Maitokauppiaan tunteista en tiedä mitään.
En myöskään tiedä mitään tunteista jotka ovat pelissä mukana kun harrastetaan prostituutiobisnestä. Ehkä siinä jotain tunteita on, mutta tuskinpa rakkautta.
Ja ei: minulla ei ole parisuhdetta maitokauppiaan kanssa. Minä vain ostan häneltä maitoa, välillämme ei ole mitään henkilökohtaista. Toivottavasti hän ei kuvittele että meidän välillämme olisi paljonkin jotain, toivottavasti hän ei minuun liittyen päänsä sisällä pyörittele jotain parisuhdekiemuroita.
Hyi. Sinä olet ällöttävä. Kirjoitat muiden ihmisten käyttämisestä. Joku raja pervoudellakin pitäisi olla.