Ketä kaksplussalaisia paikalla??
Mä ainakin, muita??
Kommentit (19)
Vierailija:
Mä ainakin, muita??
Tulin poikkeen, mut tais olla virheliike! Aivan kamalaa tekstiä tuolla yhdessä ketjussa, missä plussalaisia haukuttiin. En jaksa tollasten pentujen juttuja lukea..
Kävin plussalla, mutta siellä ei näkynyt ketään. Sivut toimi ainakin mulla moitteettomasti.
hauku toisia hiekkapilluisiksi huoriksi.. on parempiakin tapoja ilmaista asiansa!! Joita AIKUISET käyttävät..
Vierailija:
hauku toisia hiekkapilluisiksi huoriksi.. on parempiakin tapoja ilmaista asiansa!! Joita AIKUISET käyttävät..
Eikä tää inho koske toki kaikkia teitä vauvalaisia, on vaan muutama inhottava palstalainen täällä kaiketi..
*pehmeäpupu*
Joo ei kaikki varmasti noin rumasanaisia pölvästejä olekaan..
Hämmästyin vaan kovin sitä kielenkäyttöä siellä toisessa ketjussa.. Tais olla jollain paljon purkamatonta raivoa!!
Vetäkää puput ja muut jyrsijät kunnon setti, että voin huomenna linkittää nämä kaikki av:n legendaarisimpiin otsikon " Onneksi kaksplussalta käydään opettamassa meille miten olla rakentava ja ystävällinen" -alle. Ai niin, ja pitää muista että tarjolla on myös oppitunti siitä kuinka ei pidä yleistää, se kun on niin ikävää.
En väitä että plussalla kaikki olisivat ihania toisilleen ja osaisivat käyttäytyä asiallisesti.. Siellä vaan sensuuri puuttuu tuollaiseen kielenkäyttöön.. luojan kiitos! Mutta kyllä siellä ihan samalla tavalla ilkeitä ollaan, niinkuin missä tahansa muualla..
Sinä se taidat olla oikein innoissasi tästä asiasta.. Pieni on elämä..
Pata kattilaa soimaa. Ja täällä aloittelette jos ties kuinka monennetta kierrosta.
Vierailija:
Sinä se taidat olla oikein innoissasi tästä asiasta.. Pieni on elämä..
ihanaa kun olet noin fiksu ja sivistynyt ihminen.. osaat oikein yhden sananparren.. kuule voimahalit sulle! Olet IHQ! Minä saan jatkaa keskustelua niin kauan kuin haluan.. vaikka yksikseni. :)
sama täällä, mä pääsen kirjautumaan, ja lukemaa viestejä, joista viimeiset on eilen illalta, mutta viestejä ei pysty laittamaan.
*pehmeäpupu*