Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmän "Suomalainen menestysresepti" uusi kausi alkaa kohta - vieläkö ostat viime kauden tuotteita?

Vierailija
16.11.2023 |

Itse kokeilin muutamia tuotetta mutta siihen se jäi. Mattila Brosin Chopped Pork oli kyllä hyvää mutta hinta liian kova annoksen kokoon nähden.

Kommentit (709)

Vierailija
41/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli viime viikolla luotu toinenkin ketju, jossa oli pari, kolme sivua keskustelua tämän kauden tuotteista ja jaksojen tapahtumista. Se oli vielä aamupäivällä aktiivinen. Nyt kun päivitin ketjun, niin se olikin poistettu 😳 Aiemmillakin kausilla tähän ohjelmaan liittyviä ketjuja on poistettu. Luulisi, että olisi ohjelman tuotannolle ja tuotevalmistajille hyvä asia, että tuotteista puhutaan! Siksi ihmetyttää poisto.

Onneksi löytyi toinenkin ketju. Toivotaan, että tämä edes pysyy.

Vierailija
42/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton bulguuri piirakan rinnalle vois kehitellä Scotch Egg tyylist ratkasuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia aikaisempien kausien tuotteita olen ostanut enkä ole niistä pitänyt. Vain falleroita olen ostanut useamman kerran, mutta nekin maistuu liian suolaisilta.

Vierailija
44/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun ylimielinen Hra Sukula ja se toinen ylimielinen mies poistuu niin voin katsoa. Ei vaan kestä katsoa, adios! 

Vierailija
45/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onx täs viel toinen Semi Finaali, ennen varsinaist finaalii?

Kahdessa ekassa jaksossa valitaan semifinalistit. Eli muistaakseni 5 tuotetta pääsee jatkoon per jakso. Kolmannessa jaksossa kymmenestä (?) semifinalistista valitaan 6 finalistituotetta. Eli ne 6, joiden kanssa jatketaan kauden loppuun ja jotka kaikki pääsevät s-kauppojen hyllylle.

Vierailija
46/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härmeksin suosio oli kyl hämmentävää. Lidlin pakaste altaast löytyyy vastaavii tuotteit ihan liukuhihna tasol.

Vierailija
47/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun ylimielinen Hra Sukula ja se toinen ylimielinen mies poistuu niin voin katsoa. Ei vaan kestä katsoa, adios! 

Jukka Kurttila on hot 🔥 Sukulasta en välitä.

Vierailija
48/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ois kiva, jos uudet yrittäjät pääsis jatkoon. Nythän siellä on kaksi edellisillä kausilla ollutta 

Vierailija
49/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kape Aihisen vispilä jauheliha on parasta. Miten tietää ettei ihminen tiedä mitään ruuanlaitosta tai elintarvikkeista?

Vierailija
50/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härmeksin suosio oli kyl hämmentävää. Lidlin pakaste altaast löytyyy vastaavii tuotteit ihan liukuhihna tasol.

Mikä Härmex oli? Se härkäpavusta tehty näkkäri/taco, joka on veneen mallinen? 

Itse oon ostanut joskus Porvoosta vähän samannäköisiä pitkulaisia, henkäyksenohuita ruisveneitä, jotka toimii samaan tarkoitukseen. 

Vierailija
51/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl Roy pitää täs kohtaa kärkisijaa ku semifinaaleihi lähetää.

Vierailija
52/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl Roy pitää täs kohtaa kärkisijaa ku semifinaaleihi lähetää.

Itse en tykkää jauhetusta/muusatusta kalasta. Jotenkin epäkunnioittavaa hienoa raaka-ainetta kohtaan. T. Kalastajan lapsi

Vierailija
53/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Härmex oli? Se härkäpavusta tehty näkkäri/taco, joka on veneen mallinen? 

Itse oon ostanut joskus Porvoosta vähän samannäköisiä pitkulaisia, henkäyksenohuita ruisveneitä, jotka toimii samaan tarkoitukseen. 

Joo jep just se. Veneen mallisuus ei kyl yksistään riitä finaaliin asti.

Vierailija
54/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kalamakkaran tuotenimi oli? Meni ohi. Ei kai vaan kala + makkara = Kakkara?

Vierailija
55/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurttila on oikeassa, mäski ei sanana houkuttele ostajia.

Vierailija
56/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kerrottu perusteluja sille miksi tämä vähemmän kehuttu bulgurpiirakka pääsi jatkoon? Toisen kuoren ja täytteen ulkonäköä kehuttiin paremmaksi ja sanottiin, että ovat muuten lähes identtiset. Silti tämä toinen, vähemmän kehuja saanut, valittiin jatkoon.

Vierailija
57/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs veikkaatte onkohan Jykä ja Katariina harrastanu vaaka-mamboo.

Vierailija
58/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa näytetty nekin tuotteet, joita tuomarit (Sukula varsinkin) kritisoi aika kovasanaisesti. Olis kiinnostanut juuri ne 😄 

Vierailija
59/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen tuorepuuron idea oli? Maistuu taikinalle tai jälkiruokaleivoksille?

Ja sitten tuosta kondiittorin pakastekeksitaikinasta: Eikös valmiskeksitaikinoitakin ole jo kaupoissa? Ainakin Danerollersilta löytyy kolmekin keksimakua. Lidäksi Prismassa myydään Cookie Dough -merkkistä pikkuleipätaikinapötköä.

Vierailija
60/709 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli viime viikolla luotu toinenkin ketju, jossa oli pari, kolme sivua keskustelua tämän kauden tuotteista ja jaksojen tapahtumista. Se oli vielä aamupäivällä aktiivinen. Nyt kun päivitin ketjun, niin se olikin poistettu 😳 Aiemmillakin kausilla tähän ohjelmaan liittyviä ketjuja on poistettu. Luulisi, että olisi ohjelman tuotannolle ja tuotevalmistajille hyvä asia, että tuotteista puhutaan! Siksi ihmetyttää poisto.

Onneksi löytyi toinenkin ketju. Toivotaan, että tämä edes pysyy.

Ylläpito ei yleensä poista keskusteluja joista puuttuu järki tai minkäänlainen aivotoiminta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi