Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-ryhmän "Suomalainen menestysresepti" uusi kausi alkaa kohta - vieläkö ostat viime kauden tuotteita?

Vierailija
16.11.2023 |

Itse kokeilin muutamia tuotetta mutta siihen se jäi. Mattila Brosin Chopped Pork oli kyllä hyvää mutta hinta liian kova annoksen kokoon nähden.

Kommentit (709)

Vierailija
341/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraa jymy mega paljastus!!

Törmäsinpä instassa erään henkilön kuvaan jossa hän innokkaana esitteli yhtä tän kauden tuotteista. Kyseinen henkilö on ilmeisesti kaupassa töissä. Että semmosta.

mikä se paljastus oli? Tänään näitä tuotteita on näkynyt enempi vähempi instassa muutenkin. 

Vierailija
342/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugi on kyl nii väärässä. Mansikka Cheesecake tulee etenkin olee takuuvarma hitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku oikeasti jotain valmispuuroja kaupasta? Aina niitä tämän ohjelman puitteissa tarjotellaan kuluttajille, mutta ostaako niitä joku? Siis useammin kuin kerran? 

Vierailija
344/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jugi on kyl nii väärässä. Mansikka Cheesecake tulee etenkin olee takuuvarma hitti.

Ei tule.

Vierailija
345/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajat ratkaisi kisan. Tosin niillehän tätä tehdään. 

Itse odotan eniten että pääsis maistamaan tofunkaltaista ja köftistä. 

Vierailija
346/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoin finaalijakson tuomariston maistelut, kehut ja kritiikit, ajattelin että taitaapa sittenkin Kalawursti tai jopa Rebl tai Herkkä voittaa. Mutta mitä ihmettä. Kun annettiin pisteet, niin Erika nostettiinkin kärkeen 🤯 Ei jumaleissön. Heitin aiemmin vitsillä, että Erika arvatenkin voittaa, koska tuomarit on kohdelleet häntä koko kauden ajan silkkihansikkain. Mutta niin vain voittikin. 

Mä en tajua. Miten joku pakastekeksitaikina(!) voi olla suuri suomalainen innovaatio? Eikö tässä ohjelmassa haettu nimenomaan jotain uutta ja erilaista? Pakastekeksitaikinoitahan on meillä jo kaupoissa. Eikä mikään suklaahippu-merisuolakeksi ole todellakaan mikään uusi juttu. Keksi on muutenkin tylsimpiä leivonnaisia.

Suhmurointia, sanon minä.

Vierailija
347/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin siinä sit kävi et voitto lipsahti Punavuoren suuntaan. Huikaiseva loppukiri kyl Erikalt ei voi muuta sanoo.

Vierailija
348/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas.

Vierailija
349/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet Jukka Kurttilalle, että uskalsi ainoana tuomarina antaa vielä finaalissa kritiikkiä Twisted Oatsille. Siitä, että uudesta reseptistä puuro oli hukattu ja pullat nostettu pääosaan. Eli taitaa olla sangen makeita nämä välipalat? En ole ällömakean ystävä, joten jäänee kauppaan.

Vierailija
350/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hämää tuo, että Köftiksen Original-maku on tuomareiden mukaan mausteisempi kuin Oriental. Hyvä tietää, koska mä olisin varmaan nimen perusteella valinnut juuri sen Orientalin siinä toivossa, että saisin mausteisemman version.

Vierailija
351/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä, kuka ostaa jotain keksitaikinaa? Leipomista rakastavat tekevät taikinan itse ja kaupat ovat täynnä erilaisia keksipaketteja, joista muut voivat valita. En leivo, enkä todellakaan osta mitään keksitaikinaa, kun kaupoissa on valtavat valikoimat hyviä keksejä. Enkä edes käytä paljon keksejä, ostan ehkä pari paketin muuten ja yhden siirappipiparkakkupaketin jouluksi.

Vierailija
352/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoin finaalijakson tuomariston maistelut, kehut ja kritiikit, ajattelin että taitaapa sittenkin Kalawursti tai jopa Rebl tai Herkkä voittaa. Mutta mitä ihmettä. Kun annettiin pisteet, niin Erika nostettiinkin kärkeen 🤯 Ei jumaleissön. Heitin aiemmin vitsillä, että Erika arvatenkin voittaa, koska tuomarit on kohdelleet häntä koko kauden ajan silkkihansikkain. Mutta niin vain voittikin. 

Mä en tajua. Miten joku pakastekeksitaikina(!) voi olla suuri suomalainen innovaatio? Eikö tässä ohjelmassa haettu nimenomaan jotain uutta ja erilaista? Pakastekeksitaikinoitahan on meillä jo kaupoissa. Eikä mikään suklaahippu-merisuolakeksi ole todellakaan mikään uusi juttu. Keksi on muutenkin tylsimpiä leivonnaisia.

Suhmurointia, sanon minä.

kalamakkaraa lukuunottamattahan nuo kaikki löytyy jo kaupoista tavalla tai toisella. 

Vierailija
353/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks muutkin tuotteet kuin tuo pakastetaikina tulee kauppoihin.

Vierailija
354/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä, kuka ostaa jotain keksitaikinaa? Leipomista rakastavat tekevät taikinan itse ja kaupat ovat täynnä erilaisia keksipaketteja, joista muut voivat valita. En leivo, enkä todellakaan osta mitään keksitaikinaa, kun kaupoissa on valtavat valikoimat hyviä keksejä. Enkä edes käytä paljon keksejä, ostan ehkä pari paketin muuten ja yhden siirappipiparkakkupaketin jouluksi.

Aika moni. 

Kuka ostaa valmispuuroa? Tai valmiita leipiä? 

Vierailija
355/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köftiksen kuori näytti finaalimaistelussa aika pehmeältä (ja edelleen paksuhkolta). Itse toivoisin, että kuori olisi ohut ja rapsakka. Sisällä pehmeä täyte. Onko nämä uppopaistettuja vai uunissa paistettuja?

Rebl-leivät näytti myös minusta aika paksuilta (ne vaaleat leivät). Toivottavasti kastiketta ja täytettä on kunnolla tasapainottamaan tätä.

Vierailija
356/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks muutkin tuotteet kuin tuo pakastetaikina tulee kauppoihin.

Ainahan ne kaikki finalistituotteet tulee.

Vierailija
357/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lohdutuspalkinto voitolta vaikutti.

Vierailija
358/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. 

Vierailija
359/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni. 

Kuka ostaa valmispuuroa? Tai valmiita leipiä? 

Ihmettelen miksi valmiskeksitaikina voitti, kun sellainen ei mitä ilmeisemmin myy. Muutama vuosi sitten oli pakastealtaassa tarjolla kotimaista Caccu keksitaikinaa, mutta eipä ole enää. 

Vierailija
360/709 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen floppi tämä kausi, kun jollain keksitaikinalla voitetaan. Erikan tuote oli kaikista helpoin/yksinkertaisin ja se kehittyi vähiten kauden aikana. Sai myös säälipisteitä monista tehtävistä. Esim. se mainosvideo ei ollut millään mittarilla paras.