S-ryhmän "Suomalainen menestysresepti" uusi kausi alkaa kohta - vieläkö ostat viime kauden tuotteita?
Itse kokeilin muutamia tuotetta mutta siihen se jäi. Mattila Brosin Chopped Pork oli kyllä hyvää mutta hinta liian kova annoksen kokoon nähden.
Kommentit (709)
Vierailija kirjoitti:
Maistelin Katan Twisted oatseja kuluttajatutkimusvaiheessa. Tykkäsin tosi paljon ja ajattelin jo silloin että varmasti tulen niitä aina joskus ostamaan. Onpa harmi jos niitä muutetaan vielä paljonkin!
Olen vähän kade siitä, että olet päässyt testiraatiin maistelemaan ja arvioimaan tuotteita! Itsekin olen hakenut monena vuonna testaajaksi, mutta ei ole koskaan otettu yhteyttä. En tiedä vaikuttaako pohjoinen sijaintini.
Ja ei hätää, Kata sanoi jaksossa pistäneensä reseptit uusiksi ennen kotitestejä eli maistoit jo uusittuja reseptejä. Ne vaan ei vielä toiminut ulkonäön ja rakenteen puolesta (neste erottui liikaa, oli kokkareista). Makua testaajat kehuivat.
Vierailija kirjoitti:
Mattilan tuotteet on hyviä. Närkästyin kun pakkauksen pohjalla vain vähän ruokaa. Sovittiin ettei enää osteta.
Rasvaisia ovat nuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyllä Erikalta unohtunut housut kotiin.
Sitä minäkin ihmettelin, kun esitteli keksipakkaustaan pelkässä paidassa.
Henkilön habitus on häiritsevän epäsiisti muutenkin. En ostaisi elintarvikkeita tuosta syystä.
en osta kun ne on säilykkeitä tai valmisruokaa joissa on aina h...tisti suolaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistelin Katan Twisted oatseja kuluttajatutkimusvaiheessa. Tykkäsin tosi paljon ja ajattelin jo silloin että varmasti tulen niitä aina joskus ostamaan. Onpa harmi jos niitä muutetaan vielä paljonkin!
Olen vähän kade siitä, että olet päässyt testiraatiin maistelemaan ja arvioimaan tuotteita! Itsekin olen hakenut monena vuonna testaajaksi, mutta ei ole koskaan otettu yhteyttä. En tiedä vaikuttaako pohjoinen sijaintini.
Ja ei hätää, Kata sanoi jaksossa pistäneensä reseptit uusiksi ennen kotitestejä eli maistoit jo uusittuja reseptejä. Ne vaan ei vielä toiminut ulkonäön ja rakenteen puolesta (neste erottui liikaa, oli kokkareista). Makua testaajat kehuivat.
Päädyin Foodwestin testaajaksi ihan muuta kautta (gluteenittomia tuotteita) ja olen parin vuoden aikana maistellut monenlaista. Nämä oli ensimmäiset Menestysresepti-tuotteet. Ne (kuten kaikki muutkin maistamani tuotteet tähän asti) piti noutaa itse ja vaihtoehtoina oli Helsingin lisäksi muistaakseni vain Tampere, eli tokihan tuo rajoittaa testaajien valintaa.
Mist sais poistettuu Karjalanpaisti Rostiksii. Ei oo näkyny yhessäkää Prismas ainakaa mis käyny.
Kaikki mainosvideot saivat yllättäen kehuja.
Ihmetytti vähän se, että Erikan video keräsi täydet pisteet (+5 lisäpistettä) ja sitä kehuttin ammattimaisimmaksi ja täydelliseksi.
Erika siis kuvasi yksi kaveri apunaan, kaiken käsin puhelimellaan. Minusta video oli hieman kotikutoinen ja värimaailmaltaan hailakka. Mutta ehkäpä tuomarit tietää paremmin. Ihmetyttää vain tämä suosiminen, sillä mielestäni muiden videot olivat laadukkaammat. Ja niissä osassa oli ripaus huumoriakin.
Nyt kun näki finaalijakson teaseristä kaikki valmiit pakkaukset, kyllä se niin on, että Herkän härkäpaputofutuotteen nimeksi tuli "Tofun kaltainen". Äh, ei hyvä. Se Häfukin olisi ollut parempi.
"Tofun kaltainen" on kuvaus, ei erisnimi. Ja yleensä nämä "kaltainen" -sanat tiotepakkauksissa karkottavat asiakkaat. Esim. mansikan kaltainen, fetan kaltainen, tms, viittaa yleensä siihen siihen, ettei ole aitoa tavaraa, vaan jotain keinotekoista makuaromia sisältävä, mansikan tai fetan makua/koostumusta muistuttava "heikompi tuote". Onko tässä "Tofun kaltainen" -tuotenimessä sama vaara? Tofun kaltainen ei välttämättä houkuttele kokeilemaan.
Erikalla oli uusimmassa jaksossa mustat housut.
Vierailija kirjoitti:
Mist sais poistettuu Karjalanpaisti Rostiksii. Ei oo näkyny yhessäkää Prismas ainakaa mis käyny.
Onko semmoinen makuvariantti tehty?
Ketä veikkaatte voittajaksi?
Finaaliin mennään tilanteessa, jossa 3 kilpailijaa johtaa tasapistein. Muistaakseni ne olivat Kata, Roy ja Martti? Siva oli hännillä.
Minulla on nyt sellainen fiilis, että voittaja on joko Erikan pakastekeksitaikina tai Royn kalawursti.
Onko finaalissa enää mitään tehtävää vai miten ne viimeiset pisteet koostetaan? Arvosteleeko tuomarit vaan lopulliset tuotteet (maku, pakkaus, markkinointisuunnitelma, yms)?
Onko missään vaiheessa ohjelmaa kerrottu tuotteiden arvioitua hintaa? Tuntuu, että niitä hintoja on pitänyt aina finaalin päätteeksi itse metsästää netistä s-kauppojen sivuilta tai odottaa, että joku palstalainen käy Prismassa katsomassa 😆
Minua voisi kiinnostaa kokeilla kaikkia, mutta jos hinnat hipoo pilviä, niin taidan kokeilla vain muutamaa. Jos vain yhtä, niin sitten Köftistä.
Sit taas keskitytääs tsiigailee menestyksekäst kehittelyy!
Ja kyl villi veikkaus on et Katariinast tulee tän lajin eka Champ Champ!
HÄFUn pyörykät yllättäen ottaa taka-pakkii. Käyköhän sittenkin niin että nähdään lopulta pyörykätön Menestysrespa kausi.
Ja niin siinä kävi et pyörykät pistettii jäähylle.
Keksitaikinat kyl puolestaan lähtee ostoskoriin heti ku mahollist.
Rebelin leivät ei kyl saa ostoviisarii värähtelee edelleenkää.
Kyl todellaki tekis mieli ottaa lisää jos pääsis maistelee Twisted Oatsii.
On kyl pitkä miinus Kakkaran kalawursteis toi et kuori lähtee irti.
Olipa kyl melkost draamaa mut onneks Kakkaran kohal hirttosilmukka löysättiin lopulta.