Ärsyttää kun kaikki hyvät miehet on jo varattuja
Aina kun törmään kiinnostavaan mieheen ja luulen, että ilmassa on jännitettä, niin mies alkaa puhua vaimostaan. Aina.
Kommentit (172)
Se on, kuin työttömyys, työssä oleva saa uuden paikan, työtön tyytyy osaansa.
Eli antakaa pideä varatuille miehille...
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisin asian alkamalla katselemaan miestä ulkomailta. Ensimmäinen ei ollut kunnollinen mies, mutta heti perään onkeen tarttui täydellinen. Suosittelen!
Onko teillä nyt etäsuhde, vai muuttiko jompi kumpi? Mistä maasta löysit?
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään, jakakaa hyvät naiset ne hyvät miehet sovussa.
*TIRSK!*
Suomalaiset pirun ahneet noita-akat muka keskenään jotain jakaisivat sovussa?!! Johan olet unen nähnyt! :D
BUAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Kuka tässä pettämisestä puhui? Käskin viettelemään miehen uuteen parisuhteeseen, asiat voi hoitaa ihan siististi eroamalla ja sitten harrastamalla seksiä.
Vit. dorka. Varatut jätetään rauhaan!
Jaa miksi pitäisi jättää joos on huonossa parisuhteessa ja vastaan tuleekin se elämänrakkaus
Niin. Ei ne vaimot aina ole mitään unelmanaisia (enää), vaan moni muuttuu lasten myötä toppahousuissa ja kuomasaappaissa taapertavaksi seksittömäksi muumimammaksi.
Ap
No ei siellä pulkkamäessä voi minihameessa ja ohuissa sukkiksissa olla. Ei tuo silti tarkoita, että toppahousut ja kuomat olisi joku vakiovaruste paikkaan kuin paikkaan. Tosin kuomasaappaita en ole nähnyt yhdelläkään alle 70-vuotiaalla aikuisella ainakaan täällä Helsingissä. 80-vuotiaalla isälläni kyllä on kuomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja välillä minulla on myös silmäpeliä kivannäköisten miesten kanssa, niin eikös sieltä kulman takaa lyllerrä vaimoke. Miksi nuo miehet ottivat alunperinkään sellaisen kumppanin, joka ei ehkä miellytä silmää, eikä saa haluamaan pysymään uskollisena?
Onko muuta kuin silmäpeliä?
On. Vierestä ollaan nähty, vaihtelevat keskenään päittäin vispilöitä. Sivullisen silmään pöljän näköistä touhua, vuoronpäältä antavat toisilleen ne vispilät. Niitä kahta vispilää edestakaisin kädestä käteen pyörittävät.
Ihan ku naisille olis joku ongelma iskeä varattuja miehiä 😂 Mistä muuten johtuu, että KAIKKI tapaamasi miehet ovat varattuja? Ettet vaan alitajuisesti tai tietoisesti huomaisi esim. vihkisormusta? Naisilla on luonnollinen halu varattuja miehiä kohtaan. H*oria kun ovat.
Vähän sama kuin yrittäisi etsiä hyviä naisia, eihän niitä löydy mistään. Taitavat olla vain satuolentoja semmoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Kuka tässä pettämisestä puhui? Käskin viettelemään miehen uuteen parisuhteeseen, asiat voi hoitaa ihan siististi eroamalla ja sitten harrastamalla seksiä.
Jaa miksi pitäisi jättää joos on huonossa parisuhteessa ja vastaan tuleekin se elämänrakkaus
Niin. Ei ne vaimot aina ole mitään unelmanaisia (enää), vaan moni muuttuu lasten myötä toppahousuissa ja kuomasaappaissa taapertavaksi seksittömäksi muumimammaksi.
Ap
No ei siellä pulkkamäessä voi minihameessa ja ohuissa sukkiksissa olla. Ei tuo silti tarkoita, että toppahousut ja kuomat olisi joku vakiovaruste paikkaan kuin paikkaan. Tosin kuomasaa
Näyttää monelle olevan ihan pätevä asu kaikissa arjen tilanteissa, mutta ehkä ovat vaan valmiina heittäytymään pulkkamäkeen milloin tahansa.
Talvella ei tule hameessakaan kylmä, kun käyttää pitkää takkia ja paksuja sukkiksia. Eikä ainakaan silloin, kun mennään autolla kauppaan ja takaisin kotiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet revitään käsistä.
Siinä tapauksessa naiset määrittävät hyvän miehen toisin kuin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja välillä minulla on myös silmäpeliä kivannäköisten miesten kanssa, niin eikös sieltä kulman takaa lyllerrä vaimoke. Miksi nuo miehet ottivat alunperinkään sellaisen kumppanin, joka ei ehkä miellytä silmää, eikä saa haluamaan pysymään uskollisena?
Hääpäivä on viimeinen päivä kun vaimo näyttää hyvältä. Kyllähän jokainen nainen tietää että itseen ja ulkonäköön ja terveyteen ei enää panosteta sen jälkeen kun saadaan mies rengastettua avo- tai avioliittoon
Avoliitto ei ole kahle, mutta yhteiskunta on vuosien varrella lisännyt lakeja, joten avoliitto ei
ole enää niin löyhä tilanne kuin ennen. Jos on yhteinen lapsi tai on ostettu asunto
yhdessä, avoliitosta ei voi noin vain häipyä. Aiheeseen: moni mieskin muutta käyttäytymistään,
kun on muutettu yhteen. Kohteliaampi käytös on yhtäkkiä muisto vain ja puheisiin ilmestyy naista
halventavia sanoja ja naisten väheksyntää. Petipuuhissa mies ei enää yritä huomioida toista. En
tarkoita mitään ylimaallista nautintoa vaan sellaista, että naisella on edes vähäsen miellyttävä olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hääpäivä on viimeinen päivä kun vaimo näyttää hyvältä. Kyllähän jokainen nainen tietää että itseen ja ulkonäköön ja terveyteen ei enää panosteta sen jälkeen kun saadaan mies rengastettua avo- tai avioliittoon
Totta. Sitten kun ero on tulossa tai on erottu niin kovalla kiireellä alkaa kuntoilu ja kaikenlaisten laihdutustuotteiden/lääkkeiden käyttö että saisi itsensä halutuksi uusille markkinoille.
Juuri tuosta syystä ei koskaan naimisiin suomalaisen akan kanssa, niin se ei uskalla alkaa lihomaan ja laiskistumaan kun ajolähdön merkki on päällä koko ajan. Se on hyvä pitää ne varpaillaan koko ajan, niin ei pääse femakkoisuus-geeni aktivoitumaan. Ja jos alkaa keittiön suunta unohtumaan, tai alkaa akkaa näkemään enemmälti muualla kuin keittiössä, tai alkaa lihomaan, niin hyvä muistuttaa kuuluvasti että miltä seinältä se ulko-ovi löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin yrittäisi etsiä hyviä naisia, eihän niitä löydy mistään. Taitavat olla vain satuolentoja semmoiset.
Hyvät naiset on kuin vessakopit, hyvät on aina varattuja ja vapaat on kattolistoja myöten täynnä paskaa tai vammaisille tarkoitettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Ap
No ei siellä pulkkamäessä voi minihameessa ja ohuissa sukkiksissa olla. Ei tuo silti tarkoita, että toppahousut ja kuomat olisi joku
Naisten pukeutumista arvostelevat miehet pitäisi velvoittaa kulkemaan ulkona ohuissa sukka
housuissa ja hameessa talvella. Monet talvitakit ovat nykyään lyhyitä eivätkä suojaa
kylmältä. Luonnollisesti miehet kokeilun aikana liikkuvat jalan ja seisovat pitkät ajat pysäkillä,
kun odotettu kulkuneuvo on jäänyt pois vuorosta. Painavat ruokakassit kannetaan itse.
Pyöräkärryjä kuljettavat ihmiset ovat kauhea riesa julkisissa, sillä kärry vie yhden ihmisen
istumapaikan tai vaihtoehtoisesti se estää kulkua käytävällä.
Ei ole kaikki hyvät miehet varattuja.
Todennäköisesti näet sellaisia joka päivä (mikäli siis liikut edes jossain päivittäin).
Etsit vaan sitä samaa, mitä kaikki muutkin naiset.
Täydellistä miestä, jota ei ole olemassa.
Etkä halua ottaa (mitään) riskiä.
Lopoutulos näkyy aloituksessasi
Hyviä miehiä kyllä löytyy, kun ei pistä touhua jäihin heti ekoilla treffeillä jonkun yksittäisen huonon sanamuodon, treffipaikan tai väärin valitun paidan takia. Yllättävän moni tekee itsestään täysin pellen ollessaan jännittynyt kivan naisen seurassa ja keskustelu voi jäädä tyngäksi tai mies voi möläytellä jotain typeriä vitsejä. Kun vähän kärsivällisesti kaivelee, kyselee ja viljelee huumoria muutaman tapaamisen verran, niin todella monesta miehestä kuoriutuu fiksu, huomaavainen ja herkkä puoli. Jopa niistä ronskimman huumorin omaavista. Ja näin voi löytyä helmiä, joita kukaan ei ole tajunnut napata matkaansa 😊
Vierailija kirjoitti:
Parhaat pariutuvat aina lennosta eli eivät oikein koskaan ole sinkkuina. Jos Ap haluaa ja tuntee olevansa kunnon miehen tasoinen niin sinun pitää vietellä mies jättämään nykyinen parisuhde, näin se vain menee.
Näinkö sen "hyvän miehen" löytää? :D Itse olen mies enkä pitäisi tuollaista selkärangatonta kummoisenakaan miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat pariutuvat aina lennosta eli eivät oikein koskaan ole sinkkuina. Jos Ap haluaa ja tuntee olevansa kunnon miehen tasoinen niin sinun pitää vietellä mies jättämään nykyinen parisuhde, näin se vain menee.
Näinkö sen "hyvän miehen" löytää? :D Itse olen mies enkä pitäisi tuollaista selkärangatonta kummoisenakaan miehenä.
Te olette varsin selkärangattomia jos kuvittelette tuohon aina liittyvän jotain selän takana touhuamista. Yleensä siis menee ihan niin, että ihmiset tutustuvat tuntevat vetovoimaa, puhuvat tästä ja päättävät olemassa olevat parisuhteet, muuttavat yhteen.
Kannattaa katsoa ulkomaille. Itse seurustelen amerikkalaisen kanssa viides vuosi menossa, sitä ennen olin pitkissä suhteissa, ranskalainen, aussi, irlantilainen. Miehet kohteliaampia kuin Suomessa, vievät syömään ja kohtelevat kuin prinsessaa. Aina se rikkaampi on maksanut, ei ole tarvinnut penneistä vääntää ja aina olen löytänyt paljon nuoremman komean miljonäärin. Tai yleensä tapahtuu, kun vähiten odottaa, vaikka lennolla tai liikennevaloissa tai pitkä ystävyys. Mulla ainakin käynyt hyvä tuuri, ainakin paremmin kuin lotossa :) Jos olet hyvin itsevarma, vahvat mielipiteet mutta osaat kuunnella myös muita ja puhelias osaat puhua mistä vaan, toimii. Itsevarmuus on kaiken salaisuus sen voin kertoa. Ihmiset arvostaa luonnollista ja rehellistä ihmistä, kuka ei esitä mitään vaan sanoo suoraan mielipiteensä. Ole vaan oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Puhuinko minä huonosta suhteesta? Se on eri asia. :D
Ap