Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun kaikki hyvät miehet on jo varattuja

Vierailija
16.11.2023 |

Aina kun törmään kiinnostavaan mieheen ja luulen, että ilmassa on jännitettä, niin mies alkaa puhua vaimostaan. Aina.

Kommentit (172)

Vierailija
41/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja välillä minulla on myös silmäpeliä kivannäköisten miesten kanssa, niin eikös sieltä kulman takaa lyllerrä vaimoke. Miksi nuo miehet ottivat alunperinkään sellaisen kumppanin, joka ei ehkä miellytä silmää, eikä saa haluamaan pysymään uskollisena? 

Onko muuta kuin silmäpeliä?

Vierailija
42/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat pariutuvat aina lennosta eli eivät oikein koskaan ole sinkkuina. Jos Ap haluaa ja tuntee olevansa kunnon miehen tasoinen niin sinun pitää vietellä mies jättämään nykyinen parisuhde, näin se vain menee. 

Näinhän se menee. Harmi vaan että itselleni on moraalisesti liian arveluttavaa varastaa toisen kumppani. T. Ei ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat pariutuvat aina lennosta eli eivät oikein koskaan ole sinkkuina. Jos Ap haluaa ja tuntee olevansa kunnon miehen tasoinen niin sinun pitää vietellä mies jättämään nykyinen parisuhde, näin se vain menee. 

Parisuhteessa oleva kunnon mies ei ole noin vaan vieteltävissä. Jos miehen saa viettelemällä pettämään, kyseessä ei ole ollut alun alkaenkaan kunnon mies.

Vierailija
44/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitä ajatteli, että uskollisuus kuuluu hyvän miehen ominaisuuksiin. 

Vierailija
45/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja välillä minulla on myös silmäpeliä kivannäköisten miesten kanssa, niin eikös sieltä kulman takaa lyllerrä vaimoke. Miksi nuo miehet ottivat alunperinkään sellaisen kumppanin, joka ei ehkä miellytä silmää, eikä saa haluamaan pysymään uskollisena? 

Ei, koska en halua sekaantua varattuihin. Erotkaa ensin, jos alkaa vieraat naiset himottamaan. 

Vierailija
46/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene.

Vierailija
47/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaassa naimaiässä kyllä, mutta mä olen kohdistanut fokuksen tulevaisuuteen. Tuolla näkyi eläkeliiton kesäpäivillä  vaeltelevan yksinäisiä herrasmiehiä, kun taas naiset olivat aina pareittain. Omasta lähipiiristä on tästä myös konkreettisia todisteita, sillä kaksi sukulaisrouvaa löysi omansa eläkeläisten retkibussista. Ehtivät elää vuosia avoliitossa ennen kuin ylkä menehtyi.

Vierailija
48/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska en halua sekaantua varattuihin. Erotkaa ensin, jos alkaa vieraat naiset himottamaan. 

En ole lesbo.

Vierailija
49/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä taas oon monesti ihmetellyt et miten joku mies voi olla sinkku vaikka ottajia satavarmasti löytyisi. Sinkku oon itsekin ja kyllä, uskon että sopiva ja vapaa mies löytyy mulle jossain kohtaa vielä jos niin on tarkoitus :)

N31

Vierailija
50/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet saattaa flirttailla mutta ei halua pettää.

Vierailija
51/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies ei petä puolisoa.

Vierailija
52/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miehiä naisille on vaikea löytää. Hyviä naisia miehille ei ole olemassakaan kun ihan joka nainen on sen verran omahyväinen ja itsekäs ja ainakin vähän vihaa ihan kaikkia miehiä

Vierailija
53/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hääpäivä on viimeinen päivä kun vaimo näyttää hyvältä. Kyllähän jokainen nainen tietää että itseen ja ulkonäköön ja terveyteen ei enää panosteta sen jälkeen kun saadaan mies rengastettua avo- tai avioliittoon

Totta. Sitten kun ero on tulossa tai on erottu niin kovalla kiireellä alkaa kuntoilu ja kaikenlaisten laihdutustuotteiden/lääkkeiden käyttö että saisi itsensä halutuksi uusille markkinoille.

Vierailija
54/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa oleva kunnon mies ei ole noin vaan vieteltävissä. Jos miehen saa viettelemällä pettämään, kyseessä ei ole ollut alun alkaenkaan kunnon mies.

Kuka tässä pettämisestä puhui? Käskin viettelemään miehen uuteen parisuhteeseen, asiat voi hoitaa ihan siististi eroamalla ja sitten harrastamalla seksiä. 

Vierailija
55/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkavat varmaan puhumaan vaimoistaan ettet vain nyt ymmärrä mitään liikaa jos joku sattuu olemaan mukava. Vaikka mammapalstan naiset kyllä ovat niiiiin hyviä ihmistuntijoita, että tuntevat olemattomankin kemian.

Ja sä jäät ilman p....mikä on ihan oikein kun meinaat pettää

Vierailija
56/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkään ketju ei pysynyt asiallisena. 🙄

Vierailija
57/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Kuka tässä pettämisestä puhui? Käskin viettelemään miehen uuteen parisuhteeseen, asiat voi hoitaa ihan siististi eroamalla ja sitten harrastamalla seksiä. 

Vit. dorka. Varatut jätetään rauhaan! 

Vierailija
58/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Vit. dorka. Varatut jätetään rauhaan! 

Jaa miksi pitäisi jättää joos on huonossa parisuhteessa ja vastaan tuleekin se elämänrakkaus 

Vierailija
59/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun törmään kiinnostavaan mieheen ja luulen, että ilmassa on jännitettä, niin mies alkaa puhua vaimostaan. Aina.

Aikas loogista, vaikka surullista, kyllä; kukapa ei-kiinnostavia miehiä (tai naisia) katselisi... 

Vierailija
60/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta turiset,parhaat napataan ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi