Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun kaikki hyvät miehet on jo varattuja

Vierailija
16.11.2023 |

Aina kun törmään kiinnostavaan mieheen ja luulen, että ilmassa on jännitettä, niin mies alkaa puhua vaimostaan. Aina.

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele hyvä mies? Onko se tyypillinen helppo hyväksikäytettävä joka elää vain naisen huomiointia ja palvelua varten?

Vierailija
22/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on näitä kaljamaha lippispäisiä.

Heidät viedään ensimmäisinä. Kysyntä on kovaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies = rikas provider?

Vierailija
24/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole varattu, mutta et vain löydä minua.

Vierailija
25/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, tää olikin taas ulkomaisten miesten ylistysketju. 

Huoh.

Ei se nyt vielä varsinaisesti ole mitään ylistystä jos yksi suosittelee laajentamaan hakupiiriä rajojen ulkopuolelle ja toinen kertoo seurustelevansa ulkomaalaistaustaisen kanssa.

Kyllä tämä on ihan hyvien miesten ylistysketju heidän kansalaisuuteensa katsomatta.

Vierailija
26/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ole hyvä mies. Jos olisit, sinut olisi löydetty. 

Vierailija
27/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisin asian alkamalla katselemaan miestä ulkomailta. Ensimmäinen ei ollut kunnollinen mies, mutta heti perään onkeen tarttui täydellinen. Suosittelen!

Aah, av mamman lempipaikka, ulkomaa. Sieltä löytyy niin työt kuin miehet ihan tuosta vain. 

Tämä oli aika osuvasti sanottu. Muista lisätä tuohon vielä parempi ostovoima. 

mä ulkomaa asuvana en ole löytänyt parempaa miestä kuin oma suomalainen mieheni on tai edes työpaikkaa pysty vaihtamaan tuosta vain. Töitä kun ei ole edes yliopiston käyneelle maisteritasoiselle insinöörille. Niitä paikkoja hakee todella moni muukin ja ainakin noihin paikkoihin joihin itse haen hakee ihmisiä myös muista maista ja yhteen paikkaan on keskimäärin 500 hakijaa. Mutta toki joo ulkomaille vain lähdetään töihin ja sinne palkataan ihan kuka vain ilman mitään vaatimuksia. Ja miehilläkään siellä ei ole mitään tasovaatimuksia. Kaikki ne on heti viemässä vihille kun nainen vain saapuu näköpiiriin.

Vierailija
28/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyvien naisten pooli suurempi kuin miesten? 

Vierailija
29/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele vähän vanhempaa miestä. 5-10v. vanhempaa. Mä tein niin.

Vierailija
30/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä hyvä nainen? Miksi hyvä mies ottaisi muuta itselleen?

Vierailija
31/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et ole hyvä mies. Jos olisit, sinut olisi löydetty. 

Ei kaikkia hyviä miehiä voi mitenkään löytää. Esim Jeesus Kristuksen opetuslapsi Pietari, häntä ei voinut aikoinaan löytää. Koska Jeesuksen ristiinnaulitsemisen jälkeen Pietari piiloutui, ettei hänkin joutuisi lynkatuksi. Joillain hyvillä miehillä on siis erittäinkin hyvä syy pysyä piilossa.

t. Humanoidi jeesustelija

Vierailija
32/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että monet miehet tajuavat paeta sellaisia naisia jotka julistavat "etsivänsä hyvää miestä". Äkkiä pakoon!

Vierailija
33/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyvien naisten pooli suurempi kuin miesten? 

Todennäköisesti on. 

Vierailija
34/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah, av mamman lempipaikka, ulkomaa. Sieltä löytyy niin työt kuin miehet ihan tuosta vain. 

Hyi vit. Vain suomalainen kelpaa.

Vierailija
35/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin,ei kiinnosta kaljamaha lippispäinen vaan kohtuu menestyvä,kunnianhimoinen mies,joka ymmärtää elämää:).

Ja jolla on rahaa maksaa elämäni. Harvassa sellaiset on, ja ne muutama ollut pihejä sitten

Vierailija
36/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja välillä minulla on myös silmäpeliä kivannäköisten miesten kanssa, niin eikös sieltä kulman takaa lyllerrä vaimoke. Miksi nuo miehet ottivat alunperinkään sellaisen kumppanin, joka ei ehkä miellytä silmää, eikä saa haluamaan pysymään uskollisena? 

Vierailija
37/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa olla naimisissa toimitusjohtajan kanssa;) tässä pikku vitsi aamupäivään

Miten se titteli liittyy siihen minkälainen se mies on..... Provo

Vierailija
38/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat pariutuvat aina lennosta eli eivät oikein koskaan ole sinkkuina. Jos Ap haluaa ja tuntee olevansa kunnon miehen tasoinen niin sinun pitää vietellä mies jättämään nykyinen parisuhde, näin se vain menee. 

Vierailija
39/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja välillä minulla on myös silmäpeliä kivannäköisten miesten kanssa, niin eikös sieltä kulman takaa lyllerrä vaimoke. Miksi nuo miehet ottivat alunperinkään sellaisen kumppanin, joka ei ehkä miellytä silmää, eikä saa haluamaan pysymään uskollisena? 

Hääpäivä on viimeinen päivä kun vaimo näyttää hyvältä. Kyllähän jokainen nainen tietää että itseen ja ulkonäköön ja terveyteen ei enää panosteta sen jälkeen kun saadaan mies rengastettua avo- tai avioliittoon

Vierailija
40/172 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavat varmaan puhumaan vaimoistaan ettet vain nyt ymmärrä mitään liikaa jos joku sattuu olemaan mukava. Vaikka mammapalstan naiset kyllä ovat niiiiin hyviä ihmistuntijoita, että tuntevat olemattomankin kemian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi