Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et vaihda sähköautoon

Vierailija
16.11.2023 |

Mikä sinulla on syynä ettet vaihda nykyistä autoasi sähköautoon?

Mikä sinua estää?

Vaihtoehdot

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta, latausmahdollisuuden puute rivitalon parkkipaikalla, auto taivasalla säiden riepoteltavana muutenkin jolloin kaikki latausluukut, polttoaineen täyttöluukut, ovet, on jäässä aina, mitään kallista autoa ei muiden kolhittavaksi kannata tällaiseen paikkaan hankkia, sähköautojen järjettömän suuri koko vielä lisäksi, kohta ei saa enää mitään polttomoottoriautoakaan järkevän kokoisena, moni B-segmentin pikkuauto on jo tapettu viherpiipertäjien mielipuolisten päästövaatimusten takia, ja lisäksi sähköauton mahdolliset huippukalliit viat, kuten jos akun joutuisi uusimaan, se olisi ennemmin paalituomio koko rottelolle.

Suomessa ei autonpito ole ollut koskaan kohtuuhintaista verotuksen takia, mutta sähköautot vie kustannustason kestämättömän kalliille tasolle.

Jaa. Meillä sähköauto kylläkin noin puolitti autoilun

Ei ole tapana ottaa vastaan talouteen tai matematikkaan liittyviä vinkkejä luku- ja kirjoitustaidottomilta.

Vierailija
42/45 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patterit kuuluu dildoon ei autoon

Voisiko joku vihdoin ja viimein selittää minulle, että minkä v ì t u ń takia niin monet kirjoittavat näin??? "Se on kissa ei koira" "Tänään on torstai ei perjantai"

MIKÄ SIINÄ H E Ł V E Ť I N pilkun käytössä on niin loputtoman vaikeaa?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta ja latausmahdollisuus. Ei muutenkaan kiinnosta ne myrkkyakut.

Vierailija
44/45 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Jagge sähköautoon?

Jos se nyt merkistä on kiinni, niin ei hätää. Vaihdat vaan sähköjaggeen.

Vierailija
45/45 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai Jagge sähköautoon?

Jos se munanjatke on merkitsevää niin ota sitten "jaggen" sähköauto. Ehkä saisit jotain virtaa sinne alapäähäsi myös.

Olen nainen. :D

Ja olipa kivasti sanottu...

Tää toistuu autokeskusteluissa jatkuvasti. Ilmeisesti mieskirjoittajat kuvittelevat keskustelevansa vain miesten kanssa, koska puheenaihehan on autot. 

t. nainen myös, neidiksi on täällä "haukuttu", tai että "naiset ei tollasen auton perään kato", koska mulla on sähköauto :D 

...ei muuten naiset katsokaan, vaan setämiehet useinkin katsoo esim kun kaupan parkkiksella rullailen hiljaa ohi (ja tiedän etteivät kyllä katso mua harmaavarpusta, vaan nimenomaan autoa.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä