Parhaimmat viedään päältä ensin ja huonot(luonteiset) jää yksin taikka eroaa.
Kommentit (18)
Mä en ihan tajua tätä?
tiedän muutamia, jotka ovat seurustelleet tiiviisti lähes lapsesta (siis hyvin nuoresta, teini-ikäisestä) ja vielä opiskeluiässäkin leikkivät perhettä jonkun kanssa. Sitten kun muut alkavat seurustella vakavasti ja avioitua, ovatkin vuosikausia yksin, ihan monta, monta vuotta.
Ei heillä minussa esim. luonteessa tai missään muussakaan ole mitään vikaa todellakaan. Ainoastaan ehkä ajoituksessa, jos on liian nuorena aloittanut ja itsenäisyystarve tuleekin sitten siinä vaihessa, kun oikeasti olisi perheenperustamisiässä.
poika/tyttöystäviä pari kertaa kuussa taikka eivät onnistu avioliitossa ja eroavat.
Mä en ihan tajua tätä?
tiedän muutamia, jotka ovat seurustelleet tiiviisti lähes lapsesta (siis hyvin nuoresta, teini-ikäisestä) ja vielä opiskeluiässäkin leikkivät perhettä jonkun kanssa. Sitten kun muut alkavat seurustella vakavasti ja avioitua, ovatkin vuosikausia yksin, ihan monta, monta vuotta.
Ei heillä minussa esim. luonteessa tai missään muussakaan ole mitään vikaa todellakaan. Ainoastaan ehkä ajoituksessa, jos on liian nuorena aloittanut ja itsenäisyystarve tuleekin sitten siinä vaihessa, kun oikeasti olisi perheenperustamisiässä.
kun kaikki yhteinen on saavutettu ja haluaahan sitä välillä saada kokeilla onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella.
seurustelun tosi nuorena. Sellaiset, jotka eivät pärjää itsenäisesti ja tarvitsevat esiliinan joka paikkaan.
että tietää mitä elämältään haluaa ja voi asennoitua siihen että jos menee naimisiin tai suhteeseen niin ei sitten tarvitse katua että jotain jää sen takia kokematta.
Vaikka nykyään ei enää ikuisia liittoja ole, vaikka menis yhteen 40-vuotiaana.
On se kenen kanssa koetaan teinirakkaus ja se kenen kanssa tehdään lapset ja eletään ruuhkavuodet ja sen viimeisimmän kanssa sitten nautitaan vanhuudesta
että esim. kaikki korkeasti koulutetut sitoutuisivat kovin nuorena.
ja näkyy olevan varsinainen buumi siinä aidan toiselle puolelle. Eroja tulee niin ettei perässä enää pysy, ketkä on yhdessä ja ketkä ei. Ovat juuri niitä, joilla alkaa lapset olla omillaan ja huomataan, ettei ole elämässä ollut muita kuin puoliso.
Hassua seurata kun ovat villiintyneet kapakkaelämään kun itse kävi sen nuorena läpi. Eräskin eukko vikisi, että sinä sentäs tiedät, mitä on olla muiden miesten kans kun olit sinkkuna pitkään. Hän niin haaveilee muista miehistä. Ja hänellä on aivan tavallinen ja hyvä mies. Mutta kun niin kyllästyttää ja kaduttaa kun ei kokeiltu muita.
MIKSI pitää olla niin ehdottoman yksiavioinen seksin suhteen? Miksei sitä voisi sitten sopia sen puolison kanssa että ehkäisystä hyvin huolta pitäen, ja toista loukkaamatta voi käydä vieraissa? Toista loukkaamatta tarkoittaa sitä, että ei maata tuttujen tai ystävien kanssa, vaan nimenomaan vieraiden.
Mä en millään tajua, että tuollaisen asian takia kannattaa pilata liitto tahi oma elämä.
ja näkyy olevan varsinainen buumi siinä aidan toiselle puolelle. Eroja tulee niin ettei perässä enää pysy, ketkä on yhdessä ja ketkä ei. Ovat juuri niitä, joilla alkaa lapset olla omillaan ja huomataan, ettei ole elämässä ollut muita kuin puoliso.
Hassua seurata kun ovat villiintyneet kapakkaelämään kun itse kävi sen nuorena läpi. Eräskin eukko vikisi, että sinä sentäs tiedät, mitä on olla muiden miesten kans kun olit sinkkuna pitkään. Hän niin haaveilee muista miehistä. Ja hänellä on aivan tavallinen ja hyvä mies. Mutta kun niin kyllästyttää ja kaduttaa kun ei kokeiltu muita.
Mut sitten varmaan jätetään jossain vaiheessa kun olen niin huono ja huonoluonteinen vielä.
Jonka saimme kihlajaisissa että parhaat viedään päältä.
Mieheni oli ensimmäinen joka kaveriporukasta meni kihloihin. Oli silloin 17v.
Aloitin seurustelun mieheni ja lasteni isän kanssa nuorena. Nyt ollaan nelikymppisiä, akateemisia, menestyviä ja onnellisia.
Aikaisemmin ajattelin sen johtuvan matalasta rimasta, mutta tuo oma erinomaisuus kuulostaa kyllä kivemmalta.
seuraava 40 vuotiaana.
En taida tietää kuin yhden parin, joka on vielä yhdessä kun ovat 40v. Niin ja ovat nuorena aloittaneet seurustelun.
Aloitin itse seurustelun nykyisen mieheni kanssa juuri täytettyäni 16 vuotta. Sen jälkeen heitin reissuja ulkomailla ja elin muutenkin kuin nuori, vaikkakin tietty jossain määrin rajoitetumpaa elämää. Väitän, että vihreämmän ruohon maistamisen houkutus on vähintään yhtä suuri silloin, jos on viettänyt vapaata ja villiä elämää vuosikymmenen ennen pysyvämpää suhdetta. Jos usean eri kumppanin kanssa nauttii rakastumisesta ja alkuaikojen kiihkeästä seksistä, voi olla vaikea tyytyä kohtuullisen tasaiseen ja arkiseen parisuhteeseen. Jos taas ei ole koskaan muusta "tiennytkään", voi tyytyä sillä jännityssaralla "vähempään".
Myös kaikista surkeimmat tuntuvat pariutuvan hyvin nuorena...
Onko älykkyys huonoluonteisuutta? Muuallakin kuin täällä?
lasten isän kanssa.Nyt ikää 35v ja yhdessä.