Karkkipussijoulukalenteri, mitä mieltä
Siis noin 100g karkkipussi joka päivä. Sen kun kertoo 24, niin aika paljon on lapsi herkutellut aattoon mennessä...
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuota kalenteria ei kannata ostaa.
Ei sitä ole olemassa.
Ihan turhia kaikki joulukalenterit. Mulla on normaali kalenteri/allakka, mitä käytän muutenkin. Siitäjän se ajan kuluminen ja päivät selviää ja siihen voi tehdä merkintöjä. Älkää pistäkö rahojanne kaiken maailman turhuuksiin!
Siis missä tuommoisia myydään? Yritin googlata että onko tämmönen oikeasti olemassa mutta ei löytynyt mitään. Onko jonkun kaupan omajuttu?
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhia kaikki joulukalenterit. Mulla on normaali kalenteri/allakka, mitä käytän muutenkin. Siitäjän se ajan kuluminen ja päivät selviää ja siihen voi tehdä merkintöjä. Älkää pistäkö rahojanne kaiken maailman turhuuksiin!
Olit varmaan tosi tylsä lapsi.
Jos tarkoitat sitä Fazerin karkkikalenteria niin se on 500g se koko kalenteri, eli joka päivä tulee noin 20g pussi luukusta yllätyksenä
Liikaa sokeria ja säilöntäaineita ym. Lapsille ei pitäisi opettaa tuollaista. Omallani on lahjaksi saatu kuvakalenteri ja aiempien vuosien pikkukirjakakenteri. Hankin itse varmaan vielä perinteisen suklaakalenterin, jonka muistan omasta lapsuudesta ihanana asiana.
100 gr päivässä on aivan liikaa lapselle!
Tällä saa jo suun makeaksi. https://www.verkkokauppa.com/fi/product/839683/Maailman-suurin-irtokark…
Kun mikään ei enää riitä missään asiassa. Koko ajan pitää olla isompaa ja enemmän.